Onko muita jotka ei tykkää pitää vauvoilla potkupukuja?
Kommentit (15)
Jos on housut ja paita, niin paita on kainaloissa heti kun vauvaa vähän nostelee. Ja paita + potkuhousut -yhdistelmässä paita on kohta selän alla kurtussa, eikä varmasti oo vauvasta mukavan tuntuista maata paitamöykyn päällä. Potkupuku pysyy paikoillaan, eikä mikään helma nouse ylös, vaikka koko naapurusto olisi vauvaa sylittelemässä.
potkarit on jääneet kaupanhyllyyn. En kyllä puolipotkareitakaan käytä kuin " välihousuina" . Tavalliset housut on parhaat.
Potkuhousut (siis ne joissa on " henkselit" ) ovat ok, koska pysyvät ylhäällä.
Puolipotkareita voi käyttää hyvin aluskalsareina.
Lapset 3kk, 2v 8kk, 4v 2kk ja 5v 9kk. En osais pukea vauvaa äitiyspakkauksen tyylisiin potkuhousuihin tai collegeasuihin.
On jotenkin vauvan vaate ja kun niistä luopuu, niin sitten on vaan taapero eikä paluuta enään ole;)
Ja ps. ihan vaan kotona käytettiin, kun söpöitiin:)
On jotenkin vauvan vaate ja kun niistä luopuu, niin sitten on vaan taapero eikä paluuta enään ole;)
Ja ps. ihan vaan kotona käytettiin, kun söpöitiin:)
Ärsyttää, kun jossain H&M:n kuvastossa vauvanvaatteet ovat ihan samanlaisia kuin aikuisten tai isojen lasten.
Mun mielestä potkuhousut ja -puvut on nimenomaan vauvan vaatteita. Eikös nuo muut erilaiset housut ja hameet ole sitten vähän isompien, taaperoiden vaatteita?! Meillä ainakin on ihan tavallisia potkareita käytetty vauvoilla. Puolipotkarit olivat liikkuvaisella esikoisella hankalat, kun olivat aina jossain puolivälissä jalkoja. Ja housut+sukat yhdistelmä oli mahdoton, kun sukat aina lähtivät jaloista pois. Potkarit siis parhaat. Potkupukuja olen käyttänyt yöpukuina.
Herra varjelkoon minua siltä, että yritän pukea pikkuvauvan " hyvännäköiseksi" . Pääasia, etteivät nyt värit silmiin satu.
Voi niitä vauvaraukkoja, jotka puetaan farkkuihin ja samettihousuihin jo alle 3kk iässä!!! Järki hoi, nukutteko itse ykköset päällä? Ainakin meillä pienet vauvat nukkuvat suuren osan vuorokaudesta ja potkarit ovat mitä mainioin nukkumisasu.
housut on kätsymmät kun potkupuku. joutuu riisuu ja pukee koko ajan...
Ei niitä puolipotkareita voi kahtia päällekkäin laittaa, joten alle body ja puolipotkarit ja päälle potkupuku. Ei tarvi pusata erikseen paitaa ja housuja siihen alusvaatteitten päälle, eikä tule niin paljon saumoja vyötärölle. Meillä kanssa on juuri opittu konttaamaan, joten potkupuku pysyy päällä, eikä oo selkä paljaana. Ja vaipanvaihtoa varten vedän vain jalat punteista pois, en tietenkään ala koko pukua riisumaan joka vaipanvaihdolla. Todella hyvä vaate.
pidettävä henkseleitä jotta pysyvät jalassa.
Olkaimellisia potkuhousuja käytettiin ihan pikkuvauvoilla ja myöhemmin välillä yöpukuna. Puolipotkareita en ole osannut käyttää lapsillani ollenkaan, minusta ne ovat olleet ihan turhia hankintoja.