Kuka on heistä kaunein: Sanna Marin, Jenni Haukio Suzanne Innes-Stubb?
Jenni Haukiossa on sellaista Armi Kuuselan tyylistä vienoa kauneutta. Hän on minusta kaunein.
Kommentit (136)
Suzanne on kuin suoraan Vermon radalta, Marin jo kuihtunut liiankin laihaksi ja Haukio on ilmeetön tätinukke. Kaikki ihan hirveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kauneudella tarkoitettaisiinkin kokonaisuutta, ylivoimainen on Suzanne. Todella tyylikäs ja älykäs. Kaunis ja luonnollinen hymy, hyvä kunto ja varmaan hyvä äitikin työuran ohella lapsilleen ja hyvä puoliso.
Kauhean kolkko. Onkohan itse edes lapsiaan hoitanut vai onko ollut lastenhoitaja. Mistä tietään onko kulissiliitto. Ei ole kaunis hymy vaan irvistys, mutta makunsa kullakin. Älykkyydestäkään ei tiedä, onko vain keskitasoinen.
Onko ennen ollut mies??
Antonio on kaunein ja pukeutuu parhaiten.
No niin. Tässä ketjussa nyt haukutaan kun naiset liian laihoja. Tällä logiikalla luulisi että palsta pursuaa ylistyksiä reheville ja lihaisille naisille, mutta ei. Ihan sopiva pitäisi olla kaikkien silmille kaiken aikaa, vaikka emme edes katseltaviksi ole tehtyjä.
Vierailija kirjoitti:
Suzanne on kuin suoraan Vermon radalta, Marin jo kuihtunut liiankin laihaksi ja Haukio on ilmeetön tätinukke. Kaikki ihan hirveitä.
Itse asiassa olen tsekannut Sannan kuvia ja videoita viime aikoina, ja hän on saanut selvästi lihaa luiden päälle. Lihakset kasvaneet ja kiinteytyneet, naama vähän pyöristynyt. Paljon paremman ja terveemmän näköinen kuin syksyllä 2022 kun oli burn outissa. Pyrstö edelleen turhan iso mutta sitä on vaikea saada treenillä pienenemään.
Suzanne on kyllä nätti täti : )
T. Setä_Mies
Miten joku voi pitää Haukiota kauniina? Ihan kivan näköinen, mutta ei todellakaan mikään kaunotar. Olen tavannut myös luonnossa, tavallisen näköinen. Ja tästä ei pidä kenenkään loukkaantua. T. M37
Kaunein noista on Jenni Haukio, mutta tätimäinen tyyli ei uppoa minuun. Marin tyyliltään enemmän mieleeni, muttei kovin paljon sekään. On myös liian laiha makuuni. Inez-Stubbissa ei ole mitään kaunista tai haluttavaa.
Jos joku noista pitäisi kellariin seksiorjaksi sitoa, niin Haukion ottaisin, mutta tätityyli saisi kyllä lähteä.
Antonio on noista parhaimman näköinen. Ja olen sentään heteromies
Vierailija kirjoitti:
No niin. Tässä ketjussa nyt haukutaan kun naiset liian laihoja. Tällä logiikalla luulisi että palsta pursuaa ylistyksiä reheville ja lihaisille naisille, mutta ei. Ihan sopiva pitäisi olla kaikkien silmille kaiken aikaa, vaikka emme edes katseltaviksi ole tehtyjä.
Liian laihat on kylläkin täällä aina haukuttu samoin rehevän lihaisat naiset. Normaalipainoiset ovat ainoita oikeita naisia. Onhan se normaalia ja luonnollistakin. Lihavuus on luonnotonta ja vastenmielistä ja liika laihuus epähaluttavaa.
Jännä nähdä muuttuuko ja jos muuttuu, niin miten, Suzannen tukka ja vaatetyyli.
Mitähän päällä, kun ruattiin menevät valtiovierailulle kuun lopussa? Ja miten tukka. Toivottavasti ei lyhene. Tuosta saa kauniita kampauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa olen tsekannut Sannan kuvia ja videoita viime aikoina, ja hän on saanut selvästi lihaa luiden päälle. Lihakset kasvaneet ja kiinteytyneet, naama vähän pyöristynyt. Paljon paremman ja terveemmän näköinen kuin syksyllä 2022 kun oli burn outissa. Pyrstö edelleen turhan iso mutta sitä on vaikea saada treenillä pienenemään.
Naama on voitu saada pyöreämmäksi ja nuoremmaksi täytteillä. Ja huulet myös.
Evvk! Milloin he ovat ilmoittautuneet missikisoihin? Ei järjen häivää tässä aloituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan näettäjä ovat, mutta tykkään itse enemmän uhkeudesta ja näissä naisissa sitä ei löydy.
On löytyykö Jasmiina Yildizisiksestä 🙈
Vierailija kirjoitti:
Niin että verrataan 30+, 40+ ja 50+ naista toisiinsa? Villi veikkaus, että 54-vuotiaana Marin ei tule olemaan yhtä hyvännäköinen kuin Innes-Stubb nyt. Toki tällä hetkellä Sanna vie voiton, mutta Suzanne on kyllä todella hyvännäköinen 54-vuotias.
Johan pomppas. Kyllä se Sanna on kaunein ja tulee olemaan sitä 54 vuotiaanakin. Sannasta ja suzannesta ei voi puhua samalla viikollakaan, näin on näreet!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Onhan heillä ollut isovanhemmatkin lapsia hoitamassa ja Pirkko Mannolakin.
Hahhahhehheh, jopa mannolakin sekaantunut moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Marin on kaunein, Haukio söpöin. Kolmannesta en sano mitään.
Se oli hyvin sanottu, samat sanat täällä.
Sannan katse on kaikkea muuta kuin toljottava...
https://image.seiska.fi/1281724.webp?imageId=1281724&width=710&format=j…