Rajat seksissä?
Missä mee rajasi seksissä? Oletko valmis joustamaan rajoissasi jos kumppani pyytää?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa esittää rajansa, miehillä ei samaa oikeutta ole.
Koskas nainen on mennyt rajojesi ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisellä kiveksille potkaisuilla menisi itselläni mutta taitaisi tuo heebo vain tykätä siitä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisellä kiveksille potkaisuilla menisi itselläni mutta taitaisi tuo heebo vain tykätä siitä ;)
Yläkoulun pihalla tuli tuon lajin lähestymisyrityksiä, en edes muistanut.
Olisi se vaan hankalaa olla pedofiili xD
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
On niin joustava käsite nuo rajat, että ei viittis kovin tarkasti vetää.
Ei on muuten ei, paitsi vahva ehkä silloin, jos seksiasioista puhutaan.
Polyamorisiin suhteisiin voisi vetää rajan. Siis sellaisiin rakkaussuhteisiin, jossa suunnilleen eletään arkea yhdessä. Niihin ei mun mies lähde, jos mun kanssa on, enkä kyllä minäkään.
Ilman vakavampia suhteita jos tarvitsee hakea/kokeilla jotain muuta, niin joustoa löytyy ainakin hyvillä perusteluilla. Tai ainaki jos saan lähtee kattomaan :)N47
Onpa yllättävää. Menkää sexpoon juttelemaan ja ruvetkaa polyamorisiksi. Sitä sinä kuitenkin pohjimmiltasi haluat.
Perinteisesti olemme täällä arvostaneet nimim. Fican postauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Polyamorisiin suhteisiin voisi vetää rajan. Siis sellaisiin rakkaussuhteisiin, jossa suunnilleen eletään arkea yhdessä. Niihin ei mun mies lähde, jos mun kanssa on, enkä kyllä minäkään.
Ilman vakavampia suhteita jos tarvitsee hakea/kokeilla jotain muuta, niin joustoa löytyy ainakin hyvillä perusteluilla. Tai ainaki jos saan lähtee kattomaan :)N47
Onpa yllättävää. Menkää sexpoon juttelemaan ja ruvetkaa polyamorisiksi. Sitä sinä kuitenkin pohjimmiltasi haluat.
Kiitos.
Ilmoitin ton ylemmän kommentin ylläpidolle.
Fica
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Kiito
Hyvä kun ilmoitit ja hyvä kun poistettu viesti edelleen näkyy.
Tuo s**spo-jankkaaja on keskusteluohjeiden vastainen kirjoittaja, viestin poisto kertoo sen suoraan.
Ruoalla leikkiminen, uloste, oksennus, julkinen nöyryytys, viiltely ja muut vamman tuottamiset, kiveksille/pillulle potkimiset, sukuelinten ja muiden kidutus esim nokkosilla, nitojalla, mehiläisillä jne. sekä verileikit menee kyllä yli rajojen, samoin ryhmätouhut.
M46
Ryhmätouhut menee yli?
Seksihän on yhdessä jaettava kaunis asia 😘
Muuten olen kyllä melko avoin kokeiluille, mutta pissa ja kakka leikkeihin en ala. Juuri muutama viikko sitten suostuin viikonlopuksi melko tuntemattomalle henkilölle "seksi orjaksi". Vaatteeni laitettiin lukkojen taakse ja sain ainoastaan seksihepeneitä vaatetukseksi. Oli kotiapulaisen asua, latex asusteita ym. jonka lisäksi suupallon käyttöä, kaulapantaa jne. Vietin pitkiä aikoja sidottuna niin että minua pystyi käyttämään seksuaalisesti hyväksi milloin ja miten vain.
Oli kyllä mieleenpainuva kokemus ja tämä oli siis ensimmäinen kokeiluni tällaiseen.
Passiivitarinoitsijalla laitettiin taas sitä sun tätä.
Vierailija kirjoitti:
Passiivitarinoitsijalla laitettiin taas sitä sun tätä.
????
Komppaan tätä!
M53