Emännätön elämä, ei oo herkkua
Kommentit (71)
Emännät on nyky-yhteiskunnassa käyneet vähiin.
Söin peuran nakkeja äsken. Kävin metsästämässä valkohäntäpeuran ja paloittelin ruhon viime perjantaina.
Kyllä maistui.
T. Kätevä emäntä
Ei täälä ois vapaata ketään? t.M36
Vierailija kirjoitti:
Söin peuran nakkeja äsken. Kävin metsästämässä valkohäntäpeuran ja paloittelin ruhon viime perjantaina.
Kyllä maistui.
T. Kätevä emäntä
Törkeää syödä peuran nakit. Mitäs peura nyt syö?
Vierailija kirjoitti:
Speksisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä maistui.
T. Kätevä emäntäTörkeää syödä peuran nakit. Mitäs peura nyt syö?
Riista on luonnollista ravintoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vapaa.
Mutta ajattele, jos sinulla olisi emäntä, et saisi herkutella nakeilla, kun niissä on epäterveellistä eläinrasvaa ja nitriittiä ja suolaakin ihan liikaa. Jonkun tofu-rehukulhon se eteesi asettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ajattele, jos sinulla olisi emäntä, et saisi herkutella nakeilla, kun niissä on epäterveellistä eläinrasvaa ja nitriittiä ja suolaakin ihan liikaa. Jonkun tofu-rehukulhon se eteesi asettaisi.
Sitä pitäisi sitten katsoa, mikä on hyväksi miehelle.
Olisihan se yhtä helv*ttiä elää ilman emäntää. Joutuisi siivoamaan 80% enemmän ja nyttenkin kun tulin 12 kilometrin lenkiltä ja kaupasta, niin kotona oli valmistunut kuin itsestään tortillameiningit salaatteineen päivineen.
Palkkaa työvoimaa sinne maataloosi, jos et emäntää saa.
Itse tilasin rullakebabin. Osaan kyllä laittaa itse kunnon ruokaakin, ei siihen emäntiä tarvita.
Sinkku M28
Vierailija kirjoitti:
Mä oon, mutta oon puimassa pellolla.
N36
Vierailija kirjoitti:
Itse tilasin rullakebabin. Osaan kyllä laittaa itse kunnon ruokaakin, ei siihen emäntiä tarvita.
Sinkku M28
Minä taidan hakea huomenna kebablastuja ja pitaleipiä. Rehut ja kastikkeet on jo valmiina.
Ei siitä ämmästä ole miehelle mitään muuta kuin harmia, kun ei se kuitenkaan mitään muuta kuin nalkuttaa, huutaa, uhkailee, yrittää saada miehen tekemään kaikki kotitöitä ja hoitamaan lapsia ja tuhlaa rahoja esim. meikkeihin, vaatteisiin, kampaajalla käyntiin ja kaikkeen muuhun turhaan.
Ilman isäntää elämä taas on ihan parasta! En enää ikinä vaihtaisi vapauttani huonoon suhteeseen 🥰
emäntä pitää käydä metsästämässä,oikeanlaisella syötillä
Sama homma. T. Perheellinen nainen 49v