Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppani tutki puhelimeni

Vierailija
21.02.2024 |

Kaksi vuotta yhdessä, aina ollut mustasukkaisuuteen jonkin verran taipuvainen koska aikaisemmin petetty. Minuun sanoo luottavansa. Tänä aamuna kuitenkin kertoi että oli tutkinut puhelimeni kun olin mennyt nukkumaan (varmaan tarvinnut siis myös sormenjälkitunnistaa kädestäni nukkuessa) ja esitti kysymyksiä joistain viesteistä. Viestit olivat ajalta ennen kuin tapasimme. Mitään muuta ei löytynyt koska ei ole muuta.

Miten suhtautuisitte tällaiseen?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin. Itsellä vastaava mustasukkaisuus eskaloitui käsiksi käymiseen, joten enää en katselisi kertaakaan tuollaista. Se on kerrasta poikki.

Vierailija
42/59 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rikos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho

Vierailija
44/59 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on oikeus tutkea naisensa puhelin

Kenenkään puhelinta ei ole lupa tutkia! Lue Suomen perustuslain 10. pykälä, rikoslain 38 luvun 3.pykälä. Viestintäsalaisuuden rikkomisesta voi saada sakkoa tai 2v vankeutta.

Vierailija
45/59 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on oikeus tutkea naisensa puhelin

Kannattaa varautua siihen että sen jälkeen onkin ex-mies.

Vierailija
46/59 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että vanha ketjuni on nostettu. Olemme nykyään kihloissa ja jäät on ensi kesänä. Sovimme, että toisen puhelimen saa katsoa milloin vain.

Ap

Vierailija
47/59 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häät.

Ap

Vierailija
48/59 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis häät.

Ap

Oikeasti?

Vierailija
49/59 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, että vanha ketjuni on nostettu. Olemme nykyään kihloissa ja jäät on ensi kesänä. Sovimme, että toisen puhelimen saa katsoa milloin vain.

Ap

Mä joskus avaan näitä vanhoja ketjuja juurikin siinä toivossa, että alkuperäinen olisi taas linjoilla kertomassa mitä nyt kuuluu.

Tällä kertaa oli vastaus. johon en kyllä usko hetkeäkään, että on oikea AP.  Vain totaalinen idiootti jäisi tuohon suhteeseen.

Vierailija
50/59 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

0/5 😌

Vierailija
51/59 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suhtautuisi hyvin. Puhelin on yksityiskapistus, on laitonta penkoa toisen puhelinta, vaikka olisi käyttänyt omistajan sormea sen luurin avaamiseen. 

Enkä muutenkaan olisi mustasukkaisen kanssa, vaikka ei olisi luuri aeds tutkinut. Vihaan epäluuloisuutta ja mustasukkaisuutta. Mustasukkaisuus (luonteenpiirteenä) on omistushalua, eikä mitään rakkautta. Pieni ohimenevä kateuden tunne on ihan eri asia kuin varsinainen mustasukkaisuus. Itseäni ällöttäisi kumppani, joka on mustasukkainen luonne. En pystyise semmoisen kanssa edes romanttisia tunteita tuntemaan. Minun ihanteeni on kumppani, joka on sen verran varma itsestään, minusta ja omasta viehätysvoimastaan, ettei hän pode jotain mustakipeyttä.

Vierailija
52/59 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Miehellä on oikeus tutkea naisensa puhelin

Ei ole.

On. Nainen alistukoon miehensä alamaiseksi ja vaijetkoon seurassa, kysyköön myöhemmin kotona mieheltään, jos jotain jäi epäselväksi. Toki, mieskin voisi kyllä olla vähän kunnioittavampi naisensa yksityisyyden suhteen....

Vierailija
53/59 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täydellinen nollatoleranssi kaikenlaiselle vahtimiselle ja kyttäämiselle joten kyseinen suhde olisi loppunut tuohon. Aivan yhdentekevää millaisia kokemuksia kumppanilla olisi menneisyydessä tai kuinka hyvä suhde meillä muuten olisi (ollut).

Sitä en osaa sanoa kuinka sinun pitää suhtautua.

Vierailija
54/59 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä joskus avaan näitä vanhoja ketjuja juurikin siinä toivossa, että alkuperäinen olisi taas linjoilla kertomassa mitä nyt kuuluu.

Tällä kertaa oli vastaus. johon en kyllä usko hetkeäkään, että on oikea AP.  Vain totaalinen idiootti jäisi tuohon suhteeseen.

Sellaisiakin on. Osasta luetaan sitten jonkun vuoden päästä lööpeissä mustalla taustalla.

Vierailija
55/59 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään tutkia toisen puhelinta, jos ei siihen olisi erittäin painavaa syytä. Nyt mies terapiaan hoitamaan ongelmansa. Jollain tasolla toki ymmärrän, jos hänellä on historiaa pettävästä puolisosta. 

Minä olin itse aiemmin hyvin luottavainen eikä olisi käynyt mielessäkään tutkia puolison puhelinta, kunnes joku lähetti minulle nimettömänä viestin tuntemattomasta prepaid -numerosta ja kertoi, että miehelläni on sivusuhde. En naiiviuttani uskonut ja kuvittelin sen olevan ex, joka halusi pilata uuden parisuhteeni. Sitten hän laittoi uutta viestiä, missä kertoi seksiasioista, mitä mies tykkää tehdä. Tajusin, että tämä on se sivusuhde. Luin miehen puhelimen viestit ja olipa hän ovelasti kätkenyt tämän naisen kanssa viestittelyt miehen nimen alle. 

Löysin ne silti ja järkytys oli aikamoinen. Hän oli tietenkin hirvittävän pahoillaan ja teki kaikkensa hyvittääkseen enkä oikeasti ymmärrä, miksi jäin tuolloin vain todetakseni, että hän petti uudestaan muutaman vuoden päästä. Silloin en saanut viestejä mistään, vaan hänen pälyilevä käytöksensä paljasti, että jotain outoa on taas menossa. J

Ja viesteistähän se taas ilmeni, että joku päiväpano työmaalta oli kierroksessa. Näiden kahden välissä en ole puhelinta nuuskinut kertaakaan, mutta viimeisen tapauksen jälkeen tuli ero. 

En ole vieläkään toipunut tuosta sarjapettäjästä ja uudessa suhteessa tarvitsen jatkuvaa vakuuttelua, että minä riitän ja että miehelleni ei tulisi mieleenkään pettää. En ole silti hänen puhelimensa perässä. Toki se auttaa, että hän tietää historiani ja hän jättää puhelimensa aina pöydälle nähtäväksi kun taas ex-mies piti sitä visusti taskussa äänettömällä. Puhelin ei ollut koskaan pöydällä tai missään näkösällä.

Vierailija
56/59 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suhtautuisi hyvin. Puhelin on yksityiskapistus, on laitonta penkoa toisen puhelinta, vaikka olisi käyttänyt omistajan sormea sen luurin avaamiseen. 

Enkä muutenkaan olisi mustasukkaisen kanssa, vaikka ei olisi luuri aeds tutkinut. Vihaan epäluuloisuutta ja mustasukkaisuutta. Mustasukkaisuus (luonteenpiirteenä) on omistushalua, eikä mitään rakkautta. Pieni ohimenevä kateuden tunne on ihan eri asia kuin varsinainen mustasukkaisuus. Itseäni ällöttäisi kumppani, joka on mustasukkainen luonne. En pystyise semmoisen kanssa edes romanttisia tunteita tuntemaan. Minun ihanteeni on kumppani, joka on sen verran varma itsestään, minusta ja omasta viehätysvoimastaan, ettei hän pode jotain mustakipeyttä.

En ollut minäkään aiemmin mustasukkaista luonnetta, mutta kun ymmärsin lopulta seurustelevani sarjapettäjän kanssa, jätti se karmeat arvet, mitä on vaikea olla kantamatta mukana. Varsinaisesti en taida nytkään olla mustasukkainen, mutta luottamusta on todella vaikea saada ketään miestä kohtaan.

Vierailija
57/59 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onpas kaheli akka! Ja oikeinko "jäät"? Hyvä ennuste, varmaan jäät, kuin nalli kalliolle! Onnea siitä!

Vierailija
58/59 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut minäkään aiemmin mustasukkaista luonnetta, mutta kun ymmärsin lopulta seurustelevani sarjapettäjän kanssa, jätti se karmeat arvet, mitä on vaikea olla kantamatta mukana. Varsinaisesti en taida nytkään olla mustasukkainen, mutta luottamusta on todella vaikea saada ketään miestä kohtaan.

Terapiaan? Vai seuraava kumppani sijaiskärsijäksi edellisen perseilyistä? Kas siinäpä valinta. 

Vierailija
59/59 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi