Katselin iäkkäiden vanhempieni saamia kelakorvauksia, enkä enää ihmettele mihin Suomen rahat hupenee
Esim. pelkät lääkkeet maksaa isälläni yli 2500 €/kk. 30 000 €/vuosi. Hän maksaa itse vain sen lääkekaton, runsaat 600 €/v, loput maksaa Kela.
Kommentit (482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on trade Hönö Tiainen tässäkin ketjussa harrastuksensa parissa 🤣😆😂🤣😆😂
Hönön pesti alkaa siis olla taaaaaaaaaaaaaaaaaaaas lopuillaan.
Veroparoilla elätetty jo lähes 50v 🤢
Moi mitä mielisairas pikkumies tietää. Ei näytä sulla olevan muuta tekemistä kuin olla täällä. Oletko paljonkin kopioinut ihmisten tekstejä ja laittanut niitä tänne muista ketjuista?
Heti piski älähti, kun kalikka kalahti 😂🤣🤣😆😂
Tunnistaa jo nimensä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mitä asialle pitäisi tehdä sun mielestä? Lopettaa maksaminen?
Nuorienkin pitää maksaa itse oma eläminen. Makaat sitten per se homeessa sohvalla ja oletat, että nuorey sukupolvet maksavat kaiken?
Nuoret eivät tule saamaan läheskään samaa sitten aikanaan. Vanhukset kuppaavat pajatson tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen koko ikäni halveksinut yyhhoo ämmiä ja heidän siittäjiään eikä tämäkään ketju sitä oksetusta mitenkään hälvennä.
Olen omia lapsiani kasvattanut niin, että eivät ota leikkeihinsä mukaan näiden yyhhoo äitien jälkeläisiä lainkaan sillä sellaiset ovat todella huonoa seuraa.
No, en minäkään kyllä viettäisi aikaa takuueläkkettä saavan kanssa. Entinen sossupummi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee päivähoitoa. Maksimimaksu perheelle per lapsi on alle 300€/kk mutta todellinen kustannus on about 1700€:kk.
Nii-i, kannattaako sitä kaikkia lapsia peruskouluunkaan laittaa.
Boomereista suurin osa kävi vain kansakoulun ja sen kyllä huomaa.
Ja nyt joka päivä yli 10 nuorta jää työkyvyttömyyseläkkeelle.
Niin jäi boomereita ennenkin, nykyäänhän sellaiselle ei edes pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asialle pitäisi tehdä sun mielestä? Lopettaa maksaminen?
Jossain kohtaa tulee raja vastaan. Kaikille ei voi antaa kaikkea. On myös lääkkeitä jotka maksaa jopa 200 000 €/v.
Sulta vois ottaa kaikki tuet pois
Vierailija kirjoitti:
Olen koko ikäni halveksinut yyhhoo ämmiä ja heidän siittäjiään eikä tämäkään ketju sitä oksetusta mitenkään hälvennä.
Olen omia lapsiani kasvattanut niin, että eivät ota leikkeihinsä mukaan näiden yyhhoo äitien jälkeläisiä lainkaan sillä sellaiset ovat todella huonoa seuraa.
Meillä pojat leikkivät jotain rankaisuleikkiä yh pentujen kanssa. Välillä huvittuneena kuuntelen kun kertovat toisilleen mitä kaikkea ovat touhunneet.
Onko ihmiset nykyään tällaisia että heti nähdään vääryyttä siinä jos _toteaa_ jonkin asian? Jotkut ymmärsi tämän niin että ap ilkeästi haluaisi vanhempiensa joutuvan yksin maksamaan lääkkeet. Miksi ihmiset tekevät näin pitkälle meneviä johtopäätöksiä ja ymmärtävät ihan väärin? Idioluutio etenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee päivähoitoa. Maksimimaksu perheelle per lapsi on alle 300€/kk mutta todellinen kustannus on about 1700€:kk.
Mielenterveys suurin syy nykyisin, boomerit jäivät tuki/liikuntaelimistä varhaiseläkkeelle.
Oliko 20 000 uutta mt-eläkeläistä vuodessa? Tarkistan asian
Mielenterveyden häiriöihin on syynä runsaasti vähentynyt fyysinen aktiivisuus ja elintapojen muutokset muuten. Ravitsemuksellisesti huonoa ravintoa, vuorokauden rytmi sekaisin ymsyms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti suurin osa boomereista elätti itse itsensä,osti perheelleen oman talon,kesämökin,veneen jne.
Miksi sinä et siihen kykene vaikka olet kouluja käynyt viisas ihminen? Siksi, että olet kultalusikka perseessä kasvanut joka ei ole koskaan joutunut ottamaan vastuuta edes itsestään .
Tottakai elätti, silloin löytyi kaikenlaisille vajaamielisillekin typeryksille lapioim
vitut missään töissä ikinä ollut, kade
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti suurin osa boomereista elätti itse itsensä,osti perheelleen oman talon,kesämökin,veneen jne.
Miksi sinä et siihen kykene vaikka olet kouluja käynyt viisas ihminen? Siksi, että olet kultalusikka perseessä kasvanut joka ei ole koskaan joutunut ottamaan vastuuta edes itsestään .
Tottakai elätti, silloin löytyi kaikenlaisille vajaamielisillekin typeryksille lapioim
Nyt nämä vajaamieliset eivät pääse edes töihin vaan haluavat eläkkeelle jo 20 vuotiaina. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan nuoret pääsevät päästään. Fyysisiä sairauksia potevan on pahempi päästä.
Työkyvyttömyyseläkkeelle jää vuodessa n. 20 000 henkeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on trade Hönö Tiainen tässäkin ketjussa harrastuksensa parissa 🤣😆😂🤣😆😂
Hönön pesti alkaa siis olla taaaaaaaaaaaaaaaaaaaas lopuillaan.
Veroparoilla elätetty jo lähes 50v 🤢
Moi mitä mielisairas pikkumies tietää. Ei näytä sulla olevan muuta tekemistä kuin olla täällä. Oletko paljonkin kopioinut ihmisten tekstejä ja laittanut niitä tänne muista ketjuista?
Heti piski älähti, kun kalikka kalahti 😂🤣🤣😆😂
Tunnistaa jo nimensä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ja sinäkö muka olet töissä? No, et ole vaan työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveys syistä. 😂
Suomessa lääkkeet törkeän kalliita, kunpa asialle tehtäisiin jotain. Usein käy kuitenkin niin että jos ei ole varaa ostaa niitä lääkkeitä, vaikka vain johonkin ei niin vakavaan vaivaan niin se vaiva vain pahenee ja kroonistuu. Sitten joutuu hakemaan hoitoa ja terveydenhoito kuormittuu. Eikö tätä tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan nuoret pääsevät päästään. Fyysisiä sairauksia potevan on pahempi päästä.
Työkyvyttömyyseläkkeelle jää vuo
Tiedän yhden joka on selästä työkyvyttömyyseläkkeellä ja harrastaa metsästystä eli huijari sossupummi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai elätti, silloin löytyi ka
Satunpa vaan olemaan, sinä et, aivoton ja kirjoitustaidoton elätti.
Vierailija kirjoitti:
Itse syön kahta verenpainelääkettä minimiannokset. Ovat todella halpoja, joten Kela-korvausta ei tule (3 -4 e/kk). Jos laihduttaisin 10 kg, varmaan verenpaine laskisi normaalille tasolle. Olen jo aloittanut.
Johan nyt aloittajan heittämällä lääkemäärällä ihminen kuolee pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse syön kahta verenpainelääkettä minimiannokset. Ovat todella halpoja, joten Kela-korvausta ei tule (3 -4 e/kk). Jos laihduttaisin 10 kg, varmaan verenpaine laskisi normaalille tasolle. Olen jo aloittanut.
Johan nyt aloittajan heittämällä lääkemäärällä ihminen kuolee pystyyn.
Syytä olisikin, ei tuollaista eläkeläisraatoa pidä väkisin pitää hengissä.
Jos on selästä muka työkyvyttömyyseläkkeellä niin ei kyllä pysty metsästystä harrastamaan.
Sossupummi huijari.
Vierailija kirjoitti:
Jos on selästä muka työkyvyttömyyseläkkeellä niin ei kyllä pysty metsästystä harrastamaan.
Sossupummi huijari.
Makaa kotona yhteiskunnan rahoilla. Sossupummi.
Tottakai elätti, silloin löytyi kaikenlaisille vajaamielisillekin typeryksille lapioimista ja muuta aivotonta hanttihommaa. Minä olen ikäni tehnyt työtä ja maksan teidän eläkkeitä, joten suu suppuun elätti.