Olen vela nainen ja tapailumiehet eivät usko etten halua lapsia.
Minua on yritetty taivutella jo kuukauden tapailun aikana muuttamaan kantaani. Ensinnäkin en ole niin tyhmä että suostuisin edes harkitsemaan lapsen tekoa noin lyhyen tuttavuuden aikana ja toiseksi en halua lapsia. En voi käsittää miehiä jotka ovat heti valmiita tekemään lapsia, se on todella outoa ja iso red flag.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen haluaa lapsia, kuten useimmat miehetkin. Kaikilla ei vaan pää kestä.
??? Itselle on ollut teinistä asti selvä tunne, etten halua lapsia. Mulla ei ole mitään hoivaviettiä.
Mullakin oli ehdottoman selvä tunne että en halua, jo jostain 10-vuotiaasta asti. Ei ikinä. Nyt esikoinen on 5 ja toinen tulossa. N36
Jos mies ei ole jo nuorempana löytänyt pysyvää suhdetta, on myöhemmin enimmäkseen tarjolla jo lapsen jonkun muun/muiden kanssa hankkineita. Ihan biologisesta kellosta johtuen. Siksi lapseton vela ehkä vetoaa; olisi vielä itsellä mahdollisuus ydinperheeseen uusioperheen sijaan. Toivotaan siis, että nainen on se harvinainen riskillä mennyt myöhäisherännäinen, joka on odottanut juuri kys. miestä. Saahan sitä toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen haluaa lapsia, kuten useimmat miehetkin. Kaikilla ei vaan pää kestä.
??? Itselle on ollut teinistä asti selvä tunne, etten halua lapsia. Mulla ei ole mitään hoivaviettiä.
Mullakin oli ehdottoman selvä tunne että en halua, jo jostain 10-vuotiaasta asti. Ei ikinä. Nyt esikoinen on 5 ja toinen tulossa. N36
Juuri tällaisten muusinuijien takia velat saavat kuunnella joka suunnasta sitä kyllä mieli vielä muuttuu-nillitystä.
Mikäs siinä niillä tehdessä eihän ne sitä lasta kanna ja synnytä eikä rinnoiltaan ruoki. Eikä tarvitse olla edes sen elämässä. Kunhan saa käyttää valtaansa ja asettaa toinen asemaan missä on riski kuolla, vammautua ja elää loppuelämänsä köyhänä, ja sen kaiken voi tehdä toiselle vain tyydyttäen omat halunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli, eikä ole vielä muuttunut. N39
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä niillä tehdessä eihän ne sitä lasta kanna ja synnytä eikä rinnoiltaan ruoki. Eikä tarvitse olla edes sen elämässä. Kunhan saa käyttää valtaansa ja asettaa toinen asemaan missä on riski kuolla, vammautua ja elää loppuelämänsä köyhänä, ja sen kaiken voi tehdä toiselle vain tyydyttäen omat halunsa.
Näinkö ajattelet omasta isästäsi? Mun isä ainakin hankki lapsensa sen vuoksi että rakastaa lapsia ja on halunnut meille hyvän elämän, ja siinä on täysin onnistunut. Olen isälle kiitollinen. <3
Vinkkinä velalta toiselle: älä kerro itse ensimmäisenä, ettet halua lapsia. Jos paljastat korttisi heti, moni mies alkaa näennäisesti myötäillä. Selvitä ensin miehen kanta asiaan, ja jos se ei ole selvä EI, hän alkaa ajan myötä ruinata vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkö ajattelet omasta isästäsi? Mun isä ainakin hankki lapsensa sen vuoksi että rakastaa lapsia ja on halunnut meille hyvän elämän, ja siinä on täysin onnistunut. Olen isälle kiitollinen. <3
Olen vahinko minkä takia vanhemmat meni naimisiin 3kk ennen syntymääni, koska se oli ajan tapa kun vahinko kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä velalta toiselle: älä kerro itse ensimmäisenä, ettet halua lapsia. Jos paljastat korttisi heti, moni mies alkaa näennäisesti myötäillä. Selvitä ensin miehen kanta asiaan, ja jos se ei ole selvä EI, hän alkaa ajan myötä ruinata vauvaa.
Miehet sanoo mitä vain saadakseen edes kerran pillua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla mieli muuttuu, osalla ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet sanoo mitä vain saadakseen edes kerran pillua
Juuri siksi ei tulekaan paljastaa omaa mielipidettä. Miehen pitää todella tuoda ilmi olevansa vela myös jo ENNEN kuin tietää naisen kannan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä tuosta "syntymässä kuolee & vammautuu"-hullusta. Pelot ja kauhu on kovat ja niitä levitetään kaikille jotka haluavat kuulla, tai vaikkei haluttaiskaan.
ps. koko elämä on riski, ja kuolema korjaa ihan jokaisen joka tapauksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vahinko minkä takia vanhemmat meni naimisiin 3kk ennen syntymääni, koska se oli ajan tapa kun vahinko kävi.
Tämä selittää paljon :( Jos olisit voinut tuntea olevasi toivottu ja rakastettu jo ennen syntymääsi, ymmärtäisit ihmisiä joilla on lapsitoiveita.
Vieras kirjoitti:
Lapsia velanaisilta vinkuville miehille vapaaehtoisesti lapsettomia naisia ei ole olemassakaan. On vain naisia jotka jostain syystä valehtelevat etteivät halua lapsia, kun niitä oikeasti haluavat ja lopulta tekevät.
Pazka puhetta. Mun sisko ei edelleen halua lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla mieli muuttuu, osalla ei.
Myös perustelut ja syyt vaihtelevat yksilöittäin, kuten elämänvalinnoissa usein. Vertailu on sikäli turhaa, lopputulos ei kuitenkaan olisi täsmälleen sama, valinnoista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vieras kirjoitti:
Lapsia velanaisilta vinkuville miehille vapaaehtoisesti lapsettomia naisia ei ole olemassakaan. On vain naisia jotka jostain syystä valehtelevat etteivät halua lapsia, kun niitä oikeasti haluavat ja lopulta tekevät.
Pazka puhetta. Mun sisko ei edelleen halua lasta.
Siis osaatko lukea? Tuohan kirjoitti, että kyseiset miehet eivät usko lapsettomien naisten olemassaoloon. Kommentoija uskoo.
Tää ilmiö, ettei uskota kun nainen sanoo ettei halua lapsia, liittyy suurempaan trendiin, jonka mukaan kaikki naisen puhe on tyhjää kitinää. Nämä samat eivät kuuntele mitään muutakaan mitä nainen sanoo, koska naisen puheella nyt vaan ei ole mitään merkitystä. Näille myös ero tulee yllätyksenä, kun nainen on siitä jo useasti varoittanut.
Kertoo miehen tasosta kaiken.
Eli miehet haluavat lapsia ja naiset eivät. Yleensä naiset motkottaa päinvastaista.
Uskotko, ei sitä aikanaan ajateltu niin kauheasti haluamisia. Lapset vaan kuuluivat itsestäänselvästi aikuisen elämään. Hyvin hoidettu ja tasapainoinen tämä munkin on, kerran hommaan lähdin, sen hoidin hyvin. Nykyään varmaan olisin vela. Mua edeltäville sukupolville lapsia vaan tuli, se se vasta kauheaa olisi ollut.