Avec Sofie muuttanut ig-tilinsä yksityiseksi
en sitä enää seuranutkaan, kun meni ns. aika sotapainotteiseksi, mutta nyt ihmetykseksi ei ollutkaan enää avoin. No vuodesta toiseen oli kuten kultipuppeliexhuonekaveri Charillakin vain kippiskippis tyttöjen reissuja valkoinen kolttu päällä (tietty Gauharilta saatu, kun bestis siellä duuniss) ja punoslaukku olkapäällä
Kommentit (55)
Onkohan Sohvi eronnut kun ei ole enää pitkään aikaan miestään maininnut. Koko ajan jossain muiden kanssa. Ja tosiaan, nuo Israel jutut ovat kyllä hyvin kuormittavia.
Mun mielestä hän näki miten mies ei tukenut häntä Israelissa olon aikana ja ero on nyt lopullinen
Samaa olen ihmetellyt, että onko eronnut. Enää ei miehestä puhuta mitään. Asuu ilmeisesti Ranskassa, kun ei ole työ -tai lomamatkoilla. Israelin perhe on enemmän esillä kuin Suomen perhe.
Mikä tää hänen Israel-sidos on ja onko siis Israelin puolella?
Vaikuttaa siltä että on Israelin puolella.
Ai kamalaa! En ole huomannutkaan, että tukee Israelia. Hyi! Taitaa janetella mennä tosi huonosti, sen jälkeen kun Char löysi kumppanin, ei hällä ole enää ollut aikaa Sofien iänikuisille tyttölöpinöille. Omasta aviopuolisosta taas ei taida olla seuraa sohville, vaikka on seurannut äijää ainakin Ranskaan, Luxemburgiin, Italiaan, Hollantiin, Ruotsiin ja nyt takaisin Ranskaan. Kauhea elämä.
Ei taida enää kumpikaan, sohvi eikä char olla parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida enää kumpikaan, sohvi eikä char olla parisuhteessa.
Mitä!! Ei kai Char sentään ole eronnut?
Olen kesän seurannut tuota Charia ja miten ihmeessä nuo influensserit pysyy terveenä tuon alkoholimäärän jälkeen?? Ihan joka kuva on viini tai skumppalasi vaikka lapsiakin juoksisi vierellä. Eikä tuollainen määrä ala jo näkymään muuallakin kuin vanhentuneessa ulkonäössä?
Char hilluu kuvissa ihan eri miesten kanssa kuin puolisonsa, eiköhän ole eronnut.
Sohvin olisi aika herätä aivopesusta, joka luultavasti aloitettu jo hänen lapsuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kesän seurannut tuota Charia ja miten ihmeessä nuo influensserit pysyy terveenä tuon alkoholimäärän jälkeen?? Ihan joka kuva on viini tai skumppalasi vaikka lapsiakin juoksisi vierellä. Eikä tuollainen määrä ala jo näkymään muuallakin kuin vanhentuneessa ulkonäössä?
Ig-päivityksistä päätellen parisuhde oli aika raskas, kun terapiassa ym. kävi sen vuoksi. Hyvä vaan että irroittelee nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ig-päivityksistä päätellen parisuhde oli aika raskas, kun terapiassa ym. kävi sen vuoksi. Hyvä vaan että irroittelee nyt.
Onhan tuota alkoa näkynyt jo monena kesänä. Aina on kädessä lasi. Ehkä sitten talvella eivät niin ryyppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kävi ig:n mukaan terapiassa koska oli uusperhekuvio ja oli ns. äitipuoli. Teki siitäkin julkista eli rahaa, rahaa.
Eilen tai toissa päivänä Sohvilla taas sormus päällä. Heti kun kysymys etäsuhteestä tuli sormus ilmestyi takaisiin sormeen :D
Ihan ymmärrettävää jos kyllästyy jakamaan elämäänsä ulkopuolisille. Joskus parikymppisenä blogihuumassa aloittanut, ei se tarkoita että loppuelämää kiinnostaisi jakaa yleisölle?
Vierailija kirjoitti:
Asuvatko Sofie ja miehensä nykyään Briteissä? Ainakin Tukholmasta ovat lähteneet viime vuoden lopulla. (Ruotsissa kaikki tiedot osoitetta, puolisoa ja syntymäaikaa myöten ovat julkisia! Ihan googlaamalla ykkösenä tyrkyllä. Ja sitä kautta tieto poismuuton päivästä. Hieman hätkähdyttävää itseasiassa.)
Entä jos on lähestymiskielto? Järkyttävän turvaton systeemi naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että on Israelin puolella.
Kai nyt, jos siellä on hänen perheensä. Kukapa haluaisi kotimaastaan luopua?
Hamasin ilmoittama tavoite kun on tosiaan tuhota Israel ja korvata sen kaikki alueet Palestiinalla, niin ymmärrän kyllä myös israelilaisen näkökulman.
Siviileihin kohdistuvia iskuja sen sijaan ei toivottavasti kukaan tue, oli tekijänä Israel tai Hamas.
Ainakin podcastin perusteella elämä pyörii meikkien, ruoan ja reissaamisen keskellä.