Sanna ja kampaaja
Sanna Marin on siis nyt suhteessa kampanjansa kanssa. Aiemmin uutisoitiin, että kampaajamies on pyörittänyt useampaa naista yhtä aikaa Sannan lisäksi. Miten Sanna voi ikinä luottaa kampaajaan? Itse en ainakaan luottaisi. Arvauksia kauanko suhde kestää.
Kommentit (153)
Sanna, Markus ja Emma olivat jouluostoksilla yhdessä. Olivat kolmistaan myös hoplopissa joku aika sitten. Joulunkin viettivät yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole mikään lehti tms uskaltantanut laittaa kunnon kuvaa miehestä? On vaan sellaisia ettei niistä tunnista? Kun ihminen menee julkisuuteen niin ei pitäisi olla pidäkkeitä olla julkistamatta kuvaa.
Jos miehellä on perhe, on inhimillistä ettei media läväytä isin uutta perhettä lööppeihin. Meidän medialla on sentään moraali.
Niinhän sillä Jussilla on vihitty vaimo ja 4 yhteistä lasta.. Media kyllä läväytti kun salapano kertoi julki Seiskassa.. 😝
Kuinka monta Sanna-videota setämies Vakkuri tekikään pahimmillaan päivässä? Montako Zota-Sanna videota naisten vainoajana tunnetulla Bäckmanilla? Venäjällä kirjoittamissaan jutuissa jaksaa edelleen solvata Marinia ja Niinistöä.
Vai oliko Emma gaalassa sittenkin mukana Markus, jolla oli korkokengät?
Sanna silitti kampaajan poskea ja kampaaja pussas Sannaa poskelle. Ovat samalla aaltopituudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollaki pakkomielle Sannasta=)
Onhan näitä Ilkka Vakkuri, Johan Bäckman ja Leena Hietanen, Janus Putkonen, Mirja Helo, Teemu Vehkala, Helena Snellman, Anne Mäenpänen, Eero Tillanen... kummasti kumartaa Venäjän suuntaan tuo porukka.
Naurettavaa aikuiset ihmiset ja eläkeläiset jakamassa jotain photoshopattuja pirunsarvikuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näin Sannan, Emman ja kampaajan antiikkimessuilla Suvilahdessa. Pitkä, komea mies, onhan se entinen SM-tason koripalloilija.
Jotenkin säälittää Markus, vaikkei ehkä pitäisikään. Tuntuu, ettei olisi halunnut erota. Tekee kaikessa Sannan mieliksi.
Onko Emma muuten vaalea?
Ei kuulu sulle, idiootti.
Sinä se idiootti olet.
Te Marinin uskolliset puolustajat olette naurettavia, hän ei piittaa teistä vähääkään.
Hänen lapsensa ei ole julkisuuden henkilö joten jätä edes lapsi rauhaan, ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vai oliko Emma gaalassa sittenkin mukana Markus, jolla oli korkokengät?
Vai oliko Jussilla samaan aikaan kolmaskin... Miksi Mestari Huo... ja ei käyttänyt kortonkia.. Hyi olisi voinut tartuttaa vaimoon ties mitä tulehduksia... Yökkk...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näin Sannan, Emman ja kampaajan antiikkimessuilla Suvilahdessa. Pitkä, komea mies, onhan se entinen SM-tason koripalloilija.
Jotenkin säälittää Markus, vaikkei ehkä pitäisikään. Tuntuu, ettei olisi halunnut erota. Tekee kaikessa Sannan mieliksi.
Onko Emma muuten vaalea?
Minua taas Säälittää Hillukka ja yhteiset lapset sekä se Jussukka syrjähyppy lapsi... Saattoi heidät häpeään koko kansan silmissä.. Lapsi raasut.
käytä asiamukaisia nimiä, senkin pillukka oot ihte
Vierailija kirjoitti:
Sanna silitti kampaajan poskea ja kampaaja pussas Sannaa poskelle. Ovat samalla aaltopituudella.
He eivät ole kumpikaan avioliitoissa, niin vapaita ovat, mutta entä Jussi, kun kotona odotti vihitty vaimo ja 4 yhteistä lasta, kun Jussi pökki vieraissa... Millä aaltopituudella siellä mentiin??????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Emma muuten vaalea?
Minua taas Säälittää Hillukka ja yhteiset lapset sekä se Jussukka syrjähyppy lapsi... Saattoi heidät häpeään koko kansan silmissä.. Lapsi raasut.
Jollakin on paha pakkomielle Halla-ahosta. Tämän ketjunhan piti käsitellä S.Marinia. Tee oma ketju Halla-ahosta! Ääliö.
Tasoissa ollaan.. Sinun pakkomielle on Marin.. Minun on ihan pakko vetää tähän sinun Jussisi, että tajuaisit miltä haukkuminen tuntuu.. Tulen sen tekekemään aina ja täällä on mukaan tulijoita.. 😄😄😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He eivät ole kumpikaan avioliitoissa, niin vapaita ovat, mutta entä Jussi, kun kotona odotti vihitty vaimo ja 4 yhteistä lasta, kun Jussi pökki vieraissa... Millä aaltopituudella siellä mentiin??????????
8 vuotta pökkikin, aika paljon on valehdeltu noiden vuosien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Noo veksi kertoo https://veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=marin+kampaaja
Ihan pakko kehua Veksi hakua. Usein löydän tällaisissa tilanteissa parhaiten tietoa, kun näen kerralla kaikki lehdet aiheesta yhdellä silmäyksellä. Samalla lailla selviää muutkin julkkikset.
Vierailija kirjoitti:
Persu taas.
Kyllä olen persu ja tein aloituksen. Kiva kun sain juttuseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu taas.
Kyllä olen persu ja tein aloituksen. Kiva kun sain juttuseuraa.
On toki kivempaa keskustella kun on todellista vertailu kohdetta, niin keskustelu on antoismpaa.
Ap. Joko tämä aihe käsiteltiin tarpeeksi laaja alaisesti, niin samalla koko painolla voimme siirtyä seuraavaan ketjuun kun monisteet ovat valmiina... 🙄🤭
Ei se nyt mikään salaisuuskaan ole. Kaikki tietää Jonin jotka haluaa tietää. Mies ei kuitenkaan halua tarpeettoman suurta julkisuutta itselleen ja media näyttää kunnioittavan tämän toivetta.
Onhan näitä Ilkka Vakkuri, Johan Bäckman ja Leena Hietanen, Janus Putkonen, Mirja Helo, Teemu Vehkala, Helena Snellman, Anne Mäenpänen, Eero Tillanen... kummasti kumartaa Venäjän suuntaan tuo porukka.