Kuka on heistä kaunein: Sanna Marin, Jenni Haukio Suzanne Innes-Stubb?
Jenni Haukiossa on sellaista Armi Kuuselan tyylistä vienoa kauneutta. Hän on minusta kaunein.
Kommentit (136)
Ajatelkaa, jos joku luulee, että suomalaiset ovat Suzanna näköisiä, koska on Suomen presidentin vaimo.
Jenni on 100% doll face. Selkeä valinta.
Sanna on kaunein, muut taviksia.
Tarja Halonen on heitä kaikkia kauniimpi
Taitaa olla Suzanne hiukan Tarjaa kauniimpi. Muut ovat Tarjaa paljon kauniimpia.
Melkein yhtä kolkkoja ovat Tarja ja Suzanne.
Jos kauneudella tarkoitettaisiinkin kokonaisuutta, ylivoimainen on Suzanne. Todella tyylikäs ja älykäs. Kaunis ja luonnollinen hymy, hyvä kunto ja varmaan hyvä äitikin työuran ohella lapsilleen ja hyvä puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Jos kauneudella tarkoitettaisiinkin kokonaisuutta, ylivoimainen on Suzanne. Todella tyylikäs ja älykäs. Kaunis ja luonnollinen hymy, hyvä kunto ja varmaan hyvä äitikin työuran ohella lapsilleen ja hyvä puoliso.
Kauhean kolkko. Onkohan itse edes lapsiaan hoitanut vai onko ollut lastenhoitaja. Mistä tietään onko kulissiliitto. Ei ole kaunis hymy vaan irvistys, mutta makunsa kullakin. Älykkyydestäkään ei tiedä, onko vain keskitasoinen.
Entäs komein? Alex, Niinistö vai Orpo? :D Hitsi nää suomalaismiehet on komeita!
Jenni, kun on kaunis myös luonteeltaan eli sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean kolkko. Onkohan itse edes lapsiaan hoitanut vai onko ollut lastenhoitaja. Mistä tietään onko kulissiliitto. Ei ole kaunis hymy vaan irvistys, mutta makunsa kullakin. Älykkyydestäkään ei tiedä, onko vain keskitasoinen.
Jos on ollut lastenhoitaja, niin sitten on ollut Alexillakin lastenhoitaja eikä hänkään ole itse lapsiaan hoitanut. Hyi, millanen isä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ollut lastenhoitaja, niin sitten on ollut Alexillakin lastenhoitaja eikä hänkään ole itse lapsiaan hoitanut. Hyi, millanen isä!
Joo, mutta joku aloitti tuossa, että Suzanne on äitikin ja työuran ohaella lapsia. Ei voi kuin nauraa tuolle!
Onhan heillä ollut isovanhemmatkin lapsia hoitamassa ja Pirkko Mannolakin.
Vierailija kirjoitti:
Entäs komein? Alex, Niinistö vai Orpo? :D Hitsi nää suomalaismiehet on komeita!
No noita ei voi kyllä komeiksi sanoa. Ehkä Niinistö, muut ovat kamalia. Stubbin naama kuin ruttu.
Kaunein Sanna, tyylikkäin Suzanne, arvokkain olemus Jenni.
Li Andersson voittaa nämä kaikki.
Inez on hyvin espanjalaisen näköinen, vaikka britti onkin.
Rouva Stubb navetta piian näköinen.
Suzanne on kyllä aika kolkon näköinen ja ihan kamala sen suu. Luihun näköinen kaikin puolin. Ei siis mitenkään ihmeellinen, mutta kait tuot nyt pahemmassa puutteessa menee.