Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ukkola: Sanna Marinista on tullut nolo keikari

Vierailija
22.02.2024 |

Olipa hyvä kirjoitus, kannattaa käydä lukemassa. 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6b6cbff1-9dc6-4274-abba-af7c45100…

Juuri näinhän se on, uuden ja vanhan rahan erottaa kilometrin päähän. 

Kommentit (1339)

Vierailija
241/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä traumoja Sanna-hullu on kokenut kun hänestä tuli sellainen katkera pakkomielteinen ihminen kuin tuli? Avaudu nyt vähän, niin yritetään ymmärtää.

Enemmän veikkaan et näillä Sanna-faneilla on jotain traumoja. On niin kiinni henkilökultiissaan, että myyvät omat periaatteensakin mielummin.

Olen fani, eikä ole traumoja.. Kunnioita ja ihailen naista joka elämässään noin hyvin menestyy ja nauttii työnsä tuloksista täysillä.. En ole kateellinen kenellekkään mestyjälle.. 👍👍👍👠👠😍🍷🍰🏖🎶🎶

Vierailija
242/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta Ukkolan juttuja kovin usein, mutta nyt osui naulan kantaan Marinin touhusta 👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä traumoja Sanna-hullu on kokenut kun hänestä tuli sellainen katkera pakkomielteinen ihminen kuin tuli? Avaudu nyt vähän, niin yritetään ymmärtää.

Enemmän veikkaan et näillä Sanna-faneilla on jotain traumoja. On niin kiinni henkilökultiissaan, että myyvät omat periaatteensakin mielummin.

Olen fani, eikä ole traumoja.. Kunnioita ja ihailen naista joka elämässään noin hyvin menestyy ja nauttii työnsä tuloksista täysillä.. En ole kateellinen kenellekkään mestyjälle.. 👍👍👍👠👠😍🍷🍰🏖🎶🎶

Niin, tuo emoji oksennus viestin lopussa tosiaan kuvastaa täysin sitä traumattomuutta /s

Vierailija
244/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että te olette naiveja, ettekö kuulleet aikanaan huhuja Esko Ahosta tai Matti Vanhasesta? Taisi jälkimmäisestä tulla seiska-juttuja ja eräs kirjakin missä kerrottiin paneskelut milloin missäkin. Niinistöllä aikanaan vaihtui nainen yhtenään eikä näitä moralisoitu vaikka oli pienet pojat kotona mummon kasvatettavana kun isi pyöri baareissa ja pokaili missejä. Jo Lipposen avioerodraama ja uusi suhde oli aikanaan mediassa esillä. Mutku Marin!

Matti ja Kaarina :) Ei tainnut Vanhasen silloinen vaimo tykätä. Vanhanen ja Kakkonen lähettelemässä viestejä samalle naikkoselle, Vanhasen ja Ruususen uuniperunat ja "Ikea-tapaaminen"... Onhan niitä.

Maailma ei ole sama kuin 10-20 vuotta sitten. Nyt ollaan ihmisten kanssa vuorovaikutuksessa somen kautta, ei pelkästään lueta Iltalehtien otsikoita kassajonossa.

Miehet saa hurvittelut anteeksi ja Vanhaselle naureskeltiin, että sellainen beige ukko ja naista kaatuu. Poliitikkojen törkyviestejä paheksuttiin, mutta sellaisia ne miehet vaan on. Ne mokomat naiset kerjää huomiota, kun ottavat asian puheeksi julkisuudessa.

Mutta Sanna Sanna. Olet paha paha nainen ja huono esimerkki?

Vierailija
245/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan maksaa veronsa keikaroinnistaan kiltisti suomeen niin ei valittamista.

Vierailija
246/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näille Marinin nykyisen elämäntyylin arvostelijoille haluaisin esittää yhden kysymyksen: tekisitkö itse, jos voisit?. 

Ja minä olen siis lahtaririistäjäporvari, jne. Parempi minun mielestäni, ettei Marin enää ole Suomessa päättävässä asemassa. Eli pisteet hänelle. :) Go Marin, go!

En todellakaan olisi imutellut baareissa, ei kesärataa, ei jauhoja, ei paljaita peppuja. Ei niin huoletonta suhtautumista vastuulliseen työhön yms mitä kaikkea nyt olikaan. Monenko muun politiikon olet nähnyt tekevän kuin Marin? Mulle ei tule ketään mieleen.

Sanna halusi ravistella instituutiota. Olisihan sen ravistelun voinut tehdä hieman tyylikkäämminkin, ei käyttäytyä kuin jalkaa polkeva  kiukutteleva teini.

Halusi ravistella instituutiota mutta ravistelikin  p e r s e t t ä ä n  instassa. V*ttu mikä  ä m m ä, hyvä että päästiin eroon. Pysyköön poissa Suomesta.

Vierailija
247/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti ja narsistin hovi.

Sanna Marin ja fanit.

Klassinen narsistin asetelma.

Muuten miten ikinä joku aikuinen ihminen voi fanittaa ketään tai siis pitää idolina?

Sehän kuuluu murrosikäisille.

Molemmilla Sannoilla on hovinsa ja kannattajansa. Milloin Ukkolasta saadaan pääministeri?

Kuten sipilästä nähtiin, ei siihen hommaan pätevää haluta vaan joku riittävän tyhjäpäinen broileri joka ei herätä kateutta kollegoissaan ja median poliittisten toimitusten kaltaisissaan. 

Sipilä nosti suomen talouden kasvuun. Revi siitä.

Niin, eli sipilä oli pätevä hommaansa, ja siksi saikin pääl

En voi sietää sipilää.

Sipilä sipilöitsi maan raha-asiat niin, että vain köyhimmät osallistuivat Sipilän säästötalkoisiin.

Vierailija
248/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä medialta on aikamoinen pohjanoteeraus tehdä uutinen siitä että Marin silitteli miehen kättä Emma-gaalassa. Uutiskriteerit?

Vierailija
249/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannahan onkin näköjään ollut porvari sielultaan demarikaapuun puettuna. Ja demarit hölmöyksissään uskoivat sen, mitä hän sanoi. 

Sitkeimmät uskovat näköjään vieläkin. Ei heru itseltäni mitään kunnioitusta niitä kohtaan, jotka eivät totuutta Marinista voi vieläkään myöntää.

Vierailija
250/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti ja narsistin hovi.

Sanna Marin ja fanit.

Klassinen narsistin asetelma.

Muuten miten ikinä joku aikuinen ihminen voi fanittaa ketään tai siis pitää idolina?

Sehän kuuluu murrosikäisille.

Molemmilla Sannoilla on hovinsa ja kannattajansa. Milloin Ukkolasta saadaan pääministeri?

Kuten sipilästä nähtiin, ei siihen hommaan pätevää haluta vaan joku riittävän tyhjäpäinen broileri joka ei herätä kateutta kollegoissaan ja median poliittisten toimitusten kaltaisissaan. 

Sipilä nosti suomen talouden kasvuun. Revi siitä.

Mitä nyt edisti lastensa bisn

Lyhyt on kansakunnan muisti.

Itä-Suomen yliopiston yliopistonlehtori, julkisoikeuden dosentti Matti Muukkonensanoo, että Sanna Marinin (sd) hallituksen maanantainen päätös keskittää valta koronaviestinnässä pääministerin johtamaan valtioneuvoston kansliaan on laiton.

Jos asetuksia ei anneta, on valtioneuvoston toimintamalli yksiselitteisesti laiton, Muukkonen kommentoi Iltalehdelle maanantaina.

Maailmankirjat ovat nyt kyllä sekaisin, Muukkonen lisää.

Pelottavinta asiassa on Muukkosen mukaan on se, että kyseessä on kansankielellä vaiennus-, propaganda- ja sensuuripykälä viranomaisia kohtaan.

Tällä pystytään hiljentämään viranomaiset ja keskittämään viestintä valtioneuvoston kanslialle ja sitten taas 107-pykälällä pystytään muuttamaan lakiin perustuvia toimivaltajakoja. Kyllä nämä nyt oikeasti pitäisi tehdä lain mukaan, Muukkonen arvostelee.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/bcd7d3c1-f01f-4a4e-9389-f7fc06e62…

Vierailija
251/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinille näyttää nykyään tärkeintä olevan bling bling ja huomiohakuisuus. Jos hän enää ikinä missään yhteydessä postaa tai sanoo mitään ilmastonmuutoksesta, niin se on härskiä kaksinaamaisuutta. Tekojen puolesta se ei Marinia kiinnosta p"skan vertaa.

Ärsyttää, että pidin Marinia vielä pari vuotta sitten naisena, joka olisi ollut hyvä esimerkki kaikille muille naisille. Olisin häntä äänestänytkin, jos olisin ollut samassa vaalipiirissä. 

Tää sokeus mua ihmetyttää ja vähän karmii ja pelottaakin.. MITEN IHMEESSÄ olet voinut ajatella noin? Ihan samanlainen Marin oli. Ihan yhtä täynnä kaksoisstandardeja. Ihan yhtä epäreilu.

Ihmiset on todella vedätettävissä..

Juurikin noin. Marin oli ihan sama yli-ik

Trumpillakin on intohimoisia kannattajia jotka ovat täysin sokeutuneet hänen tekosilleen.

Vierailija
252/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh..nämä Ukkolan kirjoitukset ovat hauskoja. Näin siinä käy, kun vanhemmat ovat raivaavat työuran ja hankkivat lapsilleen työpaikat suhteilla. Tosin, nyt Ukkolalla hankala tilanne, kun vanhemmat kuolleet ja itse pitäisi käyttää aivojaan ja tehdä töitä. Onko edes miestä avustamassa?  Ja hän on kuin tuuliviiri. 

Ukkola näki Marinin hänelle uhkaksi jo v. 2015, vaikka Marin ei ollut edes aktiivinen politiikassa. Tosin Marinilla ei tainnut olla koskaan kiinnostusta toimittajan työhön.

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/timokrkkinen/sanna-ukkolan-pyha-viha/

Vierailija
253/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt liittyy just siihen, että on liian nuori päättäjäksi. Ei nuoruus ole mikään etu politiikan huippuhommiin. Siihen on syynsä, miksi niitä yleensä hoitaa joku kokenut poliitikko.

Vierailija
254/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ilmeisesti kaksinaismoralismikaan ole mikään ongelma sulle? No onhan teitä!

Vierailija
255/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahkeilla Ukkola arvostelee plitiikoja kun  JÄTTI ÄÄNIOIKEUTENSA KÄYTTÄMÄTTÄ , JA OIKEIN KANSALLE SEN  JULISTI ,  pussaa alla äänestyslipuketta lehmän perse turvallaan.. Jos ei äänestä, ei pitäisi sitten päistä... Aika häpeällinen veto journalistina, vai mitä..???   👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Vierailija
256/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakottaa ukkolan ja keltaiset lehdet kirjoittamaan Marin instajulkaisuista? Ei mikään, ne kirjoittavat niistä saadakseen lukijoita ja tuloja. Että olipa taas nolo valitus ukkolalta. Onhan se katkeraa kun itse on lihava ja r u m A persu turkkilan A k k A, ja Marin elää sitä elämää, jota ukkolakin haluaisi, mutta kun kukaan ei ukkolaa halua katsoa. 

Eiköhän tämä ole ihan Iltalehden toimituskokouksessa päätetty, että minkähänlaisesta jutusta me saataisiin kolumniin paljon klikkauksia.

Päätoimittaja Perttu :Joo, Sanna Marinhan se kiinnostaa aina. Kirjoitapa Sanna Ukkola nyt joku räväkkä kolumni.

Vierailija
257/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näille Marinin nykyisen elämäntyylin arvostelijoille haluaisin esittää yhden kysymyksen: tekisitkö itse, jos voisit?. 

Ja minä olen siis lahtaririistäjäporvari, jne. Parempi minun mielestäni, ettei Marin enää ole Suomessa päättävässä asemassa. Eli pisteet hänelle. :) Go Marin, go!

En todellakaan olisi imutellut baareissa, ei kesärataa, ei jauhoja, ei paljaita peppuja. Ei niin huoletonta suhtautumista vastuulliseen työhön yms mitä kaikkea nyt olikaan. Monenko muun politiikon olet nähnyt tekevän kuin Marin? Mulle ei tule ketään mieleen.

Sanna halusi ravistella instituutiota. Olisihan sen ravistelun voinut tehdä hieman tyylikkäämminkin, ei käyttäytyä kuin jalkaa polkeva  kiukutteleva teini.

No, joo... Sanna kyllä vetäisi koko instituution vessan pöntöstä alas.

Vierailija
258/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuo emoji oksennus viestin lopussa tosiaan kuvastaa täysin sitä traumattomuutta /s

Emoji-oksennus viestin lopussa kertoo siitä, että oikeasti tuo oli Sanna-hullun kirjoittama juttu Sannafani-lässytyksineen.

Vierailija
259/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän Seiska ja muu lehdistö kirjoittele Sanna Ukkolan Instagram-tilistä ja jaa julkaisuja? Kävin katsomassa Ukkolan ja Marinin Instagram tilijä ja Ukkolahan se oikea linssilude on ja julkaisee päivityksiä, jos vertaa Marinin instaan. 

Vierailija
260/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut tuntuu olevan Sannasta suorastaan riippuvaisia koska kyyläävät joka askeleen minkä Sanna ottaa.