Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan järjetöntä herätä puol kuus ja tulla töihin 07.00

Vierailija
20.02.2024 |

Onneksi kuitenkin tää on koeaika joten en taida olla täällä pitkään. Teen laiskasti töitä niin kai pian saan jo nukkua pitempään.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo.5-6.00 töihin sitä ennen treenit, näin pääsee aikaisin kotiin ja päivän jumpatkin on hoidettu.

Vierailija
22/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Mä olen 15v tehnyt aamuvuoroa, jolloin olen joutunut heräämään klo 5.30 - 6.00 välillä

20 vuotta herännyt kello 5.00 aamulla, koirat ulos ja aamukahvit, eväät laukkuun ja seitsemäksi töihin. 

Ja minä 18 vuotta herännyt klo 3.30. Klo 5.00 alkaa jo työt. 

No nyt on pakko nostaa hattua! Kunnioitan ja kumarran 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kokeilin sunnuntaina, kun ahneus iski. Viideltä ylös ja seiskaksi töihin. Olin ihan työt koko päivän, jatkossa pysyn väleissä ja illoissa. Näin keikkalaisena voi valita.

Aikaisintaan kasilta töiden aloitus, mieluiten siitäkin nappaa tunnin pois ja aloittaa ysiltä. Tehköön mummot ja aamuvirkut aamuja. En tajua miten nuorempana jaksoi seiskoja. 

Vierailija
24/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tekee tuota ihan mielellään, mutta mulle myös oli liikaa. Parikytä vuotta olin toimistotöissä (ja lomittain opiskelin) liukuvalla työajalla, eikä ollut mitään kummempia ongelmia, kun herätys puoli seiskalta, mutta sitten vaihdoin alaa. Uudella alalla olen ollut harjoitteluissa ja kahdessa työpätkässä ja tuo puoli viiden herätys on ihan liian raskas mulle. 

Nyt työtön ja nukun jonnekin seiskaan. Töitä haen paikoista, joissa voin yhdistää molemmat koulutukseni ja herätä inhimilliseen aikaan 😅

Nukut seiskaan ja herättyäsi ryntäät heti vauvalle kirjoittelemaan. Voi kuin hieno ja monipuolinen elämä 

Onko sun koko elämäsi sitä, mitä satut tekemään aamulla klo 7-7.30? Erikoista.

Vierailija
25/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kyllä 6.00 vuoroista, joita varten herään 4.30. Onneksi on vaihtelua ja tänäänkin heräsin vasta 7.30. 

Vierailija
26/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään aina neljältä!

Vierailija
27/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kokeilin sunnuntaina, kun ahneus iski. Viideltä ylös ja seiskaksi töihin. Olin ihan työt koko päivän, jatkossa pysyn väleissä ja illoissa. Näin keikkalaisena voi valita.

Aikaisintaan kasilta töiden aloitus, mieluiten siitäkin nappaa tunnin pois ja aloittaa ysiltä. Tehköön mummot ja aamuvirkut aamuja. En tajua miten nuorempana jaksoi seiskoja. 

Mulle myös on vuodet tehneet tepposet, nuorena olin sitä mieltä, että äkkiä töihin ja äkkiä kotiin. Nyt 20 v myöhemmin puuhailen mieluummin omiani aamut, sillä työpäivän jälkeen ei enää virtaa riitä. Iltojen kanssa se ei haittaa, kun menee kuitenkin sohvan kautta suihkuun ja nukkumaan. Yllättävä bonus, talvella on kiva kun näkee päivänvaloa. Saa nähdä mitä 20 vuotta tästä eteenpäin tekee, vieläkö sitä viitsii.

Vierailija
28/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös 3:45 ja töihin kuudeksi, 20 vuotta.

Vapaa-aikaa ei paljoa arkena jää, suihku ja ruokailu ja sitten nukkumaan.

Surkealla palkalla.

Tämäkö on sitä valtaosan mielestä olevaa unelma elämää ja kunnon kansalaisena oloa?!

Vierailija
29/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle myös on vuodet tehneet tepposet, nuorena olin sitä mieltä, että äkkiä töihin ja äkkiä kotiin. Nyt 20 v myöhemmin puuhailen mieluummin omiani aamut, sillä työpäivän jälkeen ei enää virtaa riitä. Iltojen kanssa se ei haittaa, kun menee kuitenkin sohvan kautta suihkuun ja nukkumaan. Yllättävä bonus, talvella on kiva kun näkee päivänvaloa. Saa nähdä mitä 20 vuotta tästä eteenpäin tekee, vieläkö sitä viitsii.

Minulle on aamut hyvää aikaa saada itseni kokoon. Nytkin valvottu yö kipujen takia, oksettaa kaiken lisäksi. Saan itseni kokoon kun iltapäivällä alkaa duuni.  Aamupäivät menee lapsen asioita hoitaessa ja puhelinpalavereissa, kotitöitä tehden kun ei niitä enää töistä tullessa tehdä. Ei tästä elämästä mitenkään nauti näinä aikoina. 

Vierailija
30/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ ei sovi minulle jos pitää herätä ennen kuutta.

Vierailija
31/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle myös on vuodet tehneet tepposet, nuorena olin sitä mieltä, että äkkiä töihin ja äkkiä kotiin. Nyt 20 v myöhemmin puuhailen mieluummin omiani aamut, sillä työpäivän jälkeen ei enää virtaa riitä. Iltojen kanssa se ei haittaa, kun menee kuitenkin sohvan kautta suihkuun ja nukkumaan. Yllättävä bonus, talvella on kiva kun näkee päivänvaloa. Saa nähdä mitä 20 vuotta tästä eteenpäin tekee,

Minulle on aamut hyvää aikaa saada itseni kokoon. Nytkin valvottu yö kipujen takia, oksettaa kaiken lisäksi. Saan itseni kokoon kun iltapäivällä alkaa duuni.  Aamupäivät menee lapsen asioita hoitaessa ja puhelinpalavereissa, kotitöitä tehden kun ei niitä enää töistä tullessa tehdä. Ei tästä elämästä mitenkään nauti näinä aikoina.

Höh. Halaus sinulle, ja hyvää päivää kuitenkin. Kivun kanssa on raskasta elää. Toinen repaleinen täällä, tällå hetkellä remissiossa. Onneksi lapset kasvavat, sen myötä kotityön määrä vähenee, ja työaikaa on mahdollista säädellä. Toivottavasti jatkossakin - tässäkin tilanteessa on paljon ihmisiä, jotka voisivat vielä tehdä jotain, vaikkei enää täysillä.

Vierailija
32/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkealla palkalla.

Tämäkö on sitä valtaosan mielestä olevaa unelma elämää ja kunnon kansalaisena oloa?!

Miten pitkää päivää oikein teet, jos ei vapaa-aikaa jää?

Vierailija
33/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkealla palkalla.

Miten pitkää päivää oikein teet, jos ei vapaa-aikaa jää?

Taitaa olla pitkä työmatka?

Vierailija
34/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen palstan ahkerin: heräsin jo klo 3.00 enkä käy edes töissä...

Vierailija
35/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkelläisen manailen kun herään aamulla klo 4.00 tosin tykkäsin työelämässä ollessani mennä aamu kuuteen töihin niin pääsi ajoissa poiskin, nytkin voisin aamupäivät työskennellä ajankuluksi, olis sekin viisaampaa kun tallata kävelyteitä kaamoksessa.

Vierailija
36/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena vaikeaa herätä aamulla aikaisin. Säännöllinen työaika aiheutti sen, että nyt iäkkäämpänä herään viikonloppuisinkin kello kuusi aamulla, vaikka ei tarvitsisi. Toisaalta herätys töihin on helpompaa, kun rytmi on kaiken aikaa sama, eikä iltarientoihinkaan enää vanhempana ole mikään pakottava tarve rynnätä 

Vierailija
37/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho no oisko kivempi tehdä vuorotyötä. Saa herätä joko 4.30 tai 8.30 tai yövuoro. Välillä aamu- ilta yhdistelmä. Oot kotona n. 19.00 ja meet aamu 5.30 töihin. Pidät yhden vp ja teet samanlaisen putken, näin voi elämä sujahtaa kahden viikon ajan ihan huomaamatta. Ja sit hallitus kaavailee pyhälisän maksun poistamisesta. Kuka ne työt menee sitten tekee. Yksi vapaa viikonloppu kuukaudessa, hirveet odotukset kaverit ja sukulaiset aina joku pahoittaa mielen kun ei käy tarpeeksi usein kylässä. Kaverit aina luulee että keksin tekosyyn kun en pääse pileisiin. Pienipalkkaisen iloja. 

Vierailija
38/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho no oisko kivempi tehdä vuorotyötä. Saa herätä joko 4.30 tai 8.30 tai yövuoro. Välillä aamu- ilta yhdistelmä. Oot kotona n. 19.00 ja meet aamu 5.30 töihin. Pidät yhden vp ja teet samanlaisen putken, näin voi elämä sujahtaa kahden viikon ajan ihan huomaamatta. Ja sit hallitus kaavailee pyhälisän maksun poistamisesta. Kuka ne työt menee sitten tekee. Yksi vapaa viikonloppu kuukaudessa, hirveet odotukset kaverit ja sukulaiset aina joku pahoittaa mielen kun ei käy tarpeeksi usein kylässä. Kaverit aina luulee että keksin tekosyyn kun en pääse pileisiin. Pienipalkkaisen iloja. 

Tämä on vielä hirveempää, etenkin jos vuorot on miten sattuu. Muutaman kuukauden kestin ja lähdin päivätöihin. Liukuvalla työajalla, kasiin töihin.

Vierailija
39/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Mä olen 15v tehnyt aamuvuoroa, jolloin olen joutunut heräämään klo 5.30 - 6.00 välillä

20 vuotta herännyt kello 5.00 aamulla, koirat ulos ja aamukahvit, eväät laukkuun ja seitsemäksi töihin. 

Ja minä 18 vuotta herännyt klo 3.30. Klo 5.00 alkaa jo työt. 

Mulla alkaa myös klo 5 työt mutta olen hidas heräämään joten herätys klo 3. Mielestäni paras työaika on klo 6-14. Koko päivä töiden jälkeen vapaa-aikaa. Ja tuolloinkin heräisin klo 4

Vierailija
40/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kivempi nostella tulia ja maata kotona. Sitten voi tulla vauvaoalatalle valittamaan kun ei eläkettä kerry ja kaikki on kallista eikä rahaa jää mihinkään kivaan kun maksut on maksettu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä