Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua ajattelua, jonka mukaan olisin muka velkaa yhteiskunnalle ja valtiolle ja nyt pitäisi olla töissä ja puolustaa m aata!!!

Vierailija
20.02.2024 |

en koe että olen kenellekään mitään velkaa vaikka olen saanut ilmaisen koulun ja yliopiston ja sairaanhoidon ja kelan tuet asumiseen ja elämisen ja ilmaiset ruoat ruokajonosta

en ole kellekään mitään velkaa, jos asuisin viidakossa, kalastaisin varmaan ruokani

en ole velkaa kenellekään, että sodan syttyessä minun pitäisi jäädä puolustamaan maata

minulla ei oel mitään velvoitetta maksaa veroja ja tehdä töitä ja maksaa jotain velkaa jollekin valtiolle, systeemi on vaan tämä ja erinainen kuin eri maissa

so what! lähden tästä sossun rahoilla Espanjaan "työnhakuun", se on moro, se on Suomen syy, että työpaikat ja ihmiset on paskoja, ei minun

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei martti syrjä eikä pantsekaan mitään töitä tehnyt koskaan, miljonääriksi vain laulamalla

tässä on tie

Vierailija
22/26 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ilmaisia lounaita. Mitä tukia Espanjasta saat? Etenkään sotapakolaisena. 

Espanjan sosiaaliturva tunnetaan nimellä "Seguridad Social", ja se on kattava järjestelmä, joka tarjoaa terveydenhuoltoa, eläkkeitä, työttömyysetuuksia ja muita sosiaalipalveluja. Järjestelmä rahoitetaan työnantajien ja työntekijöiden maksuilla sekä valtion avustuksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espanjan sosiaaliturva tunnetaan nimellä "Seguridad Social", ja se on kattava järjestelmä, joka tarjoaa terveydenhuoltoa, eläkkeitä, työttömyysetuuksia ja muita sosiaalipalveluja. Järjestelmä rahoitetaan työnantajien ja työntekijöiden maksuilla sekä valtion avustuksilla.

Vuonna 2023 Espanja oli Euroopan neljänneksi velkaantunein maa.

Vierailija
24/26 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on Suomikin.

Vierailija
25/26 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on Suomikin.

Vuonna 2023 Suomi oli velkaantuneiden listalla sijalla 12.

Vierailija
26/26 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, eli Espanjalla on ihan kiva toimeentulopaketti. Miten sen piiriin pääsee? Kuinkakohan kauan tuollaista on mahdollista ylläpitää?