Mikä on yllättävin syy, jonka takia olet lopettanut miehen tapailemisen?
Siis tilanteessa, jossa kaikki isommat perusjutut vaikutti lähtökohtaisesti olevan ihan kohdillaan? Mä lopetin Tinder-tuttavuuden tapaamisen kaksien treffien jälkeen siksi, että se mässytti kovaäänisesti suu auki. Se oli jotain ihan hirveää kuunneltavaa, aikuinen ihminen eikä osaa syödä sivistyneesti. Ihan ok mies noin muuten.
Kommentit (66)
Mies oli liian lyhyt ja poikamainen. En yksinkertaisesti syty lyhyistä miehistä, vaan miehen tulee olla minua pidempi. Olen itse 165 cm, joten minulle riittäisi aivan mainiosti, se että mies olisi 170cm. En halua mitään pikkupoikaa, vaan miehekkään miehen, koska lyhyys ja poikamaisuus eivät herätä minussa mitään seksuaalista kiinnostusta. Varmasti hänellekin ottaja löytyi, muuten oli ihan kiva tyyppi. Toki jouduin sanomaan, ettei tässä mitään kaverillisia tunteita kummempia synny.
Miehellä oli hirmu pienet lapsenomaiset kädet. En vaan kestänyt katsella. Saati koskettaa.... sellaiset pulleat lapsen kädet ha lyhyet sormet. 😩
Mies otti permiksen. Näytti ihan kamalalta. Ja kun sanon ettei oikein sovi hän loukkaantui verisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli liian lyhyt ja poikamainen. En yksinkertaisesti syty lyhyistä miehistä, vaan miehen tulee olla minua pidempi. Olen itse 165 cm, joten minulle riittäisi aivan mainiosti, se että mies olisi 170cm. En halua mitään pikkupoikaa, vaan miehekkään miehen, koska lyhyys ja poikamaisuus eivät herätä minussa mitään seksuaalista kiinnostusta. Varmasti hänellekin ottaja löytyi, muuten oli ihan kiva tyyppi. Toki jouduin sanomaan, ettei tässä mitään kaverillisia tunteita kummempia synny.
Mitä tarkoitat poikamaisuudella vs miehekkyydellä? Minkälaisia piirteitä? Mielenkiinnosta kysyn, kun olen itse aika poikamainen, vaikka pituutta on 175 ja ikääkin jo yli 35.
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen takertuminen.
Yäk joo tämä, sen lisäksi valehtelu ja siitä poikki, en sellaista katsele.
Tosin ei mikään yllättävä syy.
Liiallinen tosikkous, valutti sylkeä suuhuni suudellessa.