Minkä elintarvikkeen tai ruokalajin ajatteleminenkin saa sinut pahoinvoivaksi?
Itselläni hanhipatee. Sain pari vuotta sitten lahjaksi pieniä purkkeja sitä ja yhdessä oli iso luunpalanen ja koko ruoka alkoi ällöttää. Ajattelin, että menisi ohi ja säästin nuo, koska säilykepurkeillä pitkä päiväys, mutta pelkkä esille otto sai taas pahoinvoinnin alkamaan, joten heitin roskiin koko satsin.
Kommentit (74)
Jauhelihassa on Suomessa niljakkaita ja nitiseviä jänteitä. Niitä saa syljeskellä suusta ulos joka kerran. Joskus alkuun ei ole, kohta jo taas on. Ei auta vaikka päällä lukee että olisi laadukas. "Löllölasagne" ällöttää myös. Joissakin kananugeteissa on myös jänteitä ja luun siivuja. Laatua Suomesta?
Veriletut, kieli- ja munuaiskastike, talkkunavelli, klimppisoppa, osterit, läskinen sianliha, seitan, graavilohi, verileipä, mustamakkara, sardiinit. Nuo nyt tuli ekana mieleen.
Kesäkeittoa en pysty syömään, oksettaa ajatuskin sen syömisestä.
Sit toukkajuusto ja mädätetty hainliha sekä hapansilakka ja elävänä syötävät osterit on sellaisia, että en kyllä halua edes nähdä. Kalliovuorten ostereita voisin maistaa ( friteerattuna) mutta en noita oikeita...
Karjalanpaisti
Riistakäristys
Maksalastike
Raa'at keltaisessa räkämarinadissa uivat broilerin rintafileet.
Leväpekoni
leväkaviaari
Kaurajuoma
Kesäkeitto haju alkaa kuvottamaan - olin ekaluokkalainen, kun vierustoveri oksensi kesäkeittolautaselle, vaikka tästä on yli 30 v jätti se todella voimakkaan muistijäljen.
Geisha joka ei maistu ollenkaan suklaalle ja jossa on inhottavia palasia.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkeitto haju alkaa kuvottamaan - olin ekaluokkalainen, kun vierustoveri oksensi kesäkeittolautaselle, vaikka tästä on yli 30 v jätti se todella voimakkaan muistijäljen.
Sori, se saatoin olla minä.
Vierailija kirjoitti:
Raa'at keltaisessa räkämarinadissa uivat broilerin rintafileet.
Älä syö raakana.
Kaikki keskeltä raaat leivonnaiset.
Lehmänmaito.
Mielikuva kun aikuiset ihmiset lussuttaa lehmän utaretta. Hyi.
Vegaaniset prosessoidut ruoankorvikkeet.