Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ja oma kaverini?

Vierailija
20.02.2024 |

Olemme harrastaneet kimppaa muutaman kerran ja kokemukset ovat olleet erinomaisia molempien mielestä. Nautin suuresti nähdä oman vaimoni toisen miehen alla. On tullut juttua hyvästä kaveristani että olisiko kiinnostustaa kimppaan.

Miten asian voisi esittää? Kaverini on sinkku ja erittäin läheinen. Haluaisimme hänet vielä läheisemmäksi ja vaimo on erittäin suostuvainen asian suhteen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät kaverin saunomaan. Ensin vaikka syötte yhdessä, juotte viinit ja kaljat. Sitten menet kaverin kanssa saunaan ja vaimo tulee vähän ajan päästä nakkena kyselemään kujeillen, että  saisiko hänkin tulle seuraan. Veikkaan, että kaverilla ottaa eteen, himo vallan ja loppu sujuu luonnostaan. Veikkaisin nimittäin, että kaverilla on vaikea kieltäytyä vaimon saunomisesta yms kullin keuliessa jo. 

Vierailija
2/30 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama tilanne, sunnuntaina krapulassa kysyi rouvalta, kun oltiin illalla oltu ravintolassa mukana yksi kaveri, haluaisko olla kaverin pantavana? Rouva hymyili ja sanoi onpa taas jutut eli pitää edetä hitaasti. Kaveri on sanonut himoivan vaimoani. 

M51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin oltu. Passiivitarinoitsija ^

Vierailija
4/30 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin oltu. Passiivitarinoitsija ^

Voi olla, että oli passiivissa, mutta sinä olet taas preesenssissä pilkunnussija.

Vierailija
5/30 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jauhako paskaa, aikuiset miehet!

Vierailija
6/30 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää jauhako paskaa, aikuiset miehet!

Äläs nyt puutu meidän juttuihin :)

Vierailija
7/30 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 26v vaimoni kanssa puhuimme kolmenkimpasta ja kysyin pitäisikö ottaa toinen mies häntä panemaan?

Vaimo kysyi eikö minua haittaisi jos toinen mies panisi sun vaimoa?

Kerroin ettei haittaisi, olisi kiihoittavaa katsoa kun omaa vaimoa panee toinen mies välillä. Kysyin vaimolta haenko toisen miehen kaveriksi?

Vaimo sanoi hae jos haluat. Meillä oli kaveri nukkumassa olohuoneessa ja kävin herättämässä hänet ja sanoin että saadaan panna kimpassa mun vaimoa.

Mentiin makuuhuoneeseen jossa vaimo makoili peittojen päällä jo valmiina. Kun kaveri heitti bokserit pois ja lähestyi vaimoa niin sääret levisi ja oli valmis ottamaan vieraan kullin pilluunsa ensikertaa meidän avioliiton aikana. Vaimo oli tosi kiimainen koko viikonlopun ajan ja saatiin panna aina kun mieli teki.

Vierailija
8/30 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo himoitsi kaveriamme. Ja kaveri häntä. Kaveri pyysi vaimoani ulos. Sanoin vaimolleni että mene vaan. Kun ilta koitti sanoin vaimolle että minun puolesta ei ole rajoja mitä tekevät. 

Vierailija
9/30 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo himoitsi kaveriamme. Ja kaveri häntä. Kaveri pyysi vaimoani ulos. Sanoin vaimolleni että mene vaan. Kun ilta koitti sanoin vaimolle että minun puolesta ei ole rajoja mitä tekevät. 

No, mitä tekivät?

Vierailija
10/30 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mitä tekivät?

Sain kotiin naidun vaimon. 

Vierailija
11/30 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan tosielämästä tuttua. Moni, moni mies haluu että niiden vaimoa panee joku muu. En tiä miks 🤔

Vierailija
12/30 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan tosielämästä tuttua. Moni, moni mies haluu että niiden vaimoa panee joku muu. En tiä miks 🤔

Ihmisten seksifantasioita on tutkittu paljon. Vaimon jakamisessa yksinkertaistetusti motiivi on "minulla on niin upea vaimo, että kaikki haluavat häntä". Tästä on erilaisia versioita naisen flirttailusta vieraiden miesten kanssa seksiin asti. Itse pidän siitä, että vaimoni upeus huomataan. Eli minullakin on tuo hyvin mietona versiona.

Vierailija
13/30 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastaako nää muille tarjoajat enää puolisoaan? Vai onko muuttunut sellaiseksi panofantasiavälineeksi? 

Vierailija
14/30 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cuckold fantasiaa siis.

Minun nykyinen vaimoni seurustelun alkuaikoina kertoi kuinka hyvin exänsä pani häntä, aivan siis spontaanisti kertoi, ei ollut tarkoitus provosoida. Aluksi tietenkin pieni mustasukkaisuuden häivähdys kävi lävitseni, mutta en suuttunut.

Pari viikkoa tästä kyselin sängyssä rohkeasti tuosta exästä, kiihotuin valtavasti kun kuulin heidän touhuistaan ja mitä olivat tehneet. Siitä tuli silloinen suosikki esileikki fantasiamme.

Noin vuotta myöhemmin sama ex sitten otti yhteyttä nykyiseen vaimooni, joka siis oli silloin vielä tyttöystävä/kihlattu. Ex mies halusi hänet kahville, oli juuri eronnut. Vaimoni kävi kahvilla, ja siitä lähti heidän viestittely.

Myöhemmin pyysimme miehen meille viettämään iltaa, tarkoitus oli lähteä ulos baariinkin. Mutta se jäi...

Menimme kolmestaan saunaan, tunnelma oli jo tuolloin jännittynyt, tai eroottinen, ehkä kaikki aistivat mitä voisi olla tulossa. Saunassa saimme kakistettua ehdotuksen/halumne ulos ja hän myös kertoi fantasioineen vaimostani heidän eronsa jälkeen. Ensin mentiin suihkuun jossa näin ensimmäisen kerran kuinka vaimoni otti tuon exänsä ison kalun suuhun. Siitä he jatkoivat makuuhuoneeseen , halusivat ensin kaksin. Myöhemmin olin mukanakin, mutta jäin lähinnä statistin rooliin. 

Kokemus oli kuitenkin äärimmäisen kiihottava, vaimoni sai useammin kuin koskaan, ja me miehetkin olimme tyytyväisiä. Näin kuinka vaimo nauttii kun sai kunnolla vähän joka asennossa.

Yöstä illasta ja aamusta jäi sen verran hyvä fiilis että jatkoimme tapailuja noin kerran kaksi kuukaudessa. Homma kuihtui myöhemmin, mutta olisi mukava löytää vielä joskus vastaava kaveri, vaimo on vaan erittäin nirso. Ehkä onneksenikin.

Vierailija
15/30 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastaako nää muille tarjoajat enää puolisoaan? Vai onko muuttunut sellaiseksi panofantasiavälineeksi? 

On pariskuntia, jotka tekevät tuota yhteisestä halusta, mitä ilmeisimmin toisiaan rakastaen. Onhan se erikoista, mutta aikuiset ihmiset tekevät seksuaalisuudellaan mitä sitten haluavatkin.

Vierailija
16/30 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pariskuntia, jotka tekevät tuota yhteisestä halusta, mitä ilmeisimmin toisiaan rakastaen. Onhan se erikoista, mutta aikuiset ihmiset tekevät seksuaalisuudellaan mitä sitten haluavatkin.

Me olemme juuri tuollainen pari. 

Vierailija
17/30 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mitä tekivät?

Kävivät ärrällä kahvilla!

Vierailija
18/30 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 5-kymppinen pitkäaikainen pari, lapset maailmalla. Mieheni on alkanut ehdottelemaan vieraan mukaan ottamista saunaan. Jos tähän suostuisin, tuskin jäisi siihen.

Hänen ehdotuksensa on hänen ystävänsä ja työkaverinsa, esimiehensä toimistossa. Mies on nuorempi, komea ja ihme kyllä edelleen vapaa. 
Itseäni asia jollain tavoin hieman kiinnostaisi, en tiedä miten edetä, jos etenen, ja miten sen tahtoni ilmaisen.

Kimppaa en halua, en osaa kuvitella sen tuomaa lisää suhteeseemme.

N51

Vierailija
19/30 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toinen mies tuli mukaan kuvioihin 30v liiton seksin vähenemisen myötä. Vaimo teki minusta aisurin meidän yhteisen tutun poikamiehen kanssa. Alkuun pelotti, nolotti ja hävetti mutta sitten kun asian kanssa tulin sinuiksi niin pelkästään kiihotti. Vuosia leikki jatkui niin että tapasivat aina kahdenkesken ja aisurille oli kotitöitä siksiaikaa. Seksikin alkoi taas kiinnostamaan, mutta eihän aisuri sitä enää päättänyt koska saa. ;)

Vierailija
20/30 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme 5-kymppinen pitkäaikainen pari, lapset maailmalla. Mieheni on alkanut ehdottelemaan vieraan mukaan ottamista saunaan. Jos tähän suostuisin, tuskin jäisi siihen.

Hänen ehdotuksensa on hänen ystävänsä ja työkaverinsa, esimiehensä toimistossa. Mies on nuorempi, komea ja ihme kyllä edelleen vapaa. 
Itseäni asia jollain tavoin hieman kiinnostaisi, en tiedä miten edetä, jos etenen, ja miten sen tahtoni ilmaisen.

Kimppaa en halua, en osaa kuvitella sen tuomaa lisää suhteeseemme.

N51

Varmaan moni vaimo, itseni ohella pähkäilee saman pohdinnan parissa, suostuako miehen toiveeseen vai ei. Itse olen nukahtanut haaveisiini 😘 

N43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä