Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada ihmisarvo työttömänä

Vierailija
21.02.2024 |

Kun tietää ettei tule koskaan työllistymään 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ihmisarvon saa vain jos/kun pääsee takaisin työelämään. Sanon tämän puolisoa sivusta seuranneena, joka oli pitkäaikaistyötön ja elintavat muutettuaan yllättäen työllistyikin 56-vuotiaana ja ollut nyt jo 3 vuotta messissä muiden täysiarvoisten kansalaisten joukossa - superonnellisena!

Mun kuuskymppinen puoliso olisi superonnellinen jos pääsisi jo pois töistä. Lomautuslappukin olisi kiva. Itse olen jo jonkin aikaa sitten päässyt työttömäksi.

Meille ei ihmisarvoon työssäkäyminen mitään vaikuta vaan taloudellistahan turvaa se vain tuo. Ihmisarvo on kaikilla syntymästään loppuun saakka.

Vierailija
62/64 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla työttömille ei anneta ihmisarvoa. On kyllä sellaista solvausta että olen tehnyt ilmon monta kertaa. Hallitus edesauttaa kansan kahtiajakoa leikkaamislinjalla. Että työttömiltä kuuluukin leikata kun ovat niin laiskoja. Itseltään eivät leikkaa mitään, mokomat syöttöporsaat. Ennen vanhaan hallitus olisi lahdattu giljotiinissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmisarvo tarkoittaa sitä, että jokainen ihminen on yhtä arvokas omana itsenään, riippumatta ulkonäöstä, taustasta, sairaudesta tms. Jokaisella ihmisellä on oikeus saada osakseen kunnioitusta ja arvostusta sekä hyvää ja ystävällistä kohtelua."

Sinulla on ihmisarvo, ap. Ja sinulla on oikeus olla arvokas, sanookoot sydämettömät mitä tahansa.

Vierailija
64/64 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lainata kirjastosta kirja: Minä! Parempi itsetunto 8 viikossa. Kun itse pitää itsestään, on helpompi olla välittämättä muiden mielipiteistä. Itselleni tuli kirjasta parempi mieli ja luen välillä vihkoon kirjoittamiani muistiinpanoja, että miksi olenkaan ihan hyvä tyyppi omasta mielestäni. Ja se riittää jo pitkälle kun alakulo iskee. Ihmisarvoon riittää se, että on ihminen ja on kohtelias muille.

T. työtön täälläkin