Mikä on yllättävin syy, jonka takia olet lopettanut miehen tapailemisen?
Siis tilanteessa, jossa kaikki isommat perusjutut vaikutti lähtökohtaisesti olevan ihan kohdillaan? Mä lopetin Tinder-tuttavuuden tapaamisen kaksien treffien jälkeen siksi, että se mässytti kovaäänisesti suu auki. Se oli jotain ihan hirveää kuunneltavaa, aikuinen ihminen eikä osaa syödä sivistyneesti. Ihan ok mies noin muuten.
Kommentit (66)
Ei yllättävä syy varmaankaan, mutta ainoa syy, mikä mulla on ollut: Mies puhui pilkallisesti/ Vähättelevästi ammatistani, huumorin varjolla toki. Totesin, ettei mene huumorit yhteen, joten tapailu loppui siihen.
Naisella oli koira, semmonen lättäkuono, vanha, haisi pahalle, hengitys oli semmosta korinaa, kun olisi viimeisiä henkäyksiä vedellyt. Yksi käyti riitti mulle.
Oli epävarma itsestään. Kiva, komea ja fiksu mies muuten, mutta ei kiinnostanut alkaa hänelle itsetunnon pönkittäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raittiiksi esittäytynyt tapailu-/ harrastuskaveri vetäisi yllätyksekseni muutaman päivän juomaputken ja innostui kännipäissään piikittelemään ja ivailemaan. Riutui myös sinä aikana tunnistamattoman näköiseksi. Yhteiset harrastukset loppuivat siihen.
Eipä siinä mitä, romantiikassa en hävinnyt, koska suhteemme muotoutui alusta alkaen vain kaverilliseksi. Pettymys olisi ollut suurempi, jos kyse olisi ollut ihastuksesta.
Nainen pitää ehdottomasti nähdä kunnon kännissä pari kertaa ennen kuin mietin mitään vakavampaa. Sieltä on kyllä tullut muutama melkoinen yllätysmuutos vastaan.
M44
Mitä jos se ei juo / juo vain sivistyneesti? Arvaankin jo, sekin on sulle ongelma, koska oma juomisesi näyttäisi
Et kyllä kuulosta 44- vaan 24-vuotiaalta, jos tuo on sinulle selviö.
Vierailija kirjoitti:
Ei yllättävä syy varmaankaan, mutta ainoa syy, mikä mulla on ollut: Mies puhui pilkallisesti/ Vähättelevästi ammatistani, huumorin varjolla toki. Totesin, ettei mene huumorit yhteen, joten tapailu loppui siihen.
Mulle on käynyt samoin. Olin niihin aikoihin asiakasviestintätehtävissä eräällä valtionyhtiöllä, ja mies puhui ylipäätään asiakasviestinnästä vähän sellaisena kädettömien idioottien juttuna ja alkoi miesselittää mulle omaan työhöni kuuluvia asioita, vähän siihen tyyliin että miten ne pitäisi oikeasti tehdä, vaikka hän ei tiennyt niistä isoista työhön vaikuttavista asiakokonaisuuksista yhtään mitään. Parasta tässä oli se että se oli itse joku mainosialan helppoheikki eli teki mun silmissäni suunnilleen maailman turhinta työtä.
Olen nähnyt miehen vain lyhyesti ja tutustunut enemmän Facebookissa. Olin sen perusteella ihastunut ja päätimme viettää yhdessä viikonlopun. Vietimme lähes 48 tuntia yhdessä. Mies pureskeli kynsiään aivan koko ajan, ja pyyhki joka pureskelun jälkeen paitaansa syljen kynsistä. Lisäksi hänellä ei ollut edes alkeellisia ruokailutapoja. Hänen seurassaan ihan tavallisessa ravintolassa hävetti esim siksi, koska hän huitoi veitsellä päänsä yläpuolella selittäessään niin että meinasi osua tarjoilijaan. Lisäksi kova huuto koko ajan. Joi koko ajan kolminkertaista tahtia minuun nähden. Lisäksi oli aivan kummallisen alipukeutunut yli 20 asteen pakkaseen, ilmeisesti ulkonäkösyistä. Kertoi vielä sinetiksi, ettei ole siivonnut kotiaan kymmeneen vuoteen, ja naureskeli asialle.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt miehen vain lyhyesti ja tutustunut enemmän Facebookissa. Olin sen perusteella ihastunut ja päätimme viettää yhdessä viikonlopun. Vietimme lähes 48 tuntia yhdessä. Mies pureskeli kynsiään aivan koko ajan, ja pyyhki joka pureskelun jälkeen paitaansa syljen kynsistä. Lisäksi hänellä ei ollut edes alkeellisia ruokailutapoja. Hänen seurassaan ihan tavallisessa ravintolassa hävetti esim siksi, koska hän huitoi veitsellä päänsä yläpuolella selittäessään niin että meinasi osua tarjoilijaan. Lisäksi kova huuto koko ajan. Joi koko ajan kolminkertaista tahtia minuun nähden. Lisäksi oli aivan kummallisen alipukeutunut yli 20 asteen pakkaseen, ilmeisesti ulkonäkösyistä. Kertoi vielä sinetiksi, ettei ole siivonnut kotiaan kymmeneen vuoteen, ja naureskeli asialle.
Tapailin joskus vähän aikaa miestä joka kans oikein jotenkin uhmakkaasti alkoi yhtäkkiä jossain keskustelussa korostaa sitä, miten harvoin siivoaa. Kuulemma imurointi mm. oli jotain mitä tapahtui ehkä kahdesti vuodessa. Tulkitsin rivien välistä, että asiasta on kiistelty edellisessä suhteessa kun piti tätä minullekin alleviivata ja tein tarvittavat johtopäätökset suhteen jatkomahdollisuuksista.
Mikä yllättävyys-aspekti tossa oli?
Lopetin miehen tapailemisen kaksien treffien jälkeen, koska myöhästyi molemmilla kerroilla kymmenisen minuuttia eikä ilmoittanut tai pahoitellut asiaa mitenkään. Selkeästi siis patologinen myöhästelijä, joka ei kunnioita muita ihmisiä vaan tärvää näiden aikaa surutta. Luultavasti toi 10 minuuttia oli häneltä vielä suhteellisen pieni myöhästyminen kun oli vasta ekat treffit kyseessä. Sietämätön ihmistyyppi.
Miehellä oli punaiset sukat jalassa.
Viestiteltiin kauan, parit treffitkin oli ja kaikin puolin normaalin ja lupaavan oloinen hevimies. Sitten kun viimein päädyttiin petipuuhiin, se alkoikin lässyttämään ja mukamas ujostelemaan kun joku pikkukakara?! Ällöttävää kun mies olikin yhtäkkiä kun 4 vuotias joka haluaa "kainuliin pusuttelemaan", kuka luulee et tollasesta halut nousee. Jätin sen siihen paikkaan. Puistattaa vieläkin :D
Päätin tapailun koska mies soitti räppiä asunnossani.
Hän oli käymässä luonani (toinen tapaaminen), puhuttiin musiikkimausta ja sanoin, että kaikki muu menee mutta räppiä en voi sietää. Hän alkoi inttämään että on olemassa hyviä rap-kappaleita. Vastasin että varmasti, mutta en ole kiinnostunut kuuntelemaan. Hän kysyi saisiko soittaa minulle yhden hyvän. Kielsin ja toistin että inhoni kyseistä musiikkigenreä on sen verram vahva, että omassa kodissani mulle sitä ei tuputeta.
Noh, kävin vessassa ja kun tulin takaisin, löi mies puhelimestaan räppiä soimaan. Kuuntelin loppuun ja pyysin häntä poistumaan. Sanoin että en jatka tapailua kenenkään kanssa, joka ei kykene noin pientä vetämääni rajaa kunnioittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Päätin tapailun koska mies soitti räppiä asunnossani.
Hän oli käymässä luonani (toinen tapaaminen), puhuttiin musiikkimausta ja sanoin, että kaikki muu menee mutta räppiä en voi sietää. Hän alkoi inttämään että on olemassa hyviä rap-kappaleita. Vastasin että varmasti, mutta en ole kiinnostunut kuuntelemaan. Hän kysyi saisiko soittaa minulle yhden hyvän. Kielsin ja toistin että inhoni kyseistä musiikkigenreä on sen verram vahva, että omassa kodissani mulle sitä ei tuputeta.
Noh, kävin vessassa ja kun tulin takaisin, löi mies puhelimestaan räppiä soimaan. Kuuntelin loppuun ja pyysin häntä poistumaan. Sanoin että en jatka tapailua kenenkään kanssa, joka ei kykene noin pientä vetämääni rajaa kunnioittamaan.
Esimerkillisesti toimittu, että kun mies rikkoo naisen rajaa, niin se on heti siitä poikki. Äijjät kokeilee rajoja, ja jos ei kunnioita yhtä rajaa, ei kunnioita seuraavaakaan.
Se että mies oli tyhmä kuin saapas. Ei sinänsä syynä yllättävä mutta yllätyin että menestynyt, johtotehtävissä työskentelevä äijä oli niin yksinkertainen. Viimeinen pisara oli se kun ilmeni, että se uskoi horoskooppeihin. Harmillista oli että se oli todella hyvä sängyssä, yksi parhaita panoja ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Se että mies oli tyhmä kuin saapas. Ei sinänsä syynä yllättävä mutta yllätyin että menestynyt, johtotehtävissä työskentelevä äijä oli niin yksinkertainen. Viimeinen pisara oli se kun ilmeni, että se uskoi horoskooppeihin. Harmillista oli että se oli todella hyvä sängyssä, yksi parhaita panoja ikinä.
Kuinkahan monta kertaa tapasitte?
Yleensä muut tyhmäksi haukkuvat ovat sitä itse. Älykkäät ovat moniulotteisempia ja tajuavat meillä kaikilla olevien rajoitteiden olemassaolon. Se, että joku esim. tietää paljon asioista, joista hän on lukenut, ei tee hänestä älykkäämpää verrattuna henkilöön, joka ei ole lukenut, eikä näin ollen tiedä...
Älykkyys on muuta kuin yleissivistys, joka on olemassa olevan tiedon toistamista.
Mies änkytti ja pahasti. Oli fiksumpaa minulta lopettaa tapailu kuin lähteä kokemaan sosiaalista häpeää. Varmasti hänelle löytyy joku joka on kärsivällisempi kuin mä.
Mukava mies mutta käytti rikkinäisiä ja väärän kokoisia vaatteita. Minua hävetti liikkua hänen seurassaan. Lopetin tapailun, koska en viitsinyt yrittää muuttaa häntä. Yllätyin itsekin tästä "pinnallisesta" piirteestä itsessäni.
Yksi menestynyt mies olisi ollut varmaan ihan kiva, mutta jostain syystä puhui minulle kuin idiootille. Hänen oletuksensa oli, minusta mitään tietämättä, että yleissivistykseni on nolla ja olen ihan daiju, mutta ilmeisesti se oli hänelle ok ja valinta perustui ulkonäköön. Joko piti minua tyhmänä tai sitten koko naissukupuolta. Mies selitti jokaisen vähänkään sivistyssanaa muistuttavan sanansa lempeä ilme kasvoillaan, ja kertoi omasta työstään esimerkiksi kuin lapselle joka ei voi ymmärtää niin hienoja asioita. Myös kotiin ja autoon liittyvissä asioissa keskustelussa hän yksinkertaisti kaikki asiat minulle. Sitten hän pyrki kääntämään puheenaiheen asioihin joiden arveli kiinnostavan minua ja pyysi kertomaan miten saan hiukseni niin kiiltäviksi. Voi jeesus mikä dorka. En mitenkään antanut ymmärtää olevani tyhmä.
Se yksi vappu tai vastaava tyttöjen risteily tulee kuitenkin joskus vastaan. Parempi nähdä se ennen mitään vakavampaa yhteistä eloa. Etenkään yhteenmuuttoa.