nainen kun sulla on ovikset niin
Kommentit (11)
Montako ovulaatio naisilla muka on yhdellä kertaa?
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään erityisesti. Minulla ovulaatio ei vaikuta haluihin, ihan samaa tasaista koko ajan.
tasaisen haluttava olo vai haluamaton...
Haaveilen kalusta lähelläni ja sisälläni myös silloin kun minulla ovulaatio...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään erityisesti. Minulla ovulaatio ei vaikuta haluihin, ihan samaa tasaista koko ajan.
tasaisen haluttava olo vai haluamaton...
Tasaisesti haluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen kalusta lähelläni ja sisälläni myös silloin kun minulla ovulaatio...
se on musta mitä parhain asia... ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tasaisen haluttava olo vai haluamaton...Tasaisesti haluttaa.
miehesi ja sinä varmasti arvostatte sitä kun asia on niin hyvin
Silloin aika tasaista kun ei ole ketään miestä kiikarissa, mutta sillon kun joku kiinnostaa niin enemmän tuntuu kierron aikana erot
Vierailija kirjoitti:
Silloin aika tasaista kun ei ole ketään miestä kiikarissa, mutta sillon kun joku kiinnostaa niin enemmän tuntuu kierron aikana erot
Olisiko nyt hyvä päivä kostuttaa pillua ?
Oikeastaan en. Olen äärimmäisen nirso ovulaation aikaan. Siis t o d e l l a nirso.
Minulla on selkeä huippu haluissa ovulaation aikaan. Muutenkin olen halukas, mutta oviksen aikaan pimppi on koko päivän märkänä ja mun on vaikea keskittyä töihin kun jatkuvasti vain ajattelen seksiä. Silloin haluan nimenomaan kalua sisään. Toinen huippu haluissa mulla on juuri ennen menkkojen alkamista.