Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei ihmiset usko heti ensimmäisestä kerrasta kun heille sanoo jostakin asiasta

Vierailija
21.02.2024 |

Oli asia mikä tahansa, niin samaa asiaa joutuu toistamaan useita kertoja ja kuulijaa joutuu taivuttelemaan ennen kuin sanottu asia menee läpi ja tämä on silti epäileväinen ja puolustaa omaa näkemystään tai mielipidettään asiasta. Miksi?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ihmiset saisi puolustaa omaa näkemystään vaan pitää uskoa sinua? Olet narsisti?

Vierailija
2/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset tietävät asian paremmin kuin sinä idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vaikka kovakouraiset miehet eivät millään usko, kun heille sanoo, että nyt sattuu. Miksi?

Vierailija
4/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei usko edes suoraa faktaa. Niin syvällä omissa harhoissaan. 

Vierailija
5/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoo ne, jos perustelee asiansa ja tuo faktat pöytään fiksusti.

Vierailija
6/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto, jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä. Mikä sinä olet määrittelemään muiden mielipiteitä. En todellakaan ainakaan minä taivu mielipiteeseen jota en itse pidä omanani. Pidä siis omat mielipiteesi omana tietonasi äläkä tuputa niitä väkisin muille. Mun mielipide sun jutusta on jotta ihan peestä koko juttu. 

Vierailija
7/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan keskustellut kaikkien maailman ihmisten kanssa 

Vierailija
8/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes yritä keskustella sellaisen ihmisen kanssa jolle joutuisin vääntämään rautalangasta. En mielellään juttele uskomuksista (politiikasta) koska se olisi täysin turhaa. Juttelen sellaisten ihmisten kanssa joiden kanssa on edes mahdollisuus siihen että kumpikin ymmärtää toisiaan eli liikutaan samalla tasolla. 

Vierailija
9/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkään en ymmärrä. Eilen just sanoin yhdelle tutulle että talvi on typerä vuodenaika ja kaikki lumi sais sulaa heti. Se vaan yritti piipittää että hänen mielestä talvi on mukavaa ja kivaa kun on lunta. Pääsee kuulemma hiihteleen ja muutenkin valoisan ja kivan näköistä kun on valkoinen maa. Ärsytti kun se ei tajunnut että ei kun talvi on paskamaista. Rasittavia tämmöset ihmiset.

Vierailija
10/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mäkään en ymmärrä. Eilen just sanoin yhdelle tutulle että talvi on typerä vuodenaika ja kaikki lumi sais sulaa heti. Se vaan yritti piipittää että hänen mielestä talvi on mukavaa ja kivaa kun on lunta. Pääsee kuulemma hiihteleen ja muutenkin valoisan ja kivan näköistä kun on valkoinen maa. Ärsytti kun se ei tajunnut että ei kun talvi on paskamaista. Rasittavia tämmöset ihmiset.

Onhan tuo sarkasmia.....? 😁

Vierailija
11/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen myös ihmetellyt.  Ei kukaan usko.

Vierailija
12/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia ei kannata alirvioida. Ei ihmiset usko mihin tahansa sokeasti. Nykyisin ihmiset ovat valveentuneempia. Ennen vanhaan oli helpompi huijata. 

Vierailija
13/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen myös ihmetellyt.  Ei kukaan usko.

Hah hah,en usko että kukaan ei usko.Ehkäpä uskon veli Asko uskoo.

Vierailija
14/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kuulija ei kunnioita sinua, vaan näkee sinut lähinnä hetkellisenä esteenä omien tarpeidensa toteuttamisen tiellä.

Vierailija
15/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aihe? Jos yrittää väittää mustaa valkoseks? Maapallo on litteä? Asia ei perustu faktatietoihin ?

Vierailija
16/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet puhelimessa milloin mitäkin tuotetta kauppaavat jankkaavat vaan samaa, vaikka on jo sanonut ettei tilaa. Ja joskus soittaja on robotti.

Vierailija
17/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole perustellut asiaa riittävän hyvin?

Vierailija
18/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo sarkasmia.....? 😁

No on!  :D

Vierailija
19/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ainakin minun puhetta uskoo koska ovat oppineet sen että jos minä sanon ei niin myös tarkoitan sitä

Vierailija
20/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ehkä kuullut. Puhu äänekkäämmin.