Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen käyttäytyivät törkeästi Emma-gaalassa, ryysivät jonossa jopa ehdokkaiden ohi

Vierailija
21.02.2024 |

IL: Nelosen pr&press -tuottaja Miia Paavonen paljastaa, että Martina ja Esko kiilasivat röyhkeästi koko jonon gaalassa.

Paavonen oli valvomassa punaisen maton kulkua ja kertoi kaksikolle, ettei näin voi toimia.

He tulivat päättäväisesti koko jonon ohi ja puskivat itsensä koko pitkän jonon ohi. Mä sanoin heille päättäväisesti, jopa hieman ääntä korottaen, että täällä on jono, kaikki ovat jonottaneet pitkään ja jonossa on myös ehdokkaita, Paavonen kertoo.

Martina Aitolehden taktiikka oli esittää, ettei minua ole olemassa. Hän esitti, ettei hän kuule tai näe mitään. Hän vain meni eteenpäin, Paavonen jatkaa.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b98dda9d-37cf-49f4-8317-1e9ef2…

Huh mitä käytöstä! Eivätkä he edes ole mitään artisteja. Oliko Martinaa edes kutsuttu tuonne, vai oliko Eskon avec?

Kommentit (230)

Vierailija
1/230 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä Martina ei kipeänä/toipilaana jaksanut seistä jonossa? Hänellähän oli raju influenssa sillä viikolla.

Vierailija
2/230 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antako idiooteille yhtään palstatilaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/230 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää antako idiooteille yhtään palstatilaa!

Mille idiooteille? Kyllä mun mielestä nelosen tuottaja saa kertoa, miten huonosti tämä pari käyttäytyi.

Ihmettelinkin eilen, kun ei tämän parin haastatteluja punaiselta matolta ollut missään, vaikka Martina postasi someensa kuvan, kun oli Emma-gaalassa toimittajan haastateltavana. Voi olla ettei tuon tempun jälkeen tehnyt mieli julkaista heistä niitä.

Vierailija
4/230 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kyllä epäammattimaista pr&press -tuottajalta rääpiä tälläistä asiaa julkisesti. Eiköhän sisäinen selvitys olisi riittänyt ja esim. nootti kyseiselle parille perään.

Vierailija
5/230 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon wt-julkkiksia.

Miten noita samanlaisia riittääkin joka maassa. Joku epidemia.. 

Vierailija
6/230 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Martti (Martina) ajanut edes viiksensä.

Vierailija
7/230 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutkin yksi mummo kiilasi ruokakaupan jonossa viime viikolla törkeästi. Esitte kuuroa (saattoi kyllä ollakin kuuro). Soitin iltalehteen ja ne vain nauroi siellä!

Vierailija
8/230 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 😂 😂 

Vierailija
9/230 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kyllä epäammattimaista pr&press -tuottajalta rääpiä tälläistä asiaa julkisesti. Eiköhän sisäinen selvitys olisi riittänyt ja esim. nootti kyseiselle parille perään.

Hah! Julkisestihan Martina ja Esko siellä ryysivät, varmasti kaikki sen huomasi.

Vierailija
10/230 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavonen oli valvomassa punaisen maton kulkua ja kertoi kaksikolle, ettei näin voi toimia.

He tulivat päättäväisesti koko jonon ohi ja puskivat itsensä koko pitkän jonon ohi. Mä sanoin heille päättäväisesti, jopa hieman ääntä korottaen, että täällä on jono, kaikki ovat jonottaneet pitkään ja jonossa on myös ehdokkaita, Paavonen kertoo.

Martina Aitolehden taktiikka oli esittää, ettei minua ole olemassa. Hän esitti, ettei hän kuule tai näe mitään. Hän vain meni eteenpäin, Paavonen jatkaa.

Eerikäinen yritti selittää Paavoselle, että heillä on sovittu gaalaan liittyvä tapaaminen, johon heidän pitää ehtiä. Paavonen tivasi parilta, kenen kanssa he ovat sopineet tapaamisen, mutta Eerikäinen ei suostunut kertomaan tätä.

Ei heillä ollut mitään sovittuna. He eivät vaan halunneet jonottaa, Paavonen kertoi ja lisäsi selvittäneensä asiaa vielä myöhemminkin.

Paavonen meni kaksikon eteen seisomaan ja yritti vielä kertoa tiukasti, ettei muita ihmisiä voi ohittaa. Aitolehti jatkoi esitystään, Eerikäinen vetosi siihen, että heidän on pakko toimia näin.

Sitten he painuivat kahdestaan punaiselle matolle, kaikkien jonossa olevien, jopa gaalan ehdokkaiden ohi, Paavonen huokaisee.

Kaikenlaisia noloja pellejä ihmiset fanittaakin, tämäkin kaksikko ELÄÄ sillä että heitä fanitetaan xD 

Vierailija
11/230 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah! Julkisestihan Martina ja Esko siellä ryysivät, varmasti kaikki sen huomasi.

No se on asia erikseen, en tarkoita että asia pitäisi SALATA, mutta normaalisti firman likapyykkiä ei pestä tolleen julkisuudessa. 

Vierailija
12/230 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas niin kaksi ällöä julkkista. 

Vierailija
13/230 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on asia erikseen, en tarkoita että asia pitäisi SALATA, mutta normaalisti firman likapyykkiä ei pestä tolleen julkisuudessa. 

Miksi pitäisi alkaa sisäisesti selvittelemään, jos on heti siinä paikan päällä moneen otteeseen yritetty saada sanomaa perille ja ei vaan mene? Kyllähän kaikenmaailman fanittavien mammojen ja pappojen on hyvä tietää, millaisia ihmisiä seuraavat. 

Vierailija
14/230 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää mikä paskamyrsky siitä olisi sitten tullut jos Martina olisi tuntikausia seissyt siellä jonossa köhimässä ja niiskuttamassa influenssaa ympäriinsä. Kyllä tuo oli fiksummin tehty. 

Vierailija
15/230 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä Martina ei kipeänä/toipilaana jaksanut seistä jonossa? Hänellähän oli raju influenssa sillä viikolla.

Olis pysynyt kotona.

Vierailija
16/230 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa nolo selitys Eskolta!

Vierailija
17/230 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin podcast jakson ja kuulosti kyl törkeeltä käytökseltä. Podcastin pitäjä päätti kertoa asiasta siksi että hänellä se käytös meni niin tunteisiin. Enkä ihmettele. 

Vierailija
18/230 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No helveteäkö tuolla sitten kulkee tartuttamassa muita. Minä minä minäminä. 

Vierailija
19/230 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podcastissa kävi ilmi että esim muuan sexmanelle oltiin sanottu että sori et pääse ihan heti ja hän oli vaan kuulemma että joo ei haittaa ja jäi odottamaan.  Hän myös esiintyi tuolla gaalassa. 

Vierailija
20/230 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko: "Pahoittelut siitä, jos joku pahoitti mielensä siitä. Meillä on sellainen tapa, että niin metsä vastaa, kun sinne huutaa, hän toteaa."

Kuka noikin raakit muisti kutsua? Ensi kerralla toivottavasti jäävät kotiin. Ketään kiinnosta noita nähdä punaisella matolla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi