Mistä varattu nainen löytäisi seksikaverin toisesta naisesta?
Olen aina ollut bi-henkinen ja sinkkuaikoina tuli harrasteltua seksiä naisten kun miestenkin kanssa ja nykyisessä liitossakin toisinaan spontaaneja kimppoja. Nyt olisi ihana löytää seksikaveriksi nainen jonka kanssa harrastella seksiä aina silloin tällöin ja mahdollisesti myös kimppaa ja parinvaihtoa ja mitä nyt kumpikin haluaa. Omalle miehelle tämä on täysin ok ja voin vapaasti toteuttaa bi-taipumuksiani.
Onko kaltaisiani naisia joille sopisi tälläinen seksikaverisuhde ja mistä heitä löytäisi? Mitä deittialustoja bi-naiset yleensä käyttää? Olen kohta lähes 40 ja ihan ok näköinen nainen ja toiveissa olisi löytää 30-50-ikäluokassa samanhenkinen nainen.
Kommentit (32)
XU:ssa on naisteniltoja sekä femdom, bi-miittejä jne.
Vierailija kirjoitti:
Alastonsuomi?
No sitten Seksitreffit, jos se olisi parempi vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alastonsuomi?
Ei ole. Ei siellä sensuellit seksinharrastajanaiset etsi seuraa :-D
Siellä on ammattilaisia.
Vierailija kirjoitti:
okcupid
Saattaa hyvin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alastonsuomi?
Ei ole. Ei siellä sensuellit seksinharrastajanaiset etsi seuraa :-D
Siellä on ammattilaisia.
Ne miehen hakijat on myynnissä. Naisena löysin sieltä ok miehen, en myy eikä hän osta.
Mitä nyt vilkuilin nainen etsii naista -palstaa, on siellä ihan aitoja hakijoita.
Kiinnostaisi minuakin tälläinen:)
Terv. Ok näköinen ja 40v ja naimisissa oleva 'hetero' jonkinasteisella intressillä naisiin.
Miehen kirjoittamana juttu ....mutta näitä naisia on yhä enemmän , vaikka akateemisia ... Elämä on niin pyörivää , seksiä otetaan ohimennen ... ja naisen kanssa on se turvallisempaa.
En ole varattu, mutta minulle kävi niin että löysin vahingossa naisen, vaikka miestä olin etsinytkin. Olen eronnut jo pari vuotta sitten ja lapsetkin ovat muuttaneet pois kotoa. Syksyllä kävin pareilla treffeillä miesten kanssa, mutta ei kummankaan kanssa oikein synkannut. Ennen joulua ystäväni piti pikkujoulut ja siellä tutustuin naiseen, jonka kanssa oli hauska keskustella, kun meillä oli useampia asioita jotka meitä yhdisti. Molemmat eronneet, lapset muuttaneet omilleen, samantapainen työ, aktiivisia liikkujia jne. Silloin illalla lähdimme vielä baarikierrokselle ja jäimme hänen kanssa lopuksi kahdestaan yökerhoon, kun toiset eivät enää porukasta jaksaneet olla. Siinä illan viimeisinä hetkinä katselin, että vau, tuossa on sellainen muikkeli, jota etsisin, jos nainen olisi hakusessa. Vaihdettiin siinä puhelinnumerot ja luvattiin olla yhteyksissä. Hän laittoikin heti aamulla viestin, että miten olin päässyt kotiin ja mikä oli vire muuten illan jäljiltä. Kirjoiteltiin seuraavan viikon aikana päivittäin. Viikonloppuna soiteltiin ja sovittiin, että tavataan seuraavana viikonloppuna hänen luonaan. Hän asuu toisessa kaupungissa, mutta matka ei ole kovin pitkä. Kun lähdin lauantai aamusta ajamaan hänen luokseen, niin en pukeutunut nätisti itseni vaan myös hänen vuokseen. Päivän vietimme ruokaillen, shoppaillen ja istuen baarissa, jossa soitettiin mukaansa tempaavaa irkkumusiikkia. Kun menimme hänen kotiin, niin eteisessä tunnelma jotenkin tiivistyi ja hän vei kätensä minun vyötärölleni ja painauduin häntä vasten ja me suudeltiin pitkään ja tulisesti. En ollut suudellut naisen kanssa, kuin joskus nuorena tyttönä, mutta jotenkin se tuntui turvalliselta ja oikealta. Jäin yöksi hänen luokse ja nukuttiin parisängyssä, mutta pussailua pidemmälle emme vielä edenneet. Kun lähdin seuraavana iltapäivänä kotiin, niin silloin tuntui, että nyt olen löytänyt oikean ihmisen. Kun viikko oli taas soiteltu ja kirjoiteltu, niin perjantai iltana hän saapui minun luokseni. Eteisessä suudeltiin ja jatkettiin suoraan makuuhuoneeseen, jossa molemmat rakastelimme ensimmäisen kerran naisen kanssa. Naisen vartalo omaa vasten tuntui sileältä. pehmeältä ja kostealta. Viikonloppu meni toisistamme nauttiessa ja silloin tunnustin itselleni, että olen suhteessa naisen kanssa. Me molemmat ollaan nyt mietitty, että miten kerrotaan lapsille ja muille, että hetero äideistä ja naisista on tullut lesboja. Pari kuukautta tässä on mennyt ja edelleenkin ollaan muiden silmissä vain ystäviä, mutta ehkä tästä rohkaistuu asian kertomaan ja paljastuu se jokatapauksessa kuitenkin. Näin joskus elämässä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
En ole varattu, mutta minulle kävi niin että löysin vahingossa naisen, vaikka miestä olin etsinytkin. Olen eronnut jo pari vuotta sitten ja lapsetkin ovat muuttaneet pois kotoa. Syksyllä kävin pareilla treffeillä miesten kanssa, mutta ei kummankaan kanssa oikein synkannut. Ennen joulua ystäväni piti pikkujoulut ja siellä tutustuin naiseen, jonka kanssa oli hauska keskustella, kun meillä oli useampia asioita jotka meitä yhdisti. Molemmat eronneet, lapset muuttaneet omilleen, samantapainen työ, aktiivisia liikkujia jne. Silloin illalla lähdimme vielä baarikierrokselle ja jäimme hänen kanssa lopuksi kahdestaan yökerhoon, kun toiset eivät enää porukasta jaksaneet olla. Siinä illan viimeisinä hetkinä katselin, että vau, tuossa on sellainen muikkeli, jota etsisin, jos nainen olisi hakusessa. Vaihdettiin siinä puhelinnumerot ja luvattiin olla yhteyksissä. Hän laittoikin heti aamulla viestin, että miten olin päässyt kotiin ja mikä oli vire muuten illan jälji
Miten kaunista.
Oletko varmasti lesbo, jos oletkin bi-seksualinen ja nyt olet kiinostunut naisesta ? Joka tap onnea sinule.
Ihana juttu on sinulle tapahtunut ja jos tuntuu oikea ihminen kohdalle löytyneen, niin jatka vain suhdetta, vaikka joku ei niin ymmärtäisikään. Itsekin olen aina miesten kanssa suhteessa ollut, eikä ole tullut edes ajateltua mitä toisen naisen kanssa voisi kokea.
Hyvä tarina mutta lesbo-kohdassa karahti kiville.
Jotenkin naisilla tällainen juttu ei kuulosta mitenkään erikoiselta. Kun miettii näin miehenä, että ihastuisi johonkin toiseen mieheen ja antaisi hänen tuupata itseään perseeseen ja siitä iloisin mielin kotiin ajellessa sperma valuisi boksereihin, niin ei oikein tunnu houkuttelevalta. Jos kaksi naista on yhdessä, niin kai he ovat lesboja, kuin toisiaan panevat miehet on homoja.
Eikös noita sateenkaari ravintoloita ole kuitenkin jonkin verran pääkaupunkiseudulla kuin muuallakin? Niistä varmaan löytyy samanhenkistä seuraa.
Seuran löytämiseen omasta sukupuolesta taitaa päteä samat säännöt kuin muuhun seuran etsimiseen. Ole sosiaalinen ja tapaa mahdollisimman paljon eri ihmisiä. Ole ystävällinen ja seuraa pieniäkin merkkejä. Ole mahdollisimman rohkea ja avoimesti sitä, mitä olet.
Minä en nuorempana osannut montakaan noista yllä ehdottamistani asioista. Bi-puoleni salasin myös niin tarkasti, että melkein kaikki kokemukset alkoi nuorena jonkun kaverin aloitteesta.
Silti nyt vanhempana olen ollut bi-suhteessa jo pitempään. Kyseessä on pitkäaikainen ystäväni. Emme kumpikaan olleet tietoisia pitkään aikaan toisen suuntautumisesta ja mielihaluista. Kunnes sitten eräs ilta yhdessä saunoessamme molemminpuolinen vetovoima ja kiinnostus kasvoi vihdoin liian suureksi ja vihdoin tajusimme, "missä mennään". Ihana hetki ja ihana ilta, jota kyllä kannatti vähän odottaakin. Toivottavasti AP löytää myös oman ystävän ja rakkaan!
t: Bi-nainen, 40+
Olen myös varattu reilu 40-vuotias nainen heterosuhteessa. Itselläni muutaman vuoden takaa yksi bi-kokemus. Ihana muisto jäänyt mieleen tuosta, asutaan toisella mantereella molemmat. Haaveilen, että löytäisi jonkun oikein ihanan jonka kanssa synkkaisi oikein kunnolla, mutta en rohkene lähteä etsimään.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös varattu reilu 40-vuotias nainen heterosuhteessa. Itselläni muutaman vuoden takaa yksi bi-kokemus. Ihana muisto jäänyt mieleen tuosta, asutaan toisella mantereella molemmat. Haaveilen, että löytäisi jonkun oikein ihanan jonka kanssa synkkaisi oikein kunnolla, mutta en rohkene lähteä etsimään.
Vaivaa sama ongelma. En rohkene laittaa verkkoja veteen.
Miksi ei uskalla laittaa jos kerran haluaa? Itsekkin bi miehenä pitkään mietin ja kun oikeasti rohkaistuin niin nyt voi vain nauttia.
Alastonsuomi?