Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkola: Sanna Marinista on tullut nolo keikari

Vierailija
22.02.2024 |

Olipa hyvä kirjoitus, kannattaa käydä lukemassa. 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6b6cbff1-9dc6-4274-abba-af7c45100…

Juuri näinhän se on, uuden ja vanhan rahan erottaa kilometrin päähän. 

Kommentit (1339)

Vierailija
201/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinille näyttää nykyään tärkeintä olevan bling bling ja huomiohakuisuus. Jos hän enää ikinä missään yhteydessä postaa tai sanoo mitään ilmastonmuutoksesta, niin se on härskiä kaksinaamaisuutta. Tekojen puolesta se ei Marinia kiinnosta p"skan vertaa.

Ärsyttää, että pidin Marinia vielä pari vuotta sitten naisena, joka olisi ollut hyvä esimerkki kaikille muille naisille. Olisin häntä äänestänytkin, jos olisin ollut samassa vaalipiirissä. 

Vierailija
202/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samas yökerhos kerran jossa sanna oli. Siellä se pussaili jotain miestä. Taisivat lähtee samalla taxilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näille Marinin nykyisen elämäntyylin arvostelijoille haluaisin esittää yhden kysymyksen: tekisitkö itse, jos voisit?. 

Ja minä olen siis lahtaririistäjäporvari, jne. Parempi minun mielestäni, ettei Marin enää ole Suomessa päättävässä asemassa. Eli pisteet hänelle. :) Go Marin, go!

Kyllä, minä tekisin itse, jos voisin. Koska tuo tilaisuus tulee vastaan vain kerran elämässä, ja silloin pitää takoa, kun rauta on kuuma.

mutta: minä olenkin kokoomuslainen. En ole koskaan esittänyt muuta, enkä ole puhunut niistä arvoista, mistä Sanna on.

Vierailija
204/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kolumni, tarkoituksella lienee kärkevästi kirjoitettu. 

Sanna Marinhan on monessa haastattelussa tuonut esille, että hänen lapsuudessaan perheensä oli köyhä. Mitä sitten köyhyydellä tarkoittaakin? 

Hänen nykyistä toimintaansa kun katsoo, niin kyllä siitä henkinen köyhyys paistaa läpi.

Lapsena koettu aineellinen köyhyys lienee jollain tavoin vaikuttanut tähän.

Henkinen köyhyys on sellaista ettei hanki ajokorttia tai mene töihin, kun ei usko olevansa kykenevä siihen. Henkinen köyhyys johtaa pahimmillaan kodittomuuteen.

Se on uskon menettämistä itsestä. Sitä ei ole kummallakaan Sannalla mielestäni.

Kannattaisi perehtyä siihen mitä todellinen köyhyys tekee jälkipolville.

Vierailija
205/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen media voisi tosiaan lopettaa ex-pääministeristä kirjoittelun. Tekisi palveluksen kaikille.

Marinille se ei olisi palvelus, vaan katastrofi. 

Vierailija
206/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näille Marinin nykyisen elämäntyylin arvostelijoille haluaisin esittää yhden kysymyksen: tekisitkö itse, jos voisit?. 

Ja minä olen siis lahtaririistäjäporvari, jne. Parempi minun mielestäni, ettei Marin enää ole Suomessa päättävässä asemassa. Eli pisteet hänelle. :) Go Marin, go!

Suomalaiset on pääsääntöisesti aika reilua kansaa kuitenkin. Veikkaan näin, että kansainvälisesti olemme sellaista reilu meininki -tyyppistä porukkaa. Täällä ei nähdä tekopyhyyttä ja keplottelua hyveenä. Täällä ei ajatella, että se joka törkeiten kehtaa, on mestari.

Moni kammoaa epäreiluja ihmisiä ja tekopyhyyttä ja kaksoisstandardeja. Siitä on kyse.

Vierailija
207/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti ja narsistin hovi.

Sanna Marin ja fanit.

Klassinen narsistin asetelma.

Muuten miten ikinä joku aikuinen ihminen voi fanittaa ketään tai siis pitää idolina?

Sehän kuuluu murrosikäisille.

Molemmilla Sannoilla on hovinsa ja kannattajansa. Milloin Ukkolasta saadaan pääministeri?

Vierailija
208/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlaisia kommentteja Sanna-fanien suusta kuultasiin jos Petteri toimisi samalla tavalla oman pääministerikautensa jälkeen? Julkaisisi kuvia julkkisten bileistä jossa Tom Cruiset ja Ryan Renoldsit näkysivät taustalla, polttelisi paksuja sikareja Arnoldin kanssa samalla hauksia pullistellen, lentelisi Alpeille laskettelemaan, pelaisi padelia nuoremman naisvalmentajan kanssa, vaihtaisi vaimonsa nuorempaan julkkistyrkkyyn, ottaisi kuvia ilman paitaa paratiisisaarella kalastellen, jne

Varmastihan samanlaista ihailua saisi heiltä osakseen, eikö? Vai onko säännöt eri kun kyseessä on keski-ikäinen mies?

Odotan kesärannan "helikopteri" bileitä jossa petteri artistivieraineen pyörittää jonkun viikonlopun helikoptereita kesärannan saunan katolla, ja kuvaa tästä kivan musiikkivideon...

Tuota videotahan voisi kutsua kesäradaksi... eikun tuo kuulostaa jostain syystä kovi

Johan siellä pääministeri Esko Aho pyöritti sökörinkiä ja joutui velkojensa takia menemään Venäjän valtion pankkiin töihin. Oli kuuluisa siitä että velat jäi maksamatta.

Vuosikymmeniä siellä on pidetty ns. poikien bileitä, joista tieto ei vuotanut mediaan toisin kuin nykyisenä someaikana. Toimittajat pidettiin hiljaisina sopivalla alkoholitarjoilulla silloin tällöin.

Vierailija
209/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle voi tulla yllätyksenä, mutta ei naiset kadehdi toisten naisten ulkonäköä siinä määrin kuin tässä yritetään nyt Ukkolan kolumnin syyksi väittää.

Olen aivan mielelläni tavis ja vaikka näteillä on omat etuisuutensa, on kauneudesta myös haittaa. 

Vierailija
210/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos elämänvalinnoista puhutaan niin en tosiaankaan kehtaisi toimia kuten sanna toimi pääministerikaudellaan eli päätökset hälläväliä tyyliin siitä piittaamatta kuka ja miten laskun lopulta maksaa. Saati että odottaisin sannan tyyliin mediasta ja somesta pelkkää kehua tuollaisen katastrofisarjan jälkeen.

Ja työpaikastakin puheen ollen jos tuokin vaikuttajapulju saa rahaa jostain oligarkeilta ja saudeilta niin jo tuo olisi pitänyt minut kaukana moisista firmoista. Mutta toiset tekee päätöksiä yksillä perusteilla ja toiset toisilla.

Eikä minulla ole mitään tarvetta lähteä poseeraamaan pseudojulkkiksena noiden juorulehtien tyhjäpäiden joukkoon eri tilaisuuksiin kuten sannalla näyttää olevan.

Eli en tekisi. Helppo valinta. 

Vierailija
211/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Petteriltä tulis samanlaista matskua kuin Marinilta - Aivan varmasti kiinnostais! Ehkä pointti voikin olla Petterin omassa käytöksessä? Ajattele ja kauhistu. Voisko olla mahdollista, että oma käytös vaikuttais tässä?!

Vierailija
212/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin on vitsi.

Vierailija
213/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sitten päästään lukemaan Marinin kirjaa :) Ukkolakin varmasti jo tehnyt ennakkotilauksen. Sitten kun on itkua tuhertaen lukenut, tulee niin vihainen kolumni miten Marin kehtaa kertoa elämästään ja saada siitä rahaa!  

Vierailija
214/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kolumni, tarkoituksella lienee kärkevästi kirjoitettu. 

Sanna Marinhan on monessa haastattelussa tuonut esille, että hänen lapsuudessaan perheensä oli köyhä. Mitä sitten köyhyydellä tarkoittaakin? 

Hänen nykyistä toimintaansa kun katsoo, niin kyllä siitä henkinen köyhyys paistaa läpi.

Lapsena koettu aineellinen köyhyys lienee jollain tavoin vaikuttanut tähän.

Alholistiäidin lapsesta Riikka Purrastako nyt puhutaan., joka joutui teininä puolituntemattoman isänsä luokse. Isä mm. kommentoi teini-ikäisen Riikan seksuaalisuutta. Selittänee osansa siitä millainen Purra on. Vai alkoholisti-isän lapsesta, kolulukiusaaja  Halla-ahostako puhut?

Marinista puhutaan. Tosin tuo kommentoimasi kirjoitus taitaa päteä myös sinuun.

Vierailija
215/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei raha ja rahan tuhlaus ole ongelma, toki olen helpottunut että Marin ei ollut valtiovarainministeri. Omia rahoja saa käyttää tai olla käyttämättä miten lystää. Mutta ihmettelen kuinka hän nyt koko ajan postaa juttuja someen vaikka pääministeri-aikoina halusi pois julkisuudesta. Hän saisi olla nyt rauhassa jos ei itse hakeutuisi julkisuuteen. Niin tyhmä hän ei voi olla että kuvittelisi että hänen postauksensa someen entisenä pääministerinä ei lehtiä kiinnostaisi. Toki tämä kiinnostus vähitellen laimenee sillä ei Suomen kansakaan ole niin tyhmää että some-julkisuus ketään kiinnostaa pitkässä juoksussa.

Noloa kyllä entisen pääministerin esitellä takapuoltaan somessa. Oli kyllä sellainen pohjanoteeraus.

Sinä haluat kontrolloida sitäkin mitä ihmiset julkaisevat somessa ja ketä kukakin saa seurata? Oletko ajatellut muuttoa v

Hän on kuitenkin entinen pääministeri. Jotain arvokkuutta siis vaaditaan. Kukaan aikaisemmista pääministereistä tai presidenteistä ei ole mennyt samaan lankaan. He ovat säilyttäneet arvokkuutensa uransa jälkeen. Miltä sinusta tuntuisi jos Niinistö julkaisisi pyllykuvan sen jälkeen kun on ex-presidentti?

Vierailija
216/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marinille näyttää nykyään tärkeintä olevan bling bling ja huomiohakuisuus. Jos hän enää ikinä missään yhteydessä postaa tai sanoo mitään ilmastonmuutoksesta, niin se on härskiä kaksinaamaisuutta. Tekojen puolesta se ei Marinia kiinnosta p"skan vertaa.

Ärsyttää, että pidin Marinia vielä pari vuotta sitten naisena, joka olisi ollut hyvä esimerkki kaikille muille naisille. Olisin häntä äänestänytkin, jos olisin ollut samassa vaalipiirissä. 

Tää sokeus mua ihmetyttää ja vähän karmii ja pelottaakin.. MITEN IHMEESSÄ olet voinut ajatella noin? Ihan samanlainen Marin oli. Ihan yhtä täynnä kaksoisstandardeja. Ihan yhtä epäreilu.

Ihmiset on todella vedätettävissä..

Vierailija
217/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen näiden uraohjusäitien tietämättömyyttä kehityspsykologiasta. Miksi - ja miten uskalletaan laittaa - pieni lapsi hoitoon kodin ulkopuolelle tai vieraalle ihmiselle pitkien päivien ja jatkuvien matkojen ajaksi?

Jos varallisuutta on sen verran ettei talous kaadu hoitovapaaseen, se todellakin kannattaa ja on joka pennin arvoinen. Ja jos uran ja rahan tekeminen on tärkeämpää kuin pikkulapselle annettu aika, niin lapsen kanssa hyvä olla kotona edes sitten sen työpäivän jälkeenkin, eikä tyrkätä häntä taas hoitajalle ja lähteä gaaloihin/juhliin edustamaan.

Tämä putinistiäitikö antaa ohjeita?

MirKHe

@mirkhe

Tietääkö lännen russofobit natonatsit että myös Venäjä on valmis käyttämään ydinaseita jos kokee olemassaolonsa uhatuksi, sen jälkeen ei yksikään natonatsi, russofobi tai sa

Ulinalaudan mukaan tämä on vain Sannan terveydentilasta huolestunut koronaöyhtötyksestä 24/7 Venäjän propagandan tuuttaukseen siirtynyt perheenäiti. Miksi nuo putinistit ovat kuin kopioita toisistaan: Koronapiikit, Putinin ylistys ja Marinin haukkuminen? Yli 20 000 sekopääviestiä X-tilillä.

Vierailija
218/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin onkin tuulettaja😂😁

Vierailija
219/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä traumoja Sanna-hullu on kokenut kun hänestä tuli sellainen katkera pakkomielteinen ihminen kuin tuli? Avaudu nyt vähän, niin yritetään ymmärtää.

Vierailija
220/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Marin on loistava esimerkki siitä, että voi olla montaa asiaa. Poliitikko ja somevaikuttaja. Miksi hänen pitäisi olla jotain muuta, kuin hän haluaa olla? Sen takia, että Suomessa ei vain tuomittaisi?

Ihmiset vissiin haluaa, että päällä olisi järkevä jakkupuku ja nöyrä asenne, niinkuin Henrikssonilla