Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoimmat kokemukset LÄÄKÄRISSÄ,mitä sinulle tai tutullesi on käynyt? Kelpaa niin hyvä mutta outo lääkärikin kuin täysi osaamattomuus

Vierailija
19.02.2024 |

Aloitan: Kävin lääkärissä kurkkukivun takia,en muistanut yhden lääkkeeni nimeä ja lääkäri kurkkasi sen Omakannasta. Sitten lääkäri kysyi miksi minulle on määrätty niin mahdottomasti kosteusvoiteita ja tiesinkö että se on itseään ruokkiva keho,iho kuivuu mitä enemmän rasvaa pistän. Koetin sanoa että mulla on atopia mutta lääkäri oli päässyt vauhtiin. En keksinyt muuta kuin nostaa puseron leukaan ja näyttää ihottuman runnomat vatsani ja rintani että näyttääkö tämä siltä, ettei tarvitse rasvata? Lääkäri vaikeni hölmistyneenä ja tuntui vasta sitten muistavan miksi oikein tulin.

Olen 50vuotias,atoopikko 1vuotiaasta asti eikä IKINÄ tuota ennen lääkäri ole kyseenalaistanut sitä että tarvitsen kosteusvoidetta useaa eri purkkia (yhdellä pesen itseni,toisella rasvaan kehon jne),päinvastoin saatettu kysyä että olenko kokeillut rasvata.

Kommentit (203)

Vierailija
201/203 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä sairaala Novassa pakotetaan potilas syömään koviin kipuihin Oxycodonia. Potilas haluaisi ennemmin Gabapenttiiniä koska se toimii hänellä paremmin mutta tämä ei lääkäreille jostain syystä käy

Vierailija
202/203 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettiin lääkärin kanssa vedet silmissä ja minä myös itseni hikeen. Olin kuumeessa ilmeisesti hauska. Se oli kamalaa sinällään koska olin siellä pahan nielutulehduksen takia ja nauraminen sattui kurkkuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/203 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto