Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas uusi TTK-pari? Pernilla Böckerman ja Anssi Heikkilä avoimesti yhdessä

Vierailija
22.02.2024 |

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/taas-uusi-ttk-pari-pernilla-bocker…

No täällähän se tiedettiin jo aikoja sitten. 

Kommentit (713)

Vierailija
301/713 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pernilla on vasta 23. Mitäs sitten kun tapaa taas jonkun uuden kivan miehen?

Vierailija
302/713 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pernilla on tuollainen pikkuvanha, hänen bestiksiään ovat vanhempansa. Hän on jotenkin outo siitä, että kavereita ei oikein ole, on vaan sali, hiihto isän kanssa ja mökkeily vanhempien kanssa. Ehkä ihan hyvä että löysi nyt vanhemman miehen. Talon rakennus ja vauva on jo mielessä, vaikka ikää on vasta 23 vee. Tosi jotenkin ahdistavaa suorittamista tuo koko elämä. Toivottavasti muistaa nauttia. 

Anssin onni. Saa olla setämies, kun toinen tykkää olla sellaisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/713 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko tunnustaa, että yllätyn joka kerta. Yllätyin siitä Tiina Lymistä ja Aleksista, yllätyin Katrista ja Akista, yllätyin Anskusta ja yllätyin nyt Anssista. Eikö toi ole vähän amatöörimäistä puuhastelua opettajan ihastua oppilaaseensa?

Vierailija
304/713 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pernilla on tuollainen pikkuvanha, hänen bestiksiään ovat vanhempansa. Hän on jotenkin outo siitä, että kavereita ei oikein ole, on vaan sali, hiihto isän kanssa ja mökkeily vanhempien kanssa. Ehkä ihan hyvä että löysi nyt vanhemman miehen. Talon rakennus ja vauva on jo mielessä, vaikka ikää on vasta 23 vee. Tosi jotenkin ahdistavaa suorittamista tuo koko elämä. Toivottavasti muistaa nauttia. 

No mietipä ite. Iskän kaveri karismaattinen Jari Aarnio. Siinä ei kuule mitkään nuoret miehet ole mitään sellaisten kaiken kokeneiden miehisten miesten rinnalla. 

Vierailija
305/713 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Pernillan tanssipari oli ollut kuka tahansa muu näistä miestanssijoista, mitään ei olisi syntynyt heidän välilleen.

Anssilla oli haku päällä jo alunpitäen.

Vierailija
306/713 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika Hutzu

Vierailija
307/713 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä romanssi ei tule kestämään kauaa. 

Toivottavasti ei!

Vierailija
308/713 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli sitten Pernillan luonne selväksi kertaheitolla koko kansalle. Itsekäs ja röyhkeä.

Tommosia nuo ig vosut on. Kantsis vaan pysytellä tavisnaisissa.

Vierailija
309/713 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko tunnustaa, että yllätyn joka kerta. Yllätyin siitä Tiina Lymistä ja Aleksista, yllätyin Katrista ja Akista, yllätyin Anskusta ja yllätyin nyt Anssista. Eikö toi ole vähän amatöörimäistä puuhastelua opettajan ihastua oppilaaseensa?

Eihän Tiina Lymi ole kisannut TTK:ssa?

Vierailija
310/713 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavia pettäjiä. Tunnetustihan nämä TTK-uusioparit ei kauan arkea kestä kun salamyhkäisyys ja jännitys jää pois, joten pian luetaan taas erouutisia. Toivottavasti ei ollut lapsia kuvioissa.

Eikös tuota Pernillaa petetty ennen tuota nyt eroon päättynyttä suhdetta. Ihan youtubessa Pernilla kuvasi yksityiskohtaisesti asiaa.

Vierailija
311/713 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten kun sinä tapaat? Vai muutatko kellariin asumaan ettei vaan tapahtuisi?

Vierailija
312/713 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en tykkää ohjelmasta. Ulkomaiden versioissahan näitä on paljon ollut.

Vierailija
313/713 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua järkytti tää uutinen! Oon kuunnellut tätä Pernillan ja Artun podia ja tykästynyt kovasti molempiin, erityisesti Arttuun jonka murre on aivan ihana. Oli jo surullista kuulla, että erosivat ja nyt sitten tämä pettäminen. Pernilla podin ekassa jaksossa vielä itse puhui itkien siitä, kun oli aikoinaan tullut petetyksi ja nyt sitten itse petti toista. Sympatiat nyt täysin Artun puolella <3

Vierailija
314/713 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssi on vaarallista parisuhteille ylipäätään. Monen liitto on mennyttä. Saati noin komea, raamikas mies kuin Anssi. Veri kierti jo katsellessa. Tuo oli ihan nähtävissä miten katsoivat toisiaan.

Vierailija
315/713 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten kun sinä tapaat? Vai muutatko kellariin asumaan ettei vaan tapahtuisi?

#havaintojakellarista

Vierailija
316/713 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia en tykkää ohjelmasta. Ulkomaiden versioissahan näitä on paljon ollut.

Olen samaa mieltä. Pisteitä ja jatkoon pääsyä odottaessa pitää jatkuvasti lääppiä partneria. Helposti huomaa että osalla on enemmänkin tunteita pelissä. Vastenmielistä katsottavaa.

Vierailija
317/713 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on pettäjälle vaikea paikka.

Vierailija
318/713 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon seurannut Pernillaa jo vuosia ja tykännyt kyseisestä ihmisestä. Ja kun Arttu tuli kuvioihin, niin totesin, ettei parempaa miestä voisi saada. Heidän podin myötä kuitenkin käsitykseni Pernillasta alkoi muuttua ja alkoi vituttaa se, miten puhui Artulle.

Nyt mua lähinnä oksettaa koko nainen. Totesi podin "ero" jaksossa, että pelkää saavansa paskaa niskaan, no hän on kyllä sen ansainnut.

Kaikki tsempit ja myötätunto menee nyt Artulle. Toivottavasti löytää itselleen arvoisensa naisen.

Vierailija
319/713 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisen normalisointi somessa on oksettavaa. 

Vierailija
320/713 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämisen normalisointi somessa on oksettavaa. 

Totta. Pettäminen luo turvattomuutta parisuhteeseen. Piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä