Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Painonvartijoiden romppua käyttävät!!
14.01.2007 |
Aloitan huomenna ja äsken kävin tutustumassa siihen...
Kuinka usein merkkaatte päiväkirjaan syömiset ja juomiset? Kirjaatteko ne ensin paperille ja sitten koneelle, vaiko miten?
Jotenkin tympii jatkuva syömisten kirjaaminen, vaan pakkohan se on kun on noista läskeistä eroon päästävä :)
Kommentit (4)
joskus en kerkiä ihan heti, niin kirjaan sitten vasta illalla. hyvin kuitenkin muistan, mitä olen päivän aikana syönyt (ei sitä niin paljon niillä pisteillä kuitenkaan syödä..).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mikä tuollainen on? Itse tilasin kirjekurssin ja siellä mukana vain jumppadvd. En ole kuulutkaan että niillä olisi erikseen joku romppu---