Avec Sofie muuttanut ig-tilinsä yksityiseksi
en sitä enää seuranutkaan, kun meni ns. aika sotapainotteiseksi, mutta nyt ihmetykseksi ei ollutkaan enää avoin. No vuodesta toiseen oli kuten kultipuppeliexhuonekaveri Charillakin vain kippiskippis tyttöjen reissuja valkoinen kolttu päällä (tietty Gauharilta saatu, kun bestis siellä duuniss) ja punoslaukku olkapäällä
Kommentit (55)
En tiiä yhtään, kenestä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä yhtään, kenestä puhutaan.
Influenssereista eli ei yhtikäs kenestäkään 😊
Mutta eikös Char juuri hommannut kakkosasunnon Helsingistä työkeikkoja varten miehensä kanssa? Ja luopuivat saaripaikasta,näin ainakin kirjoitti. Sohvia ei ole ikinä näkynyt Hangossa eikä kyllä Chariakaan Sohvin luona,onko heillä välit viilennet?
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös Char juuri hommannut kakkosasunnon Helsingistä työkeikkoja varten miehensä kanssa? Ja luopuivat saaripaikasta,näin ainakin kirjoitti. Sohvia ei ole ikinä näkynyt Hangossa eikä kyllä Chariakaan Sohvin luona,onko heillä välit viilennet?
Kesällä olivat kai samoissa juhlissa Etelä-Ranskassa, mutta ilmeisesti omissa porukoissaan? Muutenkin sellainen olo jäi heidän ystävyydestään että oli Caritan harteilla. Härkä ja vesimies ei olen helpoin yhdistelmä.
Miks Avecsofie sitten vaihtaa koko ajan asuinmaataan, eikö tee joka tapauksessa etätöitä? Eikö juurru mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kesän seurannut tuota Charia ja miten ihmeessä nuo influensserit pysyy terveenä tuon alkoholimäärän jälkeen?? Ihan joka kuva on viini tai skumppalasi vaikka lapsiakin juoksisi vierellä. Eikä tuollainen määrä ala jo näkymään muuallakin kuin vanhentuneessa ulkonäössä?
Ig-päivityksistä päätellen parisuhde oli aika raskas, kun terapiassa ym. kävi sen vuoksi. Hyvä vaan että irroittelee nyt.
Hän kävi ig:n mukaan terapiassa koska oli uusperhekuvio ja oli ns. äitipuoli. Teki siitäkin julkista eli rahaa, rahaa.
No tuskinpa Char on kovin montaa pennosta viime vuosina somella enää tehnyt, seuraajakunta niin pieni. Ymmärrän hyvin että uusperhekuvio on tosi raskas, itse en siihen koskaan lähtisi.
Oon ymmärtänyt Caritan päivityksistä, että tekee nykyään somessa töitä yrityksille, itselleen tekee yhteistyöitä vain satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä olivat kai samoissa juhlissa Etelä-Ranskassa, mutta ilmeisesti omissa porukoissaan? Muutenkin sellainen olo jäi heidän ystävyydestään että oli Caritan harteilla. Härkä ja vesimies ei olen helpoin yhdistelmä.
No tähän juuri kiinnitin huomiota,kiitteli stooreissaan toista synttärisankaria mutta ei mitään mainintaa Sohvista tai edes yhteiskuvia.
Mikä Sofien instatili on nykyään? Olen pudonnut kärryiltä, mistä peräisin tuo havainto sormuksesta?
Sofia on löytänyt vastikään isänpuoleisen sukunsa Israelista, mutta se ei ole ainakaan mikään järkiperuste tukea terroristivaltiota, joka ei noudata mitään kansainvälisiä sopimuksia tai lakeja vaan suorittaa kansanmurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että on Israelin puolella.
Kai nyt, jos siellä on hänen perheensä. Kukapa haluaisi kotimaastaan luopua?
Hamasin ilmoittama tavoite kun on tosiaan tuhota Israel ja korvata sen kaikki alueet Palestiinalla, niin ymmärrän kyllä myös israelilaisen näkökulman.
Siviileihin kohdistuvia iskuja sen sijaan ei toivottavasti kukaan tue, oli tekijänä Israel tai Hamas.
Taidat olla melko lapsellinen.
Mä en jaksa enää kohta seurata tätä Sohvia. Toi Israel propaganda alkaa olla niin liikaa! Harmi kun muuten ollut mukava tili Etelä-Ranskan takia.
mut jos on otsaa väittää että ruoan jakelun ongelma (=gazalaisten nälänhätä) on YK syytä, niin miten syvälle pensaaseen hän on sen päänsä työntänyt?!? Miten olisi sen hänen tukemansa valtion osuus tässä kriisissä..? Ei vieläkään vikaa Israelin toiminnassa Hän luulee olevansa NIIN suuri lähi-idän tuntija että! Ei ihme että hubby lähti lätkimään
Tosin hän seuraa hänen miestä vielä instagramissa ja sormuskin ilmestynyt taas sormeen
Paro viikkoa sitten hän oli Italiassa ja sormusta ei ollutvaikea sanoa jos eronnut tai ei
Vierailija kirjoitti:
Mikä Sofien instatili on nykyään? Olen pudonnut kärryiltä, mistä peräisin tuo havainto sormuksesta?
Sofia on löytänyt vastikään isänpuoleisen sukunsa Israelista, mutta se ei ole ainakaan mikään järkiperuste tukea terroristivaltiota, joka ei noudata mitään kansainvälisiä sopimuksia tai lakeja vaan suorittaa kansanmurhaa.
Hänellä on yksityinen tili, ottaa seuraajakseen vaan jos selkeä kuva ja riittävästi omia seuraajia.
Jaha. No tapahtuuko tilillä mitään sellaista, että kannattaisi hankkiutua seuraajaksi?
Onko Sofie tyytyväinen elämäänsä Ranskassa?
No tuskinpa Char on kovin montaa pennosta viime vuosina somella enää tehnyt, seuraajakunta niin pieni. Ymmärrän hyvin että uusperhekuvio on tosi raskas, itse en siihen koskaan lähtisi.