Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei yksiöissä ole nykyään kaappeja?

Vierailija
20.02.2024 |

Olen viime ajat katsellut itselleni yksiötä noin 2015 eteenpäin rakennetuista kiinteistöistä, kaikkia mahdollisia asumismuotoja, ja siis missä ovat kaapit komerot vaatehuoneista puhumattakaan. "Eteisessä" on yleensä kaappi ja "keittiössä" pari mutta minne ne kaikki muut kamat laitetaan? Ensin lähti kämpistä keittiöt, sitten eteiset, nyt kaapitkin seiniä pilaamasta? :D

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella oli aiemmin yksiö, jossa oli vaatehuone. Taisi olla 2018 rakennettu talo. Eli kyllä niitä saattaa löytyä.

Vierailija
2/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksena käydä Ikean kautta muuttomatkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinne rotakoloon mitään kaappeja mahdu. Hyvä kun sänky mahtuu.

Vierailija
4/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ihminen on muuttamassa alle 30 neliön yksiöön niin ei sinne voi ottaa --mitään-- ylimääräistä.

Vierailija
5/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ihminen on muuttamassa alle 30 neliön yksiöön niin ei sinne voi ottaa --mitään-- ylimääräistä.

Ei kai, jos se kaikki pitää lattialle heittää kun kaappia ei ole? 

Vierailija
6/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan itse ostaa jotkin rumat lastulevykaapit. Kiva raahata niitä sitten joskus kun muuttaa pois.

Terveisiä viime vuonna rakennetusta kämpästä!

Vierailija
7/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tehdään mahdollisimman halvalla nykyään. 

Vierailija
8/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären opiskelija-asunnossa (rakennettu 2022) on tosi kivasti kaappitilaa. Mutta rakennuttajalla ei ollutkaan maksimaalinen voitontavoittelu päämääränä. 

Vierailija
9/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nuorempana asunut useammassakin noin 25 neliön yksiössä, joissa kaikissa on ollut KAAPIT. :D Nyt sentään katson alkaen noin 30 neliöstä, mutta siihen ei näemmä enää kiinteät kalusteet mahdu.

Ap

Vierailija
10/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieluummin maksimimäärä tilaa pienessä kämpässä, sinne voi laittaa sitten tarvitsemansa kaapit. Ei mitään massiivisia avohyllyhirvityksiä.

Vierailija
11/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talon yksiöissä on eteinen täynnä kaappeja (Lumo).

Vierailija
12/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni kaksio 2019 valmistuneessa talossa ja tässä on vaatehuone ja käytävällä rivistö kaappeja. Yksiöissä ei ole vaatehuonetta, mutta kaappeja kyllä reilusti. Ainoa, mikä koitui ongelmaksi oli keittiön (seinä olohuoneen nurkassa) säilytystila, teetin itse työtason kaapeilla ja laatikoilla ja sen yläpuolelle kaksi kaappia.

Vierailija
13/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta ihan oikeasti hämmentää tämä asia, eikö ihmisillä ole enää muita vaatteita kuin mitä päällä roikkuu tai edes mitään harrastusvälineitä, minne ne laitetaan? Yleensä se varastokomerotilakaan ei kovin ruhtinaallinen ole.

Vierailija
14/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä ne ylimääräiset tavarat säilyisivät paremmin silti siellä kaapissa. Itse en asu Suomessa, mutta kohtaan saman ongelman, sillä pienessä kaksiossani ei ole minkäänlaista varastotilaa, vaatehuonetta eikä kunnon kaapistoja. Silti minulla on paljon sellaista tavaraa, joka olisi hyvä saada piiloon, kuten matkalaukku, siivoustarvikkeet, joulukoristeet, vieraille tarkoitetut tyynyt ja varapeitto, talvivaatteet kesän ajaksi jne.

Vierailija
15/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä ne ylimääräiset tavarat säilyisivät paremmin silti siellä kaapissa. Itse en asu Suomessa, mutta kohtaan saman ongelman, sillä pienessä kaksiossani ei ole minkäänlaista varastotilaa, vaatehuonetta eikä kunnon kaapistoja. Silti minulla on paljon sellaista tavaraa, joka olisi hyvä saada piiloon, kuten matkalaukku, siivoustarvikkeet, joulukoristeet, vieraille tarkoitetut tyynyt ja varapeitto, talvivaatteet kesän ajaksi jne.

Ikävä kuulla että tämä ongelma on muuallakin, eikä vain suomalaista pihistelyä. 

Ap

Vierailija
16/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tuota samaa ja rakennuttaja/myyjä vastasi. Onhan siinä häkkivarasto, sinne mahtuu kivasti. Kysyin, ai sinnekö menen vaihtamaan aina vaatteet? Vastasi, niin sinne. 

Vierailija
17/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto näyttää esittelyssä isommalta. Joskus kierrellessäni asunto-ostoksilla huomasin saman.

Vierailija
18/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään monessa kerrostaloasunnossa on vaihtoehtona joko sauna tai vaatehuone, siis jos on ostamassa upouutta kämppää.

Vierailija
19/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin tuota samaa ja rakennuttaja/myyjä vastasi. Onhan siinä häkkivarasto, sinne mahtuu kivasti. Kysyin, ai sinnekö menen vaihtamaan aina vaatteet? Vastasi, niin sinne. 

Eiköhän siirretä sitten seuraavaksi kylppäritkin käytävien yhteyteen yhteiskäyttöön kuten ennen vanhaan siinähän se sujuu vessakäynnit samalla reissulla. :D

Ap

Vierailija
20/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä omista mitään ja ole onnellinen?

Poika muutti juuri yksiöön ja eteisessä on kaappi, johon mahtuu takki ja kengät. Mitään muuta säilytystilaa ei ole. Aivan älytöntä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi