Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset pitävät hankalia miesten keksimiä korkokenkiä vain siksi että se miellyttää miehen silmää

Vierailija
18.02.2024 |

Olen aina ihmetellyt kun naiset pitää noita ilmeisen vaikeita korkokenkiä vain siksi koska he näyttävät seksikkäämmiltä miesten silmissä niiden kanssa, aika erikoista?

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on miehille alunperin tehty. En ole koskaan käyttänyt,

Vierailija
2/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset juurikaan korkokenkiä nykyään käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö tosiaan syyn, miksi joku random palstalainen nainen pitää korkokenkiä? Missä muissa tilanteissa osaat lukea ajatuksia?

Vierailija
4/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehet pidä pitkistä naisista

Vierailija
5/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tut. Mä en oo koskaan käyttänyt korkokenkiä miesten iloksi. Ihan omaksi ilokseni käytin, kun pukeuduin juhlaviin tilaisuuksiin. Nykyään en edes niihin pue korkkareita, vaan kauniit matalakantaiset. Arkipäivinä mulla ei ole ikinä ollut korkkareita jalassa.

Vierailija
6/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen kukaan pakota

Vierailija
7/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, osa meistä diggailee siitäkin. Suvaitse sitä.

Vierailija
8/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin nykyään tulee käytettyä. Lähinnä juhlissa, kun ne edelleen kuuluvat juhlaetikettiin. Sitäkin voisi jo päivittää.

Vierailija
9/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä nykyään juuri kukaan käytä.

Vierailija
10/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengät on ihan sitä varten että naisen vartalo tulisi oikeuksiinsa. Sopii joihinkin tilanteisiin, lenkille ei.

Vierailija
11/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, olen lesbo ja käytän korkokenkiä🤔

Vierailija
12/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan viihtynyt korkokengissä, sillä ensinnäkin niissä päkiät kipeytyvät tosi nopeasti ja toiseksi koska olen jo valmiiksi 180 cm. Mua oikeasti huimaa korkeakorkoisia kenkiä käyttäessäni. :D

En kyllä muutenkaan jaksa yrittää miellyttää kenenkään miehen tai naisenkaan silmää. Käytän energiani muuhun. Ehkä jos olisi valmiiksi kohtuu kaunis, niin sitten työ kannattaisi. Näillä piirteillä mikään määrä meikkiä ja mitkään vaatteet ja kengät eivät tekisi musta kaunista.

Vierailija
13/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkokengät on ihan sitä varten että naisen vartalo tulisi oikeuksiinsa. Sopii joihinkin tilanteisiin, lenkille ei.

Niin, ne taitavat nostaa pakarat vähän eri asentoon kuin matalapohjaisilla kengillä (tai ilman kenkiä). Saman saanee kovalla pakaralihastreenillä. (Se on ollut to-do -listallani pitkään, mutta harvemmin jaksan treenata.)

Vierailija
14/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ne taitavat nostaa pakarat vähän eri asentoon kuin matalapohjaisilla kengillä (tai ilman kenkiä). Saman saanee kovalla pakaralihastreenillä. (Se on ollut to-do -listallani pitkään, mutta harvemmin jaksan treenata.)

Ei sun pakarat kiinnosta oikiasti ketään niin ihan sama

Vierailija
15/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, niinpä justiin, mies teki kengän jossa nainen näyttää paremmalta ja seksikkäämmältä ja naiset pitää niitä vaikka ei kuulemma mitkää mukavat ole käyttää.

Vierailija
16/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sokea?

Vierailija
17/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enää. Kamalia ovat jaloille.

Vierailija
18/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sokea?

Kerran olen nähnyt naisen korkokengissä niin ettei ollut mikään juhla. Sekin oli vanhempi nainen 90 luvulla

Vierailija
19/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän korkokenkiäkin (korko alle 7 cm), mutta jokseenkin aina niin pitkiä mekkoja tai hameita etteivät niistä sääreni näy. Joten niistä sääristäni ei mitään iloa kenellekkään ulkopuoliselle ole.

Vierailija
20/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käytän korkokenkiäkin (korko alle 7 cm), mutta jokseenkin aina niin pitkiä mekkoja tai hameita etteivät niistä sääreni näy. Joten niistä sääristäni ei mitään iloa kenellekkään ulkopuoliselle ole.

Mutta sun perse näyttää kuitenkin paremmalta kuin jos olisit tasapohja kengissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi