Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä elintarvikkeen tai ruokalajin ajatteleminenkin saa sinut pahoinvoivaksi?

Vierailija
19.02.2024 |

Itselläni hanhipatee. Sain pari vuotta sitten lahjaksi pieniä purkkeja sitä ja yhdessä oli iso luunpalanen ja koko ruoka alkoi ällöttää. Ajattelin, että menisi ohi ja säästin nuo, koska säilykepurkeillä pitkä päiväys, mutta pelkkä esille otto sai taas pahoinvoinnin alkamaan, joten heitin roskiin koko satsin.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitsat.

Vierailija
62/74 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginahiivalla käytetty olut.

Vierailija
64/74 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hysteerikkoja tässäkin keskustelussa!

Vierailija
65/74 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakao. Rakastin sitä ennen ja join sitä päivittäin, mutta kerran sinne oli eksynyt jotain oksettavaa joukkoon ja se päätyi suuhun. Sen jälkeen en oo kakaota juonut. Nyt ystävänpäivänä uskaltaudun juomaan sitä eikä oksettanut enää niin pahasti. 

Vierailija
66/74 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikki vehnätuotteet, kun lopetin niiden syömisen ärtyvän suolen takia.

Vierailija
67/74 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surinami

Vierailija
68/74 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homejuusto

Anjovis

Janssonin kiusaus

Kesäkeitto

Etikka

Vierailija
69/74 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakao. Rakastin sitä ennen ja join sitä päivittäin, mutta kerran sinne oli eksynyt jotain oksettavaa joukkoon ja se päätyi suuhun. Sen jälkeen en oo kakaota juonut. Nyt ystävänpäivänä uskaltaudun juomaan sitä eikä oksettanut enää niin pahasti. 

Kakao? Minä olen aina juonut kaakaota. Lieneekö sama juoma?

Vierailija
70/74 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eineslihapullat eli pierupyörykät! Samoin monet einestuotteet kuvottaa ainoat poikkeukset saarioisten lohikeitto, kanakeitto ja pinaattikeitto.

Eihän normaali ihminen tuollaista edes tiedä XD. Kuka syö niin paljon/usein eineksiä että tietää mitkä merkit aiheuttavat kaasuja ja mitkä eivät.

Nuo eines lihapullat haisee pierulle kun paketin aukaisee siitä tulee tuo sanonta, suojakaasu haisee.

Vierailija
71/74 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teflon ym. pannuilla paistettu ruoka. Ei kiitos ikuisuuskemikaaleja minun ruokaan. Vaihdoin öklöpannut valurautapannuihin ja hiiliteräspannuihin. 

Vierailija
72/74 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinihomejuusto 

Maitopohjaiset keitot ja vellit = lämmin maito/kerma 

Sitten kun nuo yllämainitut yhdistetään, niin avot. 🤢 Aikuisikäni tuskallisin ruokailukokemus kyläpaikassa liittyy näihin kahteen raaka-aineeseen. Ja vaikka muuten olen täysin kaikkiruokainen, niin täytyy kyllä sanoa, että ehkä pikkuisen nousee oksennusta kurkkuun, kun mietin sen ruoan pakkosyömistä... 

Vierailija
73/74 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakka. Haisee ja maistuu kaameelle.

Vierailija
74/74 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakao? Minä olen aina juonut kaakaota. Lieneekö sama juoma?

Siinä sulle pohdittavaa loppuillaksi. Olisin voinut kirjoittaa toki Nestquick tai Oboy, mutta nekin olis varmaan tosi mystisiä käsitteitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme