Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälkivuodosta

14.01.2007 |

Meidän pienet pojat näkivät päivänvalon 30.12.06. Tulivat sektiolla maailman kuten kaksi aikaisempaa lastanikin. Kaksi ekaa sektiota olivat ihan helppoja ja jälkivuoto kotona ihan minimiä. Tällä kertaa kaksosten kanssa on tuo vuoto ihan mahdotonta vielä ja aikaa on kulunut jo yli kaksi viikkoa. Mitens teillä muilla on ollut? Kuulostaakos tämä normaalilta? Ja kuinkas kauan tätä vielä kestää?

t. muksuja4

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdullista kuulla, että muillakin!

Minulla ekan sektion jälkeen niukkaa vuotoa ja loppuikin lyhyeen

mutta tällä kertaa kaksosten jälkeen aluksi erittäin runsasta ja vieläkin

aika kohtuullista, nyt siis 2vkoa sektiosta...ja tullee jatkumaan varmasti edellistä kertaa pidempään!

Olen myös jo ehtinyt ihmetellä asiaa...

Metsis

Vierailija
2/6 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menihän siinä 3 viikkoa ja sitten pari päivää sitten loppui ihan yllättäen. Nyt tihruttelee enää. Kyllä se varmaan sullakin Metsis kohta helpottaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esikoiseni syntyi vajaat 3 vuotta sitten, miinulla oli runsasta vuotoa ainakin 4 viikkoa synnytyksen jälkeen.

Nyt kaksosten sektiosta on kulunut 12 päivää ja vuoto on jo tosi pientä, vähemmän kuin kuukautisvuodossa.

Outoa miten erot voivat olla niin suuria.

Vierailija
4/6 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapset 2 v ja kaksostytöt 8 kk. 2vuotias tuli sektiolla ja kaksoset alakautta. Molemmista tullut jälkivuotoa runsaati reilut 8 viikkoa. Että oli tosi hauskaa...

Vierailija
5/6 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vuoto kesti 8vkoa...Ei ole epänormaalia, sanoivat.

Frankie ja tytöt kohta 2v.

Vierailija
6/6 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jälkivuoto sektion jälkeen kesti myös noin 8 viikkoa, mutta ei sitä ollut paljon. Jos sun vuoto on runsasta verrattuna edellisten sektioiden jälkeisiin vuotoihin, niin asia kannattaa varmaan tarkistuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi