Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa ihmisiä, jotka eivät koskaan syö herkkuja?

Vierailija
21.02.2024 |

Kuten irtokarkkeja, jäätelöä, suklaata, sipsejä, paistopisteiden tuotteita ym..

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden. 

Jos haluaa herkutella niin syö hedelmiä hunajalla. Tavallisesti vain kasviksia, hedelmiä, kalaa ja pähkinöitä. 

Vierailija
22/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veli. On niin pihi, ettei koskaan maksaisi rahaa jostain, mikä ei ole välttämätöntä (ja jopa terveydelle haitallista). Joten ei todellakaan ostaisi ikinä ns. herkkuja. Tosin kyllä hän niitä sitten vieraisilla syö, jos joku tarjoaa.

Täällä anoppi semmonen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. En ole vuosikymmeneen syönyt mainitsemiasi kuolintarvikkeita.

Luulin, että kaikkien veri alkaa kuumentua kun näkee irtokarkkeja tai jäätelöä tarjouksessa.

Vitsailetko? Miten voit keksiä noin sairaan kommentin?

Koska ne maistuvat niin hyvälle ja kun vielä halvalla saa, niin vaikea sitä on karkkihyllyjen ohi kävellä.

Vierailija
24/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kuuluu tähän ryhmään (hän on italialainen), mutta aina pitää olla joku hedelmä päivällisen jälkeen. Itse taas en pysty syömään esim. omenaa heti ruokailun jälkeen.

Vierailija
25/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun herkku voi olla raaka porkkana.   Ihmisillä on niin erilainen käsitys herkusta.

Vierailija
26/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun veli. On niin pihi, ettei koskaan maksaisi rahaa jostain, mikä ei ole välttämätöntä (ja jopa terveydelle haitallista). Joten ei todellakaan ostaisi ikinä ns. herkkuja. Tosin kyllä hän niitä sitten vieraisilla syö, jos joku tarjoaa.

Täällä anoppi semmonen.

Olen anoppi jolla ei ole makeita herkkuja.

Anteeksi miniä jos teillä k niinuitenkin kohteliaisuudesta otan lasten synttärikakkua tai leipomiasi  "jotain."

Meillä kuitenkin olet vihainen jos vierailuanne varten olen varannut suosimiasi herkkuja teitä varten.

Vierailija
27/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä anoppi semmonen.

Anteeksi miniä jos teillä k niinuitenkin kohteliaisuudesta otan lasten synttärikakkua tai leipomiasi  "jotain."

Meillä kuitenkin olet vihainen jos vierailuanne varten olen varannut suosimiasi herkkuja teitä varten.

Myönnä vaan et otat lapseltakin karkkia koska oikeesti haluat syödä sitä. "Minä en syö karkkia" No älä otakkaan sitte, lapsi edes tarjonnut kun itse kinuat.

Vierailija
28/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä anoppi semmonen.

Myönnä vaan et otat lapseltakin karkkia koska oikeesti haluat syödä sitä. "Minä en syö karkkia" No älä otakkaan sitte, lapsi edes tarjonnut kun itse kinuat.

Onpa sulla ahne anoppi kun lasten karkitkin syö.

Miksi ihannoit noin kovasti makeita herkkuja, lasten karkkivuoria ja pidät niitä varakkuuden mittana ja  henkilöitä pihinä jotka eivär normaalisti syö makeaa, vain teillä joutuvat kohteliaisuudesta ottamaan kun muuta ei ole tarjolla.

Vierailija
29/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuja on monenlaisia. Minun herkkua on hyvä kalaruoka tai marjat. 

Apn mainitsemista syön vain jäätelöä.

Vierailija
30/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Vältän turhaa suolaa ja sokeria, eikä muutenkaan tee mieli. Pidän tavallisesta kotiruuasta. 

Etkö syö mitään jälkkäriä? Meikäläinen jättää aina tilaa jälkiruoalle. Joka päivä on jotakin. Syön erittäin säännöllisesti, enkä koskaan lipsu ruokavaliostani.

Vierailija
31/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä syön herkkuja vain kun on pakko, esim jos olen jossain kyläpaikassa ja ns. pakko ottaa pullaa. Olen ex-anorektikko joten olen vieläkin vähän tarkka kaloreiden suhteen. Herkkujen syömisestä tulee mulle vain huono omatunto. Jos haluan joskus herkutella niin ostan alkoholia. 

Vierailija
32/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. En ole vuosikymmeneen syönyt mainitsemiasi kuolintarvikkeita.

Luulin, että kaikkien veri alkaa kuumentua kun näkee irtokarkkeja tai jäätelöä tarjouksessa.

Vitsailetko? Miten voit keksiä noin sairaan kommentin?

Koska ne maistuvat niin hyvälle ja kun vielä halvalla saa, niin vaikea sitä on karkkihyllyjen ohi kävellä.

Vaikeaa on muttei mahdotonta.

Vierailija
33/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkit on musta lasten juttu, en välitä muutenkaan makeasta. Mun herkkua on esim. juustot tai joku hyvä ruoka ja viini. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi