Seurustelukumppani tutki puhelimeni
Kaksi vuotta yhdessä, aina ollut mustasukkaisuuteen jonkin verran taipuvainen koska aikaisemmin petetty. Minuun sanoo luottavansa. Tänä aamuna kuitenkin kertoi että oli tutkinut puhelimeni kun olin mennyt nukkumaan (varmaan tarvinnut siis myös sormenjälkitunnistaa kädestäni nukkuessa) ja esitti kysymyksiä joistain viesteistä. Viestit olivat ajalta ennen kuin tapasimme. Mitään muuta ei löytynyt koska ei ole muuta.
Miten suhtautuisitte tällaiseen?
Kommentit (38)
Tällainen satu tänään. Mene nukkumaan.
Vierailija kirjoitti: Kakka märkä pieru
Sun nukkumaanmenoaika on mennyt jo ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Miehellä on oikeus tutkea naisensa puhelin
Ei ole.
Tietenkin on. Mies tuo leivän pöytään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Miehellä on oikeus tutkea naisensa puhelin
Ei ole.
Jutussahan ei taidettu puhua sukupuolista. Oma x-vaimo penkoi taskuja ja aukoi kirjeitä "vahingossa". Tämmöinen ei ole ikinä vahinko ja aina oire suuremmista ongelmista, ei lopu ikinä vaan pahenee. Vieläpä laitontakin.
Näitä manipulatiivisia henkilöitä kyllä on, jota horisee että on luottamuksen osoitus, kun voi tutkia kumppani luuria. Näillä itsellä sitten on jossain piilossa se prepaid-pelipuhelin....
Pakene, kun vielä olet hengissä!!!
Sanoin lopulta miehelle että olkoot saa tarkistaa. Mieshän se on mitä sille mahtaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sanoin lopulta miehelle että olkoot saa tarkistaa. Mieshän se on mitä sille mahtaa.
Ap
Oli varmasti vaikea päätös. Mutta rohkea silti.
Itse tutkin miehen taskut, haistelin vaatteet töiden jälkeen hajuveden varalta, esitin nukkuvaa kun oli netissä, tarkkailin eleitä ja ilmeitä kun puhui puhelimessa.
Mutta koskaan en koskenut puhelimeen. No loppujen mies itse jätti ja muutti heti yhteen toisen naisen kanssa. En ymmärrä miksi edes pysyin suhteessa kun oli jokin tietty tunne. Mieheltä kysyin mutta tottakai kielsi. Oli ollut toisen naisen kanssa koko suhteen ajan. Joskus mietin jos olisin tutkinut kännykän niin olisi viiden vuoden suhde jäänyt alle vuoteen.
Vierailija kirjoitti: Anustappi
Persu päässyt suljetulta 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Itse tutkin miehen taskut, haistelin vaatteet töiden jälkeen hajuveden varalta, esitin nukkuvaa kun oli netissä, tarkkailin eleitä ja ilmeitä kun puhui puhelimessa.
Mutta koskaan en koskenut puhelimeen. No loppujen mies itse jätti ja muutti heti yhteen toisen naisen kanssa. En ymmärrä miksi edes pysyin suhteessa kun oli jokin tietty tunne. Mieheltä kysyin mutta tottakai kielsi. Oli ollut toisen naisen kanssa koko suhteen ajan. Joskus mietin jos olisin tutkinut kännykän niin olisi viiden vuoden suhde jäänyt alle vuoteen.
Hienoa ettet sortunut laittomuuksiin! Ja vastaisuudessa kannattaa uskoa sitä tuntemustaan. Ja vaikka toinen ei koskaan edes harrastaisi mitään pettämistä niin miksi olla ihmisen kanssa johon ei vaan voi luottaa.
Niinhän ne aina sanoo luottavansa 110% mutta ei sitten kuitenkaan.
Mies teki todella väärin ja tuo on iso varoitusmerkki. Itse lopettaisin suhteen jo tuossa vaiheessa, mies ei kunnioita sinua yhtään eikä luota sinuun. Puhelin kannattaa suojata niin, ettei kukaan pääse sitä katsomaan edes nukkuessasi eli sormenjälkitunnistus ei ole luotettava.
Jättäisin heti. Yksi mustasukkainen kumppani ollut aikaisemmin, ja ei enää ikinä!
Pimpero