Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon joka päivä saavani syövän tai jotain

Vierailija
18.02.2024 |

Että saisin sairauslomaa tai pysyvän työkyvyttömyyseläkkeen. Onko muilla samaa, vai oonko sairas (siis henkisesti)? Loputtoman väsynyt töihini, en jaksa eläkkeeseen saakka millään, yli 10 v.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on uupumusta, tutulta kuulostaa. Haet saikkua huomenna, kirjoittaa alkuun viikon-kaks ja sitten haet lisää.

Vierailija
2/24 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis yks ylimääräisenä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa työuupumukselta. Käväise työterveyshuollossa kertomassa ajatuksistasi. Saatat saadakkin saikkua!

Vierailija
4/24 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot uupunut tai masentunut.

mulla oli toi sama ja sit tuli vielä se syöpäkin. Arvatkaas oliko tyhmä olo? Mut joo, liiallisesta kuormituksesta tuollainen haaveilu kertoo.

Vierailija
5/24 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työn takia kannata mitään syöpää toivoa. Mene lääkäriin ja kerro suoraan ettet jaksa. Vai oletko näitä jotka eivät kehtaa kertoa lääkärille miten on, että pää ei kestä? 

Vierailija
6/24 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko mun omaiseltani yhden kolmesta? Minä myös päätän minkä niistä saat.

Vierailija
7/24 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä ei tuo kovin pitkää sairauslomaa eikä todellakaan eläkettä. 

Meillä on töissä paljon vanhoja ihmisiä jotka ovat sairastaneet erilaisia syöpiä (suurin osa ihmisistä saa syövän kun vaan tarpeeksi vanhaksi elää). Hoitojaksojen ajaksi on saaneet yksittäisiä päiviä sairaslomaa. Leikkauksen jälkeen vähän pidemmän saikun, mutta sekin tyyliin kuukausi. Enimmäkseen ovat olleet normaalisti töissä kivuissa ja pahoinvoinneissa. Ei se syöpä mikään sellainen sairaus ole, että siinä leppoisasti sängyllä lepäillään pitkällä saikulla ja käydään välillä tiputuksessa lukemassa rennosti lehtiä.  

Vierailija
8/24 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis yks ylimääräisenä

Voimia ja parenemisia Sinulle! 

Vierailija
9/24 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla toinen ääni kellossa jos haaveilusi toteutuisivat. 

Vierailija
10/24 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöhköä toivoa syöpää itselleen tai kenellekään.

Vierailija
11/24 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei työn takia kannata mitään syöpää toivoa. Mene lääkäriin ja kerro suoraan ettet jaksa. Vai oletko näitä jotka eivät kehtaa kertoa lääkärille miten on, että pää ei kestä? 

Olen juuri sellainen työnsankari. Ennen pidinkin työstäni, mutta nyttemmin se on muuttunut ylivoimaisen raskaaksi. Paineet ovat liian kovat joka suunnasta. Haluaisin sairastua ja vajota muiden hoidettavaksi.

Vierailija
12/24 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulo sairas olet. Työ auttaa uupumukseen ja masennukseen. Työ paras lääke. 

Vierailija
13/24 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ikinä sanonut nähneensä sinun syövän?

Vierailija
14/24 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla toinen ääni kellossa jos haaveilusi toteutuisivat. 

En sitä epäilekään. Epätoivoisen ihmisen ajatuksia.

Vierailija
15/24 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tupakoinnin nuorena ihan vaan siitä syystä jos sais syövän johon kuolla. 

Joskus tuntuu että haluaisin onnettomuuteen ja joutuisin sairaalaan ettei mun tarviis aina vaan jaksaa kaikkea vaan mun ei edes tarviis muuta kun toipua ja joku muu auttaa ja hoitaa.

Ymmärrän.

Vierailija
16/24 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöpä ei tuo kovin pitkää sairauslomaa eikä todellakaan eläkettä. 

Meillä on töissä paljon vanhoja ihmisiä jotka ovat sairastaneet erilaisia syöpiä (suurin osa ihmisistä saa syövän kun vaan tarpeeksi vanhaksi elää). Hoitojaksojen ajaksi on saaneet yksittäisiä päiviä sairaslomaa. Leikkauksen jälkeen vähän pidemmän saikun, mutta sekin tyyliin kuukausi. Enimmäkseen ovat olleet normaalisti töissä kivuissa ja pahoinvoinneissa. Ei se syöpä mikään sellainen sairaus ole, että siinä leppoisasti sängyllä lepäillään pitkällä saikulla ja käydään välillä tiputuksessa lukemassa rennosti lehtiä.

Se mitä omasta syövästäni voin sanoa (kurkkusyöpä) niin et todellakaan ole missään töissä vaan sinut automaattisesti laitetaan sairauseläkkeelle. 

Vierailija
17/24 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään luulosairas, enkä luulo sairas. Vaan tiedän olevani terve, jolta vaan voimat loppu.

Vierailija
18/24 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun saat nopeasti etenevän parantumattoman syövä saatat katua toivettasi. Näin kävi eräälle tutulle.

Vierailija
19/24 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syöpäänhän sä todennäköisesti kuolisit nii mitä sä sillä. Minä työttömänä ja elämästä kaiken pointin menettäneenä toivon sitä syöpää että pääsisi jo oikeasti pois täältä. Toivoa on suolistosyövän suhteen kun maha pelittää miten sattuu, enää veri puuttuu.

Vierailija
20/24 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään luulosairas, enkä luulo sairas. Vaan tiedän olevani terve, jolta vaan voimat loppu.

Voi olla myös jokin fyysinen sairaus joka vie voimat. Työterveyteen mars ja verikokeet. Näitä on ihan perus juttuja mitkä väsyttää, kilppari, kakkostyypin diabetes, matala ferritiini. Noiden takia ei kannata kärsiä uupumista, helppo selvitellä jos onkin jokin korjattavissa oleva syy. Jos ei ole niin sitten mietit mitä jatkossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi