Kannattaako mun erota vai mitä? OV.
Olen toisessa pitkässä suhteessani (olemme olleet 5v. yhdessä, 3V. kihloissa) olen 25v ja mies 27v.
Kun tapasimme, olimme ylionnellisia ja rakastuneita.. Kihlajaisia vietettiin jne. Mies on ihannemieheni kaikin tavoin. Todella komea, todella fiksu, työssäkäyvä, tavoitteita, hyvinkäyttäytyvä, ei petä, juopottele ym. ELi saan aina katsoa häntä ylöspäin ja olla onnellinen miten fiksu hän on. Haaveissa kummallakin on perhe ja voi vain kuvitella, miten fiksu isä hän olisi ja komeakin vielä!
Kolikon toinen puoli: meillä ei ole seksielämää! Olemme kaksi kaunista nuorta, joilla kummallakin on alhainen libido! Rakastamme toisiamme ja olemme muuten samanlaisia: uratavoitteita, tykkäämme urheilla, matkailla ja sisustaa yhdessä... Viime vuonna ei ollut ainuttakaan yhdyntää tms. Olemme puhuneet tästä ja kumpikaa ei keksi mitään järkevää miksi näin on..
Kommentteja!
Kommentit (22)
Sairas tuo 23 tosiaan :((( Hullu!
On jo niin totuttu tähän elämään ilman seksiä, joten voi olla vaikeaa taas uudestaan käynnistyä.. Mutta otamme nauvoistanne vaarin! Ja totta on, meistä kumpikaan ei haluaisi erota.
ap
kuin Jukka Virtanen. On tosi hyvä tyyppi. En ole näissä asioissa ollut tekemisissä, mutta on ollut mun opettaja. Ja onhan hän ollut paljon julkisuudessakin. Muistaakseni toimii Eiran Sairaalassa.