Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan järjetöntä herätä puol kuus ja tulla töihin 07.00

Vierailija
20.02.2024 |

Onneksi kuitenkin tää on koeaika joten en taida olla täällä pitkään. Teen laiskasti töitä niin kai pian saan jo nukkua pitempään.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tein 3-vuorotyötä lähes 4 vuotta. Aamuvuoroon, kun lähdin, niin herätys oli 6:05-6:15. Heitin vaan vaatteet päälle ja otin eväät jääkaapista ja lähdin. Tuohon aikaan oli hiljaista ajella töihin. Aamupalan söin töissä omalla työpisteellä. Tämän teki moni muukin työkavereista. Työ ei ollut mitenkään hektistä. Homma vaan alkoi maistua puulta, ja hyvä työporukka alkoi hajota, kun ihmisiä lähti talosta pois ja saivat talon sisältä muita töitä.

Vierailija
42/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni vatsa ihan sekaisin noista aamuherätyksistä ja pää ihan ku sementtiä.

Teen vakituisesti yötyötä ja voin paljon paremmin tässä rytmissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kivempi nostella tulia ja maata kotona. Sitten voi tulla vauvaoalatalle valittamaan kun ei eläkettä kerry ja kaikki on kallista eikä rahaa jää mihinkään kivaan kun maksut on maksettu

Mukavuus järjestyksessä:

1. Osa-aikatyö järkevillä työajoilla, esim 8-14. 

2. Kotona "makoilu" (käytännössä työttömänä tulee puuhattua ihan kauheesti kaikkee, makoilu jää vähille)

3. Aikaiset aamuherätykset

4. Vuorotyö

Vierailija
44/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen työaika, itse nautin tästä täysin.

Vierailija
45/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kivempi nostella tulia ja maata kotona. Sitten voi tulla vauvaoalatalle valittamaan kun ei eläkettä kerry ja kaikki on kallista eikä rahaa jää mihinkään kivaan kun maksut on maksettu

Typerin syy tehdä töitä on eläkkeen kerryttäminen. Kun pääsee eläkkeelle on joko puolikuollut tai oikeasti kuollut. Tuttu kuoli aivoverenvuotoon viimeisenä päivänään töissä ennen eläkkeelle pääsyä. Eli elämänsä työtä varten ja ajatuksella "Sitten kun pääsee eläkkeelle..." 

Elämä on tässä ja nyt, töissä käydessä jää rahaa elää NYT, älkää pantatko elämää eläkettä varten koska sitä ei välttämättä ole. 

Vierailija
46/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla herätys yleensä 4.30-5. Täyttä tuskaa.

Jos lähden töihin 6.15 niin ei ole liikenteessä hiljaista, päinvastoin siinä puoli seiskan jälkeen alkaa olemaan jo paljon liikennettä.

Vierailija
47/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kokeilin sunnuntaina, kun ahneus iski. Viideltä ylös ja seiskaksi töihin. Olin ihan työt koko päivän, jatkossa pysyn väleissä ja illoissa. Näin keikkalaisena voi valita.

Aikaisintaan kasilta töiden aloitus, mieluiten siitäkin nappaa tunnin pois ja aloittaa ysiltä. Tehköön mummot ja aamuvirkut aamuja. En tajua miten nuorempana jaksoi seiskoja. 

Mulle myös on vuodet tehneet tepposet, nuorena olin sitä mieltä, että äkkiä töihin ja äkkiä kotiin. Nyt 20 v myöhemmin puuhailen mieluummin omiani aamut, sillä työpäivän jälkeen ei enää virtaa riitä. Iltojen kanssa se ei haittaa, kun menee kuitenkin sohvan kautta suihkuun ja nukkumaan. Yllättävä bonus, talvella on kiva kun näkee päivänvaloa. Sa

Periaatteessa olen itsekin "remissiossa" nyt. Jos olisin oikeasti huonossa kunnossa pääsisin juuri vessaan ja ruoka ja lääkkeet tulisi netistä kotiin. Erityislapset ei valitettavasti helpotu ennen kuin muuttaa pois joten teettää työtä myös lähes aikuisena koska lähes puhumaton ihminen jolla on sairauksia ei pysty asioitaan hoitamaan.

Vierailija
48/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerin syy tehdä töitä on eläkkeen kerryttäminen. Kun pääsee eläkkeelle on joko puolikuollut tai oikeasti kuollut. Tuttu kuoli aivoverenvuotoon viimeisenä päivänään töissä ennen eläkkeelle pääsyä. Eli elämänsä työtä varten ja ajatuksella "Sitten kun pääsee eläkkeelle..." 

Elämä on tässä ja nyt, töissä käydessä jää rahaa elää NYT, älkää pantatko elämää eläkettä varten koska sitä ei välttämättä ole. 

En tee töitä kuin silloin tällöin. Tuttu kysyi huolissaan no miten eläkekertymä sitten. Voi näitä vähämielisiä

Vierailija
49/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klo.5-6.00 töihin sitä ennen treenit, näin pääsee aikaisin kotiin ja päivän jumpatkin on hoidettu.

Monelta menet nukkumaan ja monelta heräät?

Vierailija
50/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienituloisille ei edes eläkettä kerry, joten se ja sama sen kannalta.

Vierailija
51/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Mä olen 15v tehnyt aamuvuoroa, jolloin olen joutunut heräämään klo 5.30 - 6.00 välillä

20 vuotta herännyt kello 5.00 aamulla, koirat ulos ja aamukahvit, eväät laukkuun ja seitsemäksi töihin. 

Ja minä 18 vuotta herännyt klo 3.30. Klo 5.00 alkaa jo työt. 

Mulla alkaa myös klo 5 työt mutta olen hidas heräämään joten herätys klo 3. Mielestäni paras työaika on klo 6-14. Koko päivä töiden jälkeen vapaa-aikaa. Ja tuolloinkin heräisin klo 4

Koko päivä töiden jälkeen vapaata mutta oletko pirteä ja jaksat tehdä kaikkea? Jos heräät 3-4.

Vierailija
52/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Mä olen 15v tehnyt aamuvuoroa, jolloin olen joutunut heräämään klo 5.30 - 6.00 välillä

20 vuotta herännyt kello 5.00 aamulla, koirat ulos ja aamukahvit, eväät laukkuun ja seitsemäksi töihin. 

Ja minä 18 vuotta herännyt klo 3.30. Klo 5.00 alkaa jo työt. 

Mulla alkaa myös klo 5 työt mutta olen hidas heräämään joten herätys klo 3. Mielestäni paras työaika on klo 6-14. Koko päivä töiden jälkeen vapaa-aikaa. Ja tuolloinkin heräisin klo 4

Koko päivä töiden jälkeen vapaata mutta oletko pirteä ja jaksat tehdä kaikkea? Jos heräät 3-4.

Riittää puolen tunnin päikkärit töiden jälkeen ja on kuin uusi ihminen. Näin menty jo kuusi vuotta. Mulla juuri tuo työaika 

Vierailija
53/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saan tehdä ilta- ja yöpainotteista vuorotyötä. Aamut on ihan hirveitä. Lapsen takia sitä on joutunut heräämään kukonpierun aikaan ja ei, ei edes ne kuuluisat hormonit tehneet minusta aamuihmistä.

Vierailija
54/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä oli hyvä työntekijä vai jäikö muutama tunti tekemättä?

Vierailija
55/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä työnantaja ja paikkakunta, varmasti on paikallisia työttömiä jonossa tulossa tilallesi.

En ole ap, mutta aloitus voisi olla omani. Tässä firmassa ei ainakaan ole helppo saada työntekijöitä ja jatkuvasti ollaan tilanteessa, että osa töistä jää tekemättä ja asiakkaat valittavat. 

Vierailija
56/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herään vasta kahdeksalta. No tänään vartin yli seitsemän ja se tuntui hirveän aikaiselta. Ei ole ihmisen elämä helppoa.

Vierailija
57/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin sairasteli edes. Lähti sitten kerralla, hukkaan heitettyä elämää sanon minä. Onneksi moni on viisaampi. 

Vierailija
58/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka viitsii nykyään käydä töissä, kotona on paljon mukavampaa eikä tarvitse katsoa jonkun homon rumaa naamaa. Siis pomon.

Ihana olet kun pysyt poissa työpaikalta, muilla on paljon mukavampi olla siellä kun et ole pilaamassa muiden työpäivää.

Vierailija
59/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin sairas

Ei mitenkään harvinainen kohtalo kuitenkaan. Tunnen itsekin muutaman tapauksen jossa on lähdetty viimeisenä päivänä tai kuukauden sisällä eläkkeen alkamisesta. Sitten on näitä kun jää eläkkeelle ja kohta tulee halvaus ja viettää viimeiset vuosikymmenet hoivakodissa vaipoissa. 

Vierailija
60/62 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerin syy tehdä töitä on eläkkeen kerryttäminen. Kun pääsee eläkkeelle on joko puolikuollut tai oikeasti kuollut. Tuttu kuoli aivoverenvuotoon viimeisenä päivänään töissä ennen eläkkeelle pääsyä. Eli elämänsä työtä varten jAnna ajatuksella "Sitten kun pääsee eläkkeelle..." 

Ihan hyvä muistutus! Sä olet just nyt paremmassa kunnossa kuin 10 vuoden päästä, eli tee niitä asioita joka päivä mistä nautit, sillä rahalla minkä töistä saat ja käy niissä paikoissa, missä haluat aina heti kun mahdollista. Eikä niin, että eläkkeellä sitten lähden vaikka laskuvarjoilemaan tai Thaimaaseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi