Ukkola: Sanna Marinista on tullut nolo keikari
Olipa hyvä kirjoitus, kannattaa käydä lukemassa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6b6cbff1-9dc6-4274-abba-af7c45100…
Juuri näinhän se on, uuden ja vanhan rahan erottaa kilometrin päähän.
Kommentit (1339)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna nauttii shamppanjasta , me sotesta eli ei mistään .
Eikö pikemminkin somesta eli ei mistään?
Ihan sama onko sote tai some, kummastakaan ei ole oikeassa elämässä mitään apua.
Kolumnisti Ukkola on itse nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä traumoja Sanna-hullu on kokenut kun hänestä tuli sellainen katkera pakkomielteinen ihminen kuin tuli? Avaudu nyt vähän, niin yritetään ymmärtää.
Enemmän veikkaan et näillä Sanna-faneilla on jotain traumoja. On niin kiinni henkilökultiissaan, että myyvät omat periaatteensakin mielummin.
Olen fani, eikä ole traumoja.. Kunnioita ja ihailen naista joka elämässään noin hyvin menestyy ja nauttii työnsä tuloksista täysillä.. En ole kateellinen kenellekkään mestyjälle.. 👍👍👍👠👠😍🍷🍰🏖🎶🎶
Eikä ilmeisesti kaksinaismoralismikaan ole mikään ongelma sulle? No onhan teitä!
Itke lisää. Ei ole mitään kaksoismoraalismia.. Tekee työtään ja maksaa tänne veronsa.. Kaikki muu on hänen yksityiselämää mihin ei vaan tommosen Ukkolat tietenkään vaikuta mitään.. Oli järkevä kun lähti muualle töihin.. kateelliset jäi jälkeen ulisemaan ja kaivelemaan 😝🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkola sohaisi sopivasti! Toivon todella, että media antaa Marinille sitä rauhaa, jota hän aikaisemmin pyysi, ja että Marin kunnioittaa rauhaa ja ei julkaise vaate-, lento-, lomakuvia vähään aikaan. Sitten vasta kun Marinilla on jotain painavaa sanottavaa, niin palaisi julkisuuteen. Tämä tauko olisi meille kaikille paikallaan kriisien keskellä.
No miksi media ei anna rauhaa? Muistathan ettei Marin ole antanut haastatteluita pm-kauden jälkeen vaikka sitä on varmasti aneltu polvillaan. Myös lukuisia kirjoja on toimittajilla ollut tekeillä ja yksi jo katkeroitui ja lopetti kun Marin ei antanut haastattelua sitä varten. Hän nimenomaan on keskittynyt omaan uuteen uraansa, media vaan vainoaa kun häiriintynyt stalkkeri hänen someaan ja jokainen kahvikuppi päätyy lööppiin päiviteltäväksi.
Media on Marinin suhteen jo aivan sekopäinen: ensin kytätään jokainen somekuva ja j
On antanut haastattelun pm-uran jälkeen. Muistan lukeneeni että totesi tuossa haastattelussa olevansa liian seksikäs. 😂😂😆
Minäkään en lähtisi Sannan äitiyttä arvostelemaan, siitä emme tiedä. Ja kuten joku sanoikin, niin jos kyseessä oli komea miespolitiikko, ei kukaan arvostelisi häntä. Toki Sannan puheet huomion vaivaamisesta ovat vähän ristiriitaisia hänen käytöksensä kanssa - vaikuttaa siltä että hän haluaisi valita millaista julkisuutta saa ja sehän ei toki onnistu.
Minkälainen ihminen esittää, että häntä on kritisoitu, koska on "liian seksikäs"?
Ehkä ulkomaillakin lukijat arvaavat tarkemmin Marinin taustoja tuntematta, että tämän ihmisen persoonallisuudessa on jotain arveluttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakottaa ukkolan ja keltaiset lehdet kirjoittamaan Marin instajulkaisuista? Ei mikään, ne kirjoittavat niistä saadakseen lukijoita ja tuloja. Että olipa taas nolo valitus ukkolalta. Onhan se katkeraa kun itse on lihava ja r u m A persu turkkilan A k k A, ja Marin elää sitä elämää, jota ukkolakin haluaisi, mutta kun kukaan ei ukkolaa halua katsoa.
Olet oikeassa. Marinin instajulkaisuille on vielä toistaiseksi kysyntää. Mutta tuskin enää muutaman vuoden päästä. Näin vain se menee. Silloin hän saa instailla yksityishenkilönä mitä haluaa. Ja on ikävää että edelleen löytyy ihmisiä jotka hyökkäävät toisten ihmisten ulkonäön kimppuun, kuten tässä Ukkolan. Se on sairasta ja surullista. Yhteiskunnan ja ihmisten ulkonäkökeskeisyys on surullinen ilmiö tässä ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille Marinin nykyisen elämäntyylin arvostelijoille haluaisin esittää yhden kysymyksen: tekisitkö itse, jos voisit?.
Ja minä olen siis lahtaririistäjäporvari, jne. Parempi minun mielestäni, ettei Marin enää ole Suomessa päättävässä asemassa. Eli pisteet hänelle. :) Go Marin, go!
En todellakaan olisi imutellut baareissa, ei kesärataa, ei jauhoja, ei paljaita peppuja. Ei niin huoletonta suhtautumista vastuulliseen työhön yms mitä kaikkea nyt olikaan. Monenko muun politiikon olet nähnyt tekevän kuin Marin? Mulle ei tule ketään mieleen.
Sanna halusi ravistella instituutiota. Olisihan sen ravistelun voinut tehdä hieman tyylikkäämminkin, ei käyttäytyä kuin jalkaa polkeva kiukutteleva t
Ihana perse. Minulla on kuva seinällä ihanasta perseestä valkoisissa legginseissa
T. 100 %-pro Venäjä perheenäiti Mirja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä traumoja Sanna-hullu on kokenut kun hänestä tuli sellainen katkera pakkomielteinen ihminen kuin tuli? Avaudu nyt vähän, niin yritetään ymmärtää.
Enemmän veikkaan et näillä Sanna-faneilla on jotain traumoja. On niin kiinni henkilökultiissaan, että myyvät omat periaatteensakin mielummin.
Olen fani, eikä ole traumoja.. Kunnioita ja ihailen naista joka elämässään noin hyvin menestyy ja nauttii työnsä tuloksista täysillä.. En ole kateellinen kenellekkään mestyjälle.. 👍👍👍👠👠😍🍷🍰🏖🎶🎶
Niin, tuo emoji oksennus viestin lopussa tosiaan kuvastaa täysin sitä traumattomuutta /s
Emoji-oksennus vies
Eri. On just tarkoitus noilla nauru emojilla saada moukat hermostumaan.. Hyvin onnistuu... 🤣🤣🤣🤣🤣
Ukkola valehtelee kirjoitulsessaan. Missään Kämpissä otetuissa kuvissa ei Marinilla kunniamerkkejä. Hänen tulisi tehdäj julkinen anteeksipyyntö asiasta.
Ja miten jolu voi vihata suomalaista ex-poliitikkoa noin paljon muutenkaan?
Miksei kirjoita nykyisistä poliitikoista?
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt liittyy just siihen, että on liian nuori päättäjäksi. Ei nuoruus ole mikään etu politiikan huippuhommiin. Siihen on syynsä, miksi niitä yleensä hoitaa joku kokenut poliitikko.
Mielenkiintoista. Ennen uskottiin nuoruuden voimaan ja jos tarkastelee Suomen historiaa esim. 50v sitten 70-luvulla esim. Paavo Väyrynen valittiin pulueensa puh.joht. 20v, ulkoministeriksi 26v, samoin ministerinä olivat Ilkka Kanerva, Paavo Lipponen, Elsi Hätemäki, Erkki Tuomioja, Hannele Pokka jne.
Nyt uskotaan eläkeikäisten voimaan ja tekemään päätöksiä ja lakeja, jotka vaikuttavat juuri nuorten elämää kauemmin, kuin vanhojen.
Siinä mielessä ihmiset ovat tulleet hyvin vanhoolliseksi ja konservatiiviseksi ja ehkä siksi politiikkaa on vaikea tehdä.
Ja mikä etu on vanhoissa politiikoissa, kun heillä kokemus menneisyydessä ja tulevaisuudesta heillä on yhtä paljon kokemusta, kuin nuoremmilla. Näin ajateltiin vielä 70-90-luvulla.
voimaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Marin on loistava esimerkki siitä, että voi olla montaa asiaa. Poliitikko ja somevaikuttaja. Miksi hänen pitäisi olla jotain muuta, kuin hän haluaa olla? Sen takia, että Suomessa ei vain tuomittaisi?
Ihmiset vissiin haluaa, että päällä olisi järkevä jakkupuku ja nöyrä asenne, niinkuin Henrikssonilla
Mielestäni kuka vain saa halutessaan olla mikä tahansa jakkupukuprinsessa ja kansilehtityttö, mutta muutaman vuoden ikäisen lapsen vanhemmuus ja uran luonti jatkuvasti matkustaen eivät ole hyviä tai reiluja ratkaisuja pikkulapsen mielenterveydelle! Perhe ensin.
Lapsella on myös isä. Sinä et tiedä mitään heidän perheensä järjestelyistä. Haluat vain tuomita.
Näistä järjestelyistä ova
Jos löytyy materiaalia, sinä luonnollisesti laitat linkit tänne. Ellei niitä löydy,, niin on taas esimerkki paskanjahannastasi.
Persuista ei kirjoiteta koska maalitus alkaa heti. Yle areenassa on nettirikollisuudesta podcast. Kannattaa kuunnella
Marin on helppo kohde, kun kannattajista ei löydy niin paljon hulluja vakivaltarIkollisia
Vierailija kirjoitti:
Millä rahkeilla Ukkola arvostelee plitiikoja kun JÄTTI ÄÄNIOIKEUTENSA KÄYTTÄMÄTTÄ , JA OIKEIN KANSALLE SEN JULISTI , pussaa alla äänestyslipuketta lehmän perse turvallaan.. Jos ei äänestä, ei pitäisi sitten päistä... Aika häpeällinen veto journalistina, vai mitä..??? 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Muistakaa tämä aina kun Ukkola aivopieruja luette.. Ei käyttänyt äänioikeuttaan ja silti aukoo päätään politikoista ja politiikasta... Hyi..
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän Seiska ja muu lehdistö kirjoittele Sanna Ukkolan Instagram-tilistä ja jaa julkaisuja? Kävin katsomassa Ukkolan ja Marinin Instagram tilijä ja Ukkolahan se oikea linssilude on ja julkaisee päivityksiä, jos vertaa Marinin instaan.
No niinpäs onkin, Ukkolan instassa on paljon postauksia. Ukkola läskitisseineen siellä möllöttää. Näyttää siltä, että Ukkola on vain kateellinen Sannalle. Sannalla on niin paljon kaikkea enemmän ja asiat paremmin kuin Ukkolalla.
Sanna "tasa-arvoinen vanhemmuus" Marin ei asunut edes samalla paikkakunnalla kuin about puolet viikosta siitä lähtien kun emma oli vielä vaipoissa.
Oletko ottanut selville kuinka moni esim. poliitikoista elää erillään perheestään suuren osan ajasta? Ja lähteitä kiitos väitteillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt liittyy just siihen, että on liian nuori päättäjäksi. Ei nuoruus ole mikään etu politiikan huippuhommiin. Siihen on syynsä, miksi niitä yleensä hoitaa joku kokenut poliitikko.
Marinilla viiraa kyllä jostain täysin eri syystä kuin iästä.
Entä sinun syysi? Vuosikausia kestävät vaihdevuodet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Marin on loistava esimerkki siitä, että voi olla montaa asiaa. Poliitikko ja somevaikuttaja. Miksi hänen pitäisi olla jotain muuta, kuin hän haluaa olla? Sen takia, että Suomessa ei vain tuomittaisi?
Ihmiset vissiin haluaa, että päällä olisi järkevä jakkupuku ja nöyrä asenne, niinkuin Henrikssonilla
Mielestäni kuka vain saa halutessaan olla mikä tahansa jakkupukuprinsessa ja kansilehtityttö, mutta muutaman vuoden ikäisen lapsen vanhemmuus ja uran luonti jatkuvasti matkustaen eivät ole hyviä tai reiluja ratkaisuja pikkulapsen mielenterveydelle! Perhe ensin.
Lapsella on myös isä. Sinä et tiedä mitään heidän perheensä järjestelyistä. Haluat vain tuomita.
KVG
Ei ole niin vaikeeta taas
Ukkola taasen antaa itsestään niin junttivihamielisen kuvan kuin olla ja voi. Osaako tuo akka tehdä mitään muuta kuin haukkua ihmisiä ja nostaa itseään jalustalle että "en minä ainakaan sitä ja tätä". Käsittämätöntä että tuo saa kirjoitella Iltalehteen kolumneja. Taitaa olla itsellä rahasta puute jos toisen autostakin pitää alkaa itkeä että yhyy kuinka ruma ja kallis.
Näistä järjestelyistä ovat ihan itse avautuneet haastatteluissa.
Sanna "tasa-arvoinen vanhemmuus" Marin ei asunut edes samalla paikkakunnalla kuin about puolet viikosta siitä lähtien kun emma oli vielä vaipoissa.
Kyllä näistä löytyy materiaalia.
Kun kysyttiin, miten puolueen puheenjohtajat hemmottelevat puolisoita, Marinin vastaus oli että hän YRITTÄÄ MAHDOLLISTAA että Markuskin saa oman vapaahetken lastenhoidosta 🤣🤣🤣🤣
Itse ramppas Ilmarin kanssa pitkin Pariisia lomailemassa ja ties missä bileissä milloinkin
Kuvitelkaa joo Petteri tekemässä samat. Naisten raivari olisi suunnaton