Minkä elintarvikkeen tai ruokalajin ajatteleminenkin saa sinut pahoinvoivaksi?
Itselläni hanhipatee. Sain pari vuotta sitten lahjaksi pieniä purkkeja sitä ja yhdessä oli iso luunpalanen ja koko ruoka alkoi ällöttää. Ajattelin, että menisi ohi ja säästin nuo, koska säilykepurkeillä pitkä päiväys, mutta pelkkä esille otto sai taas pahoinvoinnin alkamaan, joten heitin roskiin koko satsin.
Kommentit (74)
Aika hysteerikkoja tässäkin keskustelussa!
Kakao. Rakastin sitä ennen ja join sitä päivittäin, mutta kerran sinne oli eksynyt jotain oksettavaa joukkoon ja se päätyi suuhun. Sen jälkeen en oo kakaota juonut. Nyt ystävänpäivänä uskaltaudun juomaan sitä eikä oksettanut enää niin pahasti.
Nykyään kaikki vehnätuotteet, kun lopetin niiden syömisen ärtyvän suolen takia.
Homejuusto
Anjovis
Janssonin kiusaus
Kesäkeitto
Etikka
Vierailija kirjoitti:
Kakao. Rakastin sitä ennen ja join sitä päivittäin, mutta kerran sinne oli eksynyt jotain oksettavaa joukkoon ja se päätyi suuhun. Sen jälkeen en oo kakaota juonut. Nyt ystävänpäivänä uskaltaudun juomaan sitä eikä oksettanut enää niin pahasti.
Kakao? Minä olen aina juonut kaakaota. Lieneekö sama juoma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eineslihapullat eli pierupyörykät! Samoin monet einestuotteet kuvottaa ainoat poikkeukset saarioisten lohikeitto, kanakeitto ja pinaattikeitto.
Eihän normaali ihminen tuollaista edes tiedä XD. Kuka syö niin paljon/usein eineksiä että tietää mitkä merkit aiheuttavat kaasuja ja mitkä eivät.
Nuo eines lihapullat haisee pierulle kun paketin aukaisee siitä tulee tuo sanonta, suojakaasu haisee.
Teflon ym. pannuilla paistettu ruoka. Ei kiitos ikuisuuskemikaaleja minun ruokaan. Vaihdoin öklöpannut valurautapannuihin ja hiiliteräspannuihin.
Sinihomejuusto
Maitopohjaiset keitot ja vellit = lämmin maito/kerma
Sitten kun nuo yllämainitut yhdistetään, niin avot. 🤢 Aikuisikäni tuskallisin ruokailukokemus kyläpaikassa liittyy näihin kahteen raaka-aineeseen. Ja vaikka muuten olen täysin kaikkiruokainen, niin täytyy kyllä sanoa, että ehkä pikkuisen nousee oksennusta kurkkuun, kun mietin sen ruoan pakkosyömistä...
Silakka. Haisee ja maistuu kaameelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakao? Minä olen aina juonut kaakaota. Lieneekö sama juoma?
Siinä sulle pohdittavaa loppuillaksi. Olisin voinut kirjoittaa toki Nestquick tai Oboy, mutta nekin olis varmaan tosi mystisiä käsitteitä.
Kaikki pitsat.