Tytär ei lue
Tytär on nyt 11 enkä saa sitä lukemaan. Opettaja on ehdottanut että pitäisi lukea jokapäivä ja olen mä yrittänyt mutta kun ei tuo vaan lue. Ollaan kokeiltu niin että minä luen ja se kuuntelee mutta ei se jaksa kuunnella. Olen työntänyt kirjan eteen ja käskenyt lukea mutta kohta näen miten sen silmät harhailee eikä se oikeasti lue. Ollaan käyty kirjastossa ja kirjaston hoitaja neuvoi kirjoja ja olen luvannut jopa maksaa lukemisesta mutta ei se lue. Ei sillä ole mitään luki häiriötä mutta sen lukeminen on huonoa kun korona vuosi oli sen eka luokan aikana eikä se ole kotona jaksanut lukea enkä minä osaa tämän enempää
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeminen on huonoa koska liikaa ruutuaikaa
Mutta olen ajatellut että se oppii siinä ainakin Englantia
ap
Oppiihan sitä lapsesikin sinua äitiänsä katsomalla että millainen on ilkeä ihminen. Sekavia tarinoita teillä.
Vierailija kirjoitti:
https://otava.fi/kirjat/tyton-oma-kirja/
Tää voisi olla hyvä koska myös ikään liityvää asiaa joista ei ehkä halua vielä kotona puhua, mutta ois unelias saamaa tietoa menkoista ja muusta
Jos se kiinnostaa, tietoa löytyy myös kännykällä.
No kuule, lapsi osaa varmasti itsekin jo valita tuettuna. Sekavia nämä teidän ohjeet. Ei saisi kuulemma hyysätäkään kuitenkaan. Opettajat ovat ammattitaidottomia sekä ilkeitä. Tekevät kiusaa väkipakolla.