Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hypoteettisesti: uskaltaisiko syödä laihdutus lääkkeitä?

Vierailija
14.08.2026 |

Itse olen hoikka, mutta jos en olisi, en kyllä uskaltaisi. Itse asiassa koko asia kauhistuttaa jonkin verran.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkäni ei tiedä, että laihdutuslääke on yhdyssana. Aika säälittävää. Ap

Vierailija
2/11 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ehdottomasti. Nykyinen ylipainoni on minulle valtava terveysriski, enkä usko, että lääkkeet voisivat olla sitä vaarallisempia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi, mistä kyse. Täytyy muistaa, että laihdutuslääkkeet ovat diabeteslääkkeitä ja moni on syönyt niitä kauan ilman kohua. En söisi kuten julkkikset pelkästään ulkonäkösyistä, mutta jos olisi jo metabolinen oireyhtymä, asia olisi täysin eri.

Vierailija
4/11 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kokeilisin ensin perinteisiä keinoja kuten elämäntapamuutosta. Tähän mennessään ollut toimiva tapa.

Vierailija
5/11 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lääke ole aina lääke? Onko täysin haitattomia lääkkeitä olemassakaan jolla ei olisi jotakin haittavaikutuksia?

Vierailija
6/11 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkana ihmisenä sinulla ei ole käsitystä lihavan elämästä. Saattaisit ajatella aivan toisin jos olisit lihava ja yrittänyt laihduttaa useita kertoja vain lihotaksesi lisää.

Vierailija
7/11 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisitkö kilpirauhashormonia jos elimistöstäsi puuttuisi sitä? Entä insuliinia, estrogeenia tai testosteronia? Söisitkö GLP-1 suolistohormonia jos elimistösi ei tuottaisi sitä tarpeeksi? 

Vierailija
8/11 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi. Minulle on jo Aspirini kauhea paikka. En millään sitä ottaisi. Itse laihdutin 28 kg ilman mitään lääkkeitä tai kalorien laskemista pari vuotta sitten ja paino on pysynyt hyvin, en ole lihonut kiloakaan. Lääkkeet rasittaa maksaa aika tavalla. 

Vierailija
9/11 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta; syön lihaa ja eläinrasvaa niin paino pysyy kunnossa. Ihmisen luontaisella ruokavaliolla näet ihminen pärjää parhaiten.

Vierailija
10/11 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi. Mut mä oonkin tämmönen foliohattu ja epäilen kaikkea.

Vierailija
11/11 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkana ihmisenä sinulla ei ole käsitystä lihavan elämästä. Saattaisit ajatella aivan toisin jos olisit lihava ja yrittänyt laihduttaa useita kertoja vain lihotaksesi lisää.

Sitä se väärä ruokavalio teettää. Syö lihaa ja eläinrasvaa niin painosi pysyy kunnossa. Ihmiselle sopimaton (kasviperäinen) ravinto aiheuttaa lihomista, elintasosairauksia sekä tuhoaa hampaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme