Stockmannin asiakaspalvelu on mennyt naurettavan huonoksi
Viime viikolla joku turkismummo etuili minua törkeästi. Kassa huomasi tämän, mutta ei tehnyt yhtään mitään. Ymmärrän ettei voi siinä alkaa räyhjäämään etuilijalle, mutta varmaan olisi edes voinut huomauttaa että anteeksi, hän taisi olla ensin. Kun sanoin kassalle asiasta, hän vain naurahti.
Tänään kävin etsimässä farkkuja ja löysin kivan mallin. Kysyin myyjältä löytyisikö sitä minun koossani. Hän tarkisti koneelta saldon ja sanoi että yksi kappale löytyy. Yritin kysyä että onkohan farkuilla jotain toista paikkaa missä ne ovat esillä kun en löytänyt sitä kokoani rekistä. Hän ei edes yrittänyt tulla etsimään, sanoi vain että ne ovat jossain. Menin toiselta myyjältä kysymään apua eikä hänkään auttanut. Sanoi vaan, että aika iso työ etsiä niitä myymälästä ja kohautti olkiaan.
Olen hämmentynyt. Aikani etsin ja vein sitten rahani muualle.
Kommentit (13)
Voivoi onpa sinua nyt kohdeltu kaltoin. Terapiaan?
Vierailija kirjoitti:
Farkut ovat voineet olla toisella asiakkaalla. Tai saldovirhe (esim. varastettu.) Mitäpä sen myyjän auttaa ihmetellä asiakkaan kanssa farkkurekin luona, kun tarvittava koko puuttuu, niin se puuttuu.
ihanko oikeasti olet sitä mieltä, että myyjänä ei voi osoittaa minkäänlaista yritystäkään palvella asiakasta? Muita asiakkaita ei ollut juuri silloin lähimaillakaan, ei ainakaan ketään joka olisi pyytänyt apua. Mikään ruuhka ei todellakaan ollut.
Ainahan siellä on ollut huono palvelu ns. taviksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farkut ovat voineet olla toisella asiakkaalla. Tai saldovirhe (esim. varastettu.) Mitäpä sen myyjän auttaa ihmetellä asiakkaan kanssa farkkurekin luona, kun tarvittava koko puuttuu, niin se puuttuu.
ihanko oikeasti olet sitä mieltä, että myyjänä ei voi osoittaa minkäänlaista yritystäkään palvella asiakasta? Muita asiakkaita ei ollut juuri silloin lähimaillakaan, ei ainakaan ketään joka olisi pyytänyt apua. Mikään ruuhka ei todellakaan ollut.
Mitä myyjä olisi voinut tehdä? Kun he tietävät, että kaikki farkut ovat yhdessä paikassa. Alkaa sattumanvaraisesti metsästämään niitä pitkin myymälää, arveletko, että olisivat löytyneet?
Aina olen saanut hyvää palvelua Tokmannilta ja entiseltä Ale-Makasiinilta maakunnissa. Oletan että ap oli suuren kaupungin Tokkalla.
Mene suoraan farkku Liikeet.Vai onko sinulla vain stokkalle luotto tili? Kiini siis yhdessä liikkeesä,harmi sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Mene suoraan farkku Liikeet.Vai onko sinulla vain stokkalle luotto tili? Kiini siis yhdessä liikkeesä,harmi sinulle.
Mitä tämän ulostulon oli tarkoitus tarkoittaa?
Juu on kumma kun siellä jotkut puotipuksut kai luulee olevansa paremman luoka väkeä ja on aina varaa katsoa asiakasta nenän vartta pitkin. Jos ei ole siinä minkkiturkissa. Itse tienaan 100 000 vuodessa ja mielellään käyttäisin rahaa esim kosmetiikkaan Stockalla mutta kun saan aina p.skaa palvelua ja minula kohdellaan kuin olisin joku varaton köyhäläinen joka ei kuitenkaan aio ostaa mitään. Niin ostan sitten vaan Sokokselta tai netistä
Menis jo konkurssiin niin loppuisi tuo myyjien tuska. Koska tuskaa heille näyttää olevan tuo asiakaspalvelu.
Minä olin ostamassa mekkoa Stockmannilta, vein sen kassalle jossa kaksi nuorehkoa myyjää seisoskeli jouten. Mekossa ei ollut hintalappua eikä myyjä voinut sitä minulta rahastaa, niinpä hän kehotti minua hakemaan mekon josta hintalappu löytyy, kumpikaan heistä ei tehnyt elettäkään että olisivat lähteneet hintalapullista mekkoa hakemaan.
Jäi sitten mekko ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan siellä on ollut huono palvelu ns. taviksille.
Tämä ei kyllä ole totta, itse olen asioinut Stockalla jo kolmekymmentä vuotta ja kyllä on taso laskenut kuin lehmän häntä. Stockmann nimeomaan on erottunut hyvällä palvelulla, nyt se on muisto vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan siellä on ollut huono palvelu ns. taviksille.
Tämä ei kyllä ole totta, itse olen asioinut Stockalla jo kolmekymmentä vuotta ja kyllä on taso laskenut kuin lehmän häntä. Stockmann nimeomaan on erottunut hyvällä palvelulla, nyt se on muisto vain.
Stockan asiakaspalvelu on kyllä nykyään ihan poikkeuksellisen huonoa, niin Helsingin myymälässä kuin etänä.
Vinkkinä, meikkiasioissa kannattaa asioida esi.m Kicksillä. Harmi, kun heillä on luonnonkosmetiikkaa niin huonosti.
Farkut ovat voineet olla toisella asiakkaalla. Tai saldovirhe (esim. varastettu.) Mitäpä sen myyjän auttaa ihmetellä asiakkaan kanssa farkkurekin luona, kun tarvittava koko puuttuu, niin se puuttuu.