Taas uusi TTK-pari? Pernilla Böckerman ja Anssi Heikkilä avoimesti yhdessä
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/taas-uusi-ttk-pari-pernilla-bocker…
No täällähän se tiedettiin jo aikoja sitten.
Kommentit (713)
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannoin tämän keskustelun. Toivottavasti poistuu kohta.
Mitä se kenellekään ulkopuoliselle kuuluu miten Pernilla on exänsä jättänyt. Tai onko Anssin exä kaunis.
Hankkikaa oma elämä.
Moi Pernilla, älä nyt pahastu. Ihmiset puhuvat milloin mistäkin, ensi viikolla on jo uudet aiheet.
Häh? Mitenkäs nyt tälleen? Nämähän oli vasta pitkin mediaa tämän eronsa tiimoilta selittämänä sitä erilleen kasvamisena ja aikatauluongelmina, mutta pysyvät ystävinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannoin tämän keskustelun. Toivottavasti poistuu kohta.
Mitä se kenellekään ulkopuoliselle kuuluu miten Pernilla on exänsä jättänyt. Tai onko Anssin exä kaunis.
Hankkikaa oma elämä.
Moi Pernilla, älä nyt pahastu. Ihmiset puhuvat milloin mistäkin, ensi viikolla on jo uudet aiheet.
Tuskin on Pernilla vaan tekstistä päätellen eräs blogsiti joka ihannoi pettämisen kautta tehtyjä eroja.
Saahan tästä keissistä puhua. Tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Mitenkäs nyt tälleen? Nämähän oli vasta pitkin mediaa tämän eronsa tiimoilta selittämänä sitä erilleen kasvamisena ja aikatauluongelmina, mutta pysyvät ystävinä.
Klassinen koodikieli pettämiselle ja lennosta vaihdolle.
Pernilla on nuori aikuinen - tekee virheitä, on naiivi ja itsekäs. Podcast on julmaa kuultavaa - mun asunto, mun mökki, mun sukunimi, mun sitä ja tätä. Ja huomauttaa itsekkäästi että Artun tulee olla kiitollinen hänelle. Jos huhut pitää paikkansa niin mokasi todella pahasti ja henkilöbrändi kärsii.
Pernillalla ei ole mitään Instagramin ja fitness-julkisuuden lisäksi. Kaikki on myyty X-hinnasta julkisuuteen. Jännä nähdä kauanko julkisuus tuo kannattelee taloudellisesti.
Tanssiope on vanha Pernillalle.
Vierailija kirjoitti:
Pernilla oli ihan kuumana Anssiin, sen huomasi aika nopeasti, aivan sulaa vahaa, vähän kiva Anssille, varmaan miespotenssi nousi sataan, ei kaikkia miehiä noin avoimesti kuolata.
Kyllähän se Arttukin jossain Podcastissa selitti että on mustasukkainen kun Pernilla tanssii siinä ohjelmassa ja höpöttää siitä vähän väliä ja käy treeneissä.
Vierailija kirjoitti:
No huppista. Anssi on kyllä aika namu, ei oo ihme, että nuori lapsityttö heittää lätkän Anssin tyyppiseen mieheen, kyllähän Anssi näyttää minunkin silmissä varsin hyvältä, vaikka en lapsityttö enää olekaan.
Niin no olin minäkin ihan helvetin ihastunut yhteen nuoreen pimuun ex-työpaikallani ja se pimukin mm. flirttaili minun kanssani jatkuvasti. Itse päätin että siitä ei hyvää seuraa ja että en saa sitä ihmistä pois mielestäni jos nään töissä päivittäin. Niinpä häivyin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Pernilla on nuori aikuinen - tekee virheitä, on naiivi ja itsekäs. Podcast on julmaa kuultavaa - mun asunto, mun mökki, mun sukunimi, mun sitä ja tätä. Ja huomauttaa itsekkäästi että Artun tulee olla kiitollinen hänelle. Jos huhut pitää paikkansa niin mokasi todella pahasti ja henkilöbrändi kärsii.
Pernillalla ei ole mitään Instagramin ja fitness-julkisuuden lisäksi. Kaikki on myyty X-hinnasta julkisuuteen. Jännä nähdä kauanko julkisuus tuo kannattelee taloudellisesti.
Tämäpä juuri. Henkilöbrändi hajoaa. Jos julkisuuden kautta jatkossa rakentaa sitä on tienä joku Tuksun, Martinan tai muiden tyhjäpäiden tie.
Anssi ja vaimo haaveilivat pari vuotta sitten perheenlisäyksestä - Anssin mukaan.
He haaveilevat myös perheenlisäyksestä.
Olen aina halunnut olla isä. Jonkun pitää jatkaa hölmöjä juttujani, tanssija vitsailee.
https://www.seiska.fi/kotimaa/ttk-opettaja-anssi-heikkila-avoimena-pari…
Vierailija kirjoitti:
Anssi ja vaimo haaveilivat pari vuotta sitten perheenlisäyksestä - Anssin mukaan.
He haaveilevat myös perheenlisäyksestä.
Olen aina halunnut olla isä. Jonkun pitää jatkaa hölmöjä juttujani, tanssija vitsailee.
https://www.seiska.fi/kotimaa/ttk-opettaja-anssi-heikkila-avoimena-pari…
Anssi haluaa olla isä ja Pernilla äiti....no mikäs siinä sitten.🙄
Vierailija kirjoitti:
Hänen kannattaisi hankkia kunnon koulutus ja ura joka perustuu muuhun kuin someen. On niitä surullisia tapauksia jotka vielä viidenkympin korvilla kuvittelevat saavansa laajempaa arvostusta somen kautta. Eivät saa.
Nyt vaan pitäisi tietää, että kuka on Pernilla Böckerman, tai Anssi Heikkilä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulet tänne tyhmyyttäsi huutelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Et sitten lukenut kuin otsikon etkö itse juttua. Ärsyttävää eikö totta pelkkien otsikoiden kautta kommentointi.
Noo, hänenkin vuoronsa tulee vielä..