Vaimo ja oma kaverini?
Olemme harrastaneet kimppaa muutaman kerran ja kokemukset ovat olleet erinomaisia molempien mielestä. Nautin suuresti nähdä oman vaimoni toisen miehen alla. On tullut juttua hyvästä kaveristani että olisiko kiinnostustaa kimppaan.
Miten asian voisi esittää? Kaverini on sinkku ja erittäin läheinen. Haluaisimme hänet vielä läheisemmäksi ja vaimo on erittäin suostuvainen asian suhteen.
Kommentit (30)
Vaimon ja kaverin kanssa ravintolaillan jälkeen jatkoille, panemiseksi se meni, vaimo sai kahta. Aamulla hän oli näreissään tapahtumasta ja murjotti minulle. Sama tapahtui uudelleen samalla kokoonpanolla, aaamulla vaimo oli kuin mitään ei olisi tapahtunut, kehitystä oli tapahtunut. Odottelen seuraavaa kertaa, ehdottaako itse ja selvinpäin?
Itse haluaisin vaimon veljen kimppaan
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin vaimon veljen kimppaan
"...olenkin jo kyllästynyt pelkkään pimppaan..."
Meillä oli silloisen parhaan kaverini kanssa alle kouluiässä yhteinen "tyttöystävä", naapurin tyttö, mikä vanhempiamme nauratti.
Tykättiin kuljeskella kolmisin pitkin poikin ja kun olin sattunut velipojan videolta näkemään mallin niin alettiin nussia lähärissä pensasaidan takana. Tykästyttiin hommaan kaikki vaikka me pojat ei saatukaan vielä siemensyöksyjä, orkkuja kyllä vaikka sperman sijasta meiltä tuli vain valumalla kirkasta, liukasta limaa. Se meidän tyttöystävä sai ihan nussittaessa orkkuja kyllä.
Myöhemmin kai tytön äiti alkoi epäillä jotakin eikä päästänyt sitä enää ulos meidän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mun 26v vaimoni kanssa puhuimme kolmenkimpasta ja kysyin pitäisikö ottaa toinen mies häntä panemaan?
Vaimo kysyi eikö minua haittaisi jos toinen mies panisi sun vaimoa?
Kerroin ettei haittaisi, olisi kiihoittavaa katsoa kun omaa vaimoa panee toinen mies välillä. Kysyin vaimolta haenko toisen miehen kaveriksi?
Vaimo sanoi hae jos haluat. Meillä oli kaveri nukkumassa olohuoneessa ja kävin herättämässä hänet ja sanoin että saadaan panna kimpassa mun vaimoa.
Mentiin makuuhuoneeseen jossa vaimo makoili peittojen päällä jo valmiina. Kun kaveri heitti bokserit pois ja lähestyi vaimoa niin sääret levisi ja oli valmis ottamaan vieraan kullin pilluunsa ensikertaa meidän avioliiton aikana. Vaimo oli tosi kiimainen koko viikonlopun ajan ja saatiin panna aina kun mieli teki.
Missä esileikki?? Taidat höpötellä omia runkkuhaaveitasi?
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan tosielämästä tuttua. Moni, moni mies haluu että niiden vaimoa panee joku muu. En tiä miks 🤔
Ei halua!! Moni runkkaa kuvitellen, että vaimoa panee joku muu, mutta tosi harva antaa oikeasti kenenkään koskea vaimoonsa. Fantasiat on ihan eri juttu kuin oikea elämä!
Kyllä näitä piilottelevia puoli ja täyshomoja näissä aisureissa on valtaosa.
Pienenä naitiin koko kesä 13-vuotiaan isoveljen kanssa sen 12-vuotiasta tyttöystävää, kunnes tytön 15-vuotias isoveli sitten kerran yllätti meidät itse teosta, kun velipoika oli kovaan ääneen voihkivan ja spermaa tursuavan tytön päällä täydessä vauhdissa. Juuri sen metelöinnin vuoksi se kai siskonsa löysikin. Eikä se antanut niiden edes nussia loppuun, vaikka ne olivat jo loppusuoralla eikä siinä olisi mennyt enää kauaa!
Onneksi oltiin jo kaikki kolme ehditty saada pari kertaa, ennen kun isoveljensä vei keskeytyksestä kiukkuisen ja kovaan ääneen protestoivan, rimpuilevan tytön väkisin meiltä pois antamatta sen edes pukea, vaikka velipojalta ja sen tyttöystävältä jäi panokin kesken ja minäkin olisin halunnut vielä kun olin odottanut, että velipoika ehtii valmiiksi! Meidän täytyi sitten runkata itse loppuun.
Siihen loppui sekin huvi. Muistellaan sitä kuitenkin joskus vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Pienenä naitiin koko kesä 13-vuotiaan isoveljen kanssa sen 12-vuotiasta tyttöystävää, kunnes tytön 15-vuotias isoveli sitten kerran yllätti meidät itse teosta, kun velipoika oli kovaan ääneen voihkivan ja spermaa tursuavan tytön päällä täydessä vauhdissa. Juuri sen metelöinnin vuoksi se kai siskonsa löysikin. Eikä se antanut niiden edes nussia loppuun, vaikka ne olivat jo loppusuoralla eikä siinä olisi mennyt enää kauaa!
Onneksi oltiin jo kaikki kolme ehditty saada pari kertaa, ennen kun isoveljensä vei keskeytyksestä kiukkuisen ja kovaan ääneen protestoivan, rimpuilevan tytön väkisin meiltä pois antamatta sen edes pukea, vaikka velipojalta ja sen tyttöystävältä jäi panokin kesken ja minäkin olisin halunnut vielä kun olin odottanut, että velipoika ehtii valmiiksi! Meidän täytyi sitten runkata itse loppuun.
Siihen loppui sekin huvi. Muistellaan sitä kuitenkin joskus vieläkin.
No olipa julma isoveli! Olisi nyt malttanut hetken odottaa ja vaikka runkannut ajankuluksi!
Vaimon ja kaverin kanssa ravintolaillan jälkeen jatkoille, panemiseksi se meni, vaimo sai kahta. Aamulla hän oli näreissään tapahtumasta ja murjotti minulle. Sama tapahtui uudelleen samalla kokoonpanolla, aaamulla vaimo oli kuin mitään ei olisi tapahtunut, kehitystä oli tapahtunut. Odottelen seuraavaa kertaa, ehdottaako itse ja selvinpäin?