Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

70 euroa viikoksi

Vierailija
04.03.2024 |

Rahalla ostan ruuat ja vessapaperin, tiskiaineen. Olen yksinäinen mies ja minulle on sanottu, ettei tuolla summalla pärjää ja aion osoittaa epäilijöiden olevan väärässä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää sillä hyvin.

Vierailija
2/19 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon yksinäinen nainen ja olen pärjännyt jo jonkin aikaa pienemmällä summalla. En tosin sitte käytä meikkejä tai muita turhuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjää. Monilla tuo on 2 viikon budjetti ja joillain jopa vähän yli. 

Vierailija
4/19 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen kaupassa.  51 euroa.  Laskin että sillä viikon pärjään ostslistaa tehdessäni. Ostin neljää ruoka-ainetta, jauhelihaa, kanankoipia, seitiä paketin ja nakkia.  Yhden eineskeiton. Leikkeleeen ja juuston, leipää, keksipaketin,  hedelmiä, kurkun, murukahvin, viiliä 5 prk ym.

Perunoita, kuivatuotteita, marjoja entisestään pakastimessa. Pesuaineita ja vessapaperia ei tarvinnut ostaa 

Käyn kerran viikossa kaupassa,  jos ei vieraita,  n. 50 e kerta.   

Vierailija
5/19 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla saa reilusti ruoan ja taloustarvikkeet viikoksi. Mutta useimmilla ihmisillä on paljon muitakin tarpeita.

Vierailija
6/19 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla saa reilusti ruoan ja taloustarvikkeet viikoksi. Mutta useimmilla ihmisillä on paljon muitakin tarpeita.

Siis käyn kaupassa kerran viikossa, n. 50 e kerta.    

Tuosta ostoslistani joutuu varmaan moni työtön tai opiskelija , kansaneläkeläinen, tinkimään koska niihin muihin tarpeisiin, vuokra, matkalippu, yms. Ei muuten rahat riittäisi.

Mutta kai olikin tarkoitus puhua päivittäisostoksista.

Vierailija
7/19 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voin aukaista tilannetta hieman olen eläkkeellä psykoottisen masennuksen takia ja saan takuueläkkeen verran rahaa kuukaudessa. Nyt sitten on laskuja hieman tavallista enemmän siksi tämä 70 euroa viikko kampanja. Onhan se kuitenkin 10 euroa per päivä. Teen itse ruokaa ihan perus keittoja, jauheliharuokia, uuniruokia. Joten kai selviän tästä... Normaali viikko budjetti on 110 euroa.

Terveisin AlkuPeräinen Aloittaja

Vierailija
8/19 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ollut joskus pahoina aikoina mun kuukausiibudjetti. Tuli muuten parantumattomia vammoja siitä huonosta ruokavaliosta. Joku lihava toimittaja sanoi, ettei Suomessa tarvitse nälkäänsä varastaa. Olen eri mieltä, ja siitä on invaliditeettini hyvä todiste. No velat maksoin, en päätynyt ulosottoon mutta terveys meni.

Vierailija
9/19 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden hengen talous hankkii tolla rahalla keveästi viikon ruuat, lisäksi vielä kotivarankin 

Tiskiainetta ei osteta joka viikko. Meillä yksi puteli fairya on kestänyt jo puoli vuotta. Tosin tiskataan koneella, mutta konetiskiaine riittää kahdella hengellä yhtä pitkäksi aikaa 

Vierailija
10/19 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäis rahaa ylikin. Keskimäärin meidän perheessä menee hieman yli 5e henkeä kohti päivän sapuskoissa. Ja joskus siihen samaan rahaan saa kaapin täydennystäkin. Tänään meni 4.27e henkeä kohti/päivä. Ja ostin makaroonia ja pastaa, kookosmaidon, kerman, tomaattipyreetä ylimääräiseksi kaappiin. 

Vierailija
11/19 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin noin paljon käytettävissä viikoksi. Saan huomenna aikuiskoulutustuen, mutta se menee vuokraan, puhelinlaskuun ja vakuutusmaksuihin. En tiedä millä rahalla tässä ostaa ruokaa ja bensaa. Pitää alkaa etsimään jotakin myytävää, että saisi edes vähän lisää rahaa. 

Vierailija
12/19 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin huvittaa tuo, kun aina luetellaan ostostarpeissa tiskiaine.  Yksi pullo tai pesutabletit riittävät kuukausien ajan, joten niiden viikkohinta ei ole montaa senttiä.

Vierailija
13/19 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee 2 hengen kauppalaskuun 70-100e viikossa. Hyvin selviää

Vierailija
14/19 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani omituisessa asemassa. Haluaisin olla terve ja vaikka työtön terve. Mutta sairastan psykoottista masennusta, pakko-oireista häiriötä. Saan takuueläkkeen verran rahaa kuukaudessa plus eläkkeensaajan asumistuen ja mikä minua mietityttää kun jotkut ihmiset joutuvat selviytymään n. 500 eurolla per kuukausi. Siinä ei paljon hymyilllä.

Vierailija
15/19 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on rikollinen tietovuotaja. 

Vierailija
16/19 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen kaupassa.  51 euroa.  Laskin että sillä viikon pärjään ostslistaa tehdessäni. Ostin neljää ruoka-ainetta, jauhelihaa, kanankoipia, seitiä paketin ja nakkia.  Yhden eineskeiton. Leikkeleeen ja juuston, leipää, keksipaketin,  hedelmiä, kurkun, murukahvin, viiliä 5 prk ym.

Perunoita, kuivatuotteita, marjoja entisestään pakastimessa. Pesuaineita ja vessapaperia ei tarvinnut ostaa 

Käyn kerran viikossa kaupassa,  jos ei vieraita,  n. 50 e kerta.   

Lisään vieläkin.  Ostoslistani on jopa runsas verrattuna takuueläkettä saavaan ystävääni.  Hänelle leikkeleet ja juustot, kahvileivät on luksusta,  osaa kyllä tehdä hyvät ruuat halvoista aineista.  Joten on taloudellisempi kuin minä.

Vierailija
17/19 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on rikollinen tietovuotaja. 

Mitä tarkoitat? Ihan vinkkejä ja keskustelua kaipaan.

Vierailija
18/19 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperi noin 4 euroa 6-8 rullaa, tiskiaine 1-2 euroa, jää siis 64-65 euroa. Kyllä sillä pärjää hyvin, jos itse tekee ruokansa, toki jos ei tee niin tekee tiukkaa.

Vierailija
19/19 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ihmettä nyt taas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi