7 euroa tilillä, rahaa tulee 2 viikon päästä pitäisi sinne asti selvit, jääkaapissa vain pari lihapiirakkaa ja pakkasessa paketti nugetteja.
7 euroa tilillä, rahaa tulee 2 viikon päästä pitäisi sinne asti selvit, jääkaapissa vain pari lihapiirakkaa ja pakkasessa paketti nugetteja.
Antakaas neuvoja miten selvitä 2 viikkoa 7 eurolla.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haet harkinnanvaraista ja pyydät että sinut asetetaan holhoukseen, niin saat sen jälkeen pari euroa päivässä käyttörahaa.
En saa harkinnanvaraista kun sossun mielestä on itse tuhlannut rahani vaikka ostan vain ruokaa ja pakollisia asioita.
Ap
Kokeile kerjäämistä kaupan edessä, mutta älä pyydä rahaa vaan halpaa ruokaa. Ja hopihopi pyytämään sitä holhousta olet joka kuukausi samassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Osta niitä kaurahiutaleita ja kananmunia
Tai ottaa selvää, onko paikkakunnalla SPR:n hävikkiruuan ilmaisjakelu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuossa tilanteessa? Mihin rahasi on mennyt?
Minä voisin olla. Olen joskus velkaantunut pahasti ja veloista päästäkseni maksan niistä kerran kuussa paljon.
Jos tulee joku yllättävä menoerä, jää aina tosi vähän ruokaan ( mutta siksi kerään ruokaa kesällä varastoon, se helpottaa paljon)
Osta riisiä. Papuja. Tomaattimurska. Kaurahiutaleet.
Vierailija kirjoitti:
Mieti mieluummin miten olet tähän nykytilanteeseen päätynyt ja miten vältät sen ensikerralla.
Tämä sama spämmäri AINA kuun puolessa välissä tekee tämän saman paskaprovon.
Täällä on monta keinoa:
1. Käy kaikkien ystävien ja sukulaisten luona kyllä niissä jotakin tarjotaan.
2. Lainaa muutama kymppi kavereilta.
3. Kerää pulloja.
4. Kysy, tarvitseeko naapuri ikkunanpesijää, siivoojaa tai autonpesijää.
5. Lapsenhoitajaa voi joku tarvita vaikka muutamia tunteja.
6. Mene lähimpään ruokakauppaan ja kysy kauppiaalta jmäruokia.
7. Ravintola voi antaa ruoka-annoksen, jos tilaat tai siivota sen eteen.
Ym. Ym.
Vierailija kirjoitti:
Kela-elätti on ostanut tuloihinsa nähden mm. aivan liian kalliita vaatteita ja kenkiä, samoin ostaa liian kalliita elintarvikkeita kun tarvitsee vähintään 2500-3000kcal/vrk (tämän on oikein mittauttanut) tai kuolee nälkään. Lisäksi rahaa menee tupakointiin ja mietoihin alkoholihuomiin.
- sivusta useamman kuukauden tätä samaa virttä seuranneena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti mieluummin miten olet tähän nykytilanteeseen päätynyt ja miten vältät sen ensikerralla.
Tämä sama spämmäri AINA kuun puolessa välissä tekee tämän saman paskaprovon.
Tai ehkä, ehkä, yhä useampi kohtaa tätä todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haet harkinnanvaraista ja pyydät että sinut asetetaan holhoukseen, niin saat sen jälkeen pari euroa päivässä käyttörahaa.
En saa harkinnanvaraista kun sossun mielestä on itse tuhlannut rahani vaikka ostan vain ruokaa ja pakollisia asioita.
Ap
Kokeile kerjäämistä kaupan edessä, mutta älä pyydä rahaa vaan halpaa ruokaa. Ja hopihopi pyytämään sitä holhousta olet joka kuukausi samassa tilanteessa.
Myös moskeijasta voit saada apua, jos kerrot tilanteestasi ja pyydät heitä kertomaan allahista. Allah auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon pystyy paastoamaan ihan helposti. Tai syöt joka kolmas päivä vähän. Ihminen pystyy olemaan syömättä kuukausia.
Minulla on diabetes ja kilpirauhasen liikatoiminta, en pysty olemaan syömättä.
Ap
Tekee tosi hyvää sun diabetekselle tuo ruokavalio.
Not.
Vierailija kirjoitti:
Töihin
Mikset kokeilisi tehdä töitä? Eli jos saat 2000 e netto niin kuukauden jokaisena päivänä sulla on 66 e käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on monta keinoa:
1. Käy kaikkien ystävien ja sukulaisten luona kyllä niissä jotakin tarjotaan.
2. Lainaa muutama kymppi kavereilta.
3. Kerää pulloja.
4. Kysy, tarvitseeko naapuri ikkunanpesijää, siivoojaa tai autonpesijää.
5. Lapsenhoitajaa voi joku tarvita vaikka muutamia tunteja.
6. Mene lähimpään ruokakauppaan ja kysy kauppiaalta jmäruokia.
7. Ravintola voi antaa ruoka-annoksen, jos tilaat tai siivota sen eteen.
Ym. Ym.
Kohta 8. hanki töitä
Vierailija kirjoitti:
Viinaan, tupakkaan ja naisiin
Siis mitä ihmettä nää viestit on että raha yllättäen loppu. Kun mää olin tosi köyhä niin bubjetoin pennilleen paljonko sai päivässä käyttää, tietty laskut vähennetty sitä ennen. Nyt oon vaan köyhä, ei tartte laskea enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on niin pienet tuet että pakosti joutuu tämmöiseen tilanteeseen joka kuukausi
Ap
Sä saat tukia 1400e. Miten ihmeessä onnistut tuhlaamaan noin paljon rahaa 2 viikossa?
pari viikkoa voi paastota. tekee hyvää lihapiirakoitten jälkeen.
Myy pe...että, moni ukkomies ja nainut nainenkin maksaa hyvin näistä palveluista ja Kelakaan ei näistä tiedä, jos olet toimeentuen piirissä.
Vierailija kirjoitti:
Perus kotiruoka aineksiin, 2 pakettiin kahvia ja parit sukat ostin
Ap