Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä muutto kotoa pois?

Vierailija
21.02.2024 |

Meillä on 20-vuotias poika, joka ei suostu muuttamaan pois. Ei käy töissä/koulussa, lukion kävi jo. Pelaa päivät pitkät, ei tee muuta. Sanoo etsivänsä jatkuvasti töitä, mutta en usko. En kuitenkaan viitsisi potkia pihalle...

Kuopus muutti 15-vuotiaana koulun asuntolaan ja tulee viikonloppuisin käymään.. Ensi vuonna kun koulu päättyy, aikoo etsiä oman asunnon. 

Minäkin muutin kotoa pois 18-vuotiaana, siitä ei ollut kahta sanaakaan että olisin jäänyt kotiin pyörimään sen jälkeen.

Kertokaa nyt mitä teen tuon kanssa.. 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tehdä samoin kuin minä. En muuttanut kotoa mihinkään. Isä kuoli 52 vuotiaana ja äiti muutti kerrostaloon keskustaan. Sain omakotitalon ilmaiseksi kaikilla mausteilla. Mukavaa käydä töissä, kun ei ole vuokraa eikä asuntolainaa olemassakaan. Olen ostellut hienoja autoja. M38

Vierailija
62/65 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin 11 veenä. Suosittelen. Pullansyöjistä tuskin tulee muuta kuin housuunsa p'skojia ja persuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin kotoa pois 16-vuotiaana. Päivisin tein töitä ja illat opiskelin iltalukiossa. Sen jälkeen kouluttauduin töiden ohella kahteen eri ammattiin.

Laita sille pojallesi nyt ukaasi: kouluun tai töihin, kotona ei enää lorvita. Ja yli 18-vuotiaan pitää osallistua kodin menoihin tavalla tai toisella, jos ei sitä muuttamaan vielä saa.

Vierailija
64/65 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa asua ilmaiseksi kotonaan niin kauan kuin käy kouluja, armeijaa, hakee jatko-opiskelupaikkaa tai opiskelee. Kovasti kyllä jo nyt suunnittelee muuttavansa omilleen, mutta eihän se käytönnössä ole mahdollista ilman rahaa.

Vierailija
65/65 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni muutti 19 v, kun sai muualta opiskelupaikan. Olen lapsilleni sanonut, että kotona saa lukion jälkeen asua niin kauan, kun tarvetta, mutta töissä pitää käydä tai opiskella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme