Mies lopetti tapailun, koska en halua lapsia
Mies lopetti tapailemiseni, koska mä en halua lapsia. Tein sen alusta asti hänelle hyvin selväksi, mutta ilmeisesti hän ei halunnut uskoa, vaan luuli että voi taivutella mut muuttamaan mieltäni. Harmittaa, että kävi näin. Miten välttää tällaiset jatkossa? Pidettiin yhteyttä n. 3 kk.
Kommentit (71)
Tuskin mitenkään. Siis jos aiot tavata muita ihmisiä, yksin ei tietenkään tarvi moisia murehtia.
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia minua ihmetyttää ja haluaisin siihen selityksen:
Miksi miehet haluaa ehdottomasti lapsia?
Kun kumminkin kun se lapsi syntyy se onkin tiellä ja perhe-elämä ei enää kiinnostakaan.
Lapsi jää äidin kontolle, mies häipyy. Mitä iloa siitä miehelle sitten oli?
Vai onko sen takia että voi sitten maailmalle todistaa että on pystyvä ja kykekevä, oikea MIES kun lapsenkin sai tekaistua? Siitä viis ettei siitä penusta sitten ole kiinnostunutkaan, onhan se kuitenkin elävä todiste siitä että Minä Kykenen, ole Mies.
Ja tämä: miehet haukkuu ja solvaa naisia joilla on lapsia ja jotka ovat synnyttäneet. Mitä rumempaa kieltä käytetään. Nainen ja lapsen äiti on esine ja halpa-arvoinen. Tämän olen itse kuullut tarpeeksi monta kertaa ja onneksi itse olen sen verran selväjärkinen etten siihen rumbaan ole lähtenyt enkä lähde.
Myös naisilla on vastuu siinä, että ovat liian hyväuskoisi
Haluat selityksen? Minäpä annan sellaisen:
Miehet ei halua ehdottomasti lapsia, väitteesi on siis lähtökohtaisesti väärin.
Miksi naiset haluaa tappaa vauvoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä miehellä teet jos et lapsia halua?
Haluan siltä seksiä, läheisyyttä, arjen jakamista ja siitä retkikaveria, harrastuskaveria ja kumppania.. Ei ap.
Onnistuu naisten kanssa. Eli edelleen: mitä miehellä...?
Jos kiihottuu vain miehistä...? Vaikea harrastaa naisen kanssa seksiä jos ajatuskin inhottaa
Kaksipäinen dildo ja liukkari.
Seksi ei muuten ole ihmisoikeus ja teidän lisäksi myös miehissä on inceleitä. Kannattaa vain totutella ajatukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mies teki ihan oikein. Eriävät lapsitoiveet ovat iso kompastuskivi suhteessa eikä niiden suhteen ole yleensä mahdollista tehdä molempia palvelevaa kompromissia. En usko, että hän olisi halunnut taivutella sinua lapsenhankintaan, koska siinä tapauksessa hän ei olisi itse omasta aloitteestaan päättänyt tapailua vain kolmen kuukauden jälkeen. Taivuttelija olisi feikannut olevansa kanssasi samoilla linjoilla ja aloittanut lapsenhankintapainostuksen sitten, kun suhteenne olisi vakiintunut.
Kunnolla toiminut ei olisi aloittanut edes tapailua,kun asia oli jo heti alussa tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies teki ihan oikein. Eriävät lapsitoiveet ovat iso kompastuskivi suhteessa eikä niiden suhteen ole yleensä mahdollista tehdä molempia palvelevaa kompromissia. En usko, että hän olisi halunnut taivutella sinua lapsenhankintaan, koska siinä tapauksessa hän ei olisi itse omasta aloitteestaan päättänyt tapailua vain kolmen kuukauden jälkeen. Taivuttelija olisi feikannut olevansa kanssasi samoilla linjoilla ja aloittanut lapsenhankintapainostuksen sitten, kun suhteenne olisi vakiintunut.
Kunnolla toiminut ei olisi aloittanut edes tapailua,kun asia oli jo heti alussa tiedossa.
Ei hätää, ap ei saisi miestä vaikka yrittäisi. Mitään suhdetta ei ole ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan siltä seksiä, läheisyyttä, arjen jakamista ja siitä retkikaveria, harrastuskaveria ja kumppania.. Ei ap.
Jos kiihottuu vain miehistä...? Vaikea harrastaa naisen kanssa seksiä jos ajatuskin inhottaa
Seksi ei muuten ole ihmisoikeus ja teidän lisäksi myös miehissä on inceleitä. Kannattaa vain totutella ajatukseen.
Mitkään lelut eivät korvaa ihmistä. Ihokosketusta, toisen tuoksua jne. Ja ei, heterona ei ole sama asia saada tai antaa kosketusta oman sukupuolen kanssa kuin vastakkaisen. Tiedän että bi seksuaalin on tätä vaikea ymmärtää, mutta yritä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tiesitkö että dildo vs penis ovat täysin eri asia, sulle ehkä reikä kuin reikä on sama asia oli se missä sukupuolessa tahansa
Meille tuli ero miehen kanssa kun halusi perheen. Oli alle vuodessa pistänyt hynttyyt yhteen naisen kanssa ja ensimmäinen lapsi tuli samantien. Noin kolmen vuoden päästä tämä eksä otti yhteyttä ja sanoi että oli eronnut ja kuulemma ajatellut minua koko ajan eron jälkeen ja katui sitä että erottiin. Ei ilmeisesti perhe-elämä ollutkaan sitä mitä unelmissaan kuvitteli😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sä päättelit omassa päässäsi että se halusi taivutella sua? Hohhoijaa.
No kuule minua on yritetty taivutella jo kuukauden tapailun aikana muuttamaan kantaani. Ensinnäkin en ole niin tyhmä että suostuisin edes harkitsemaan lapsen tekoa noin lyhyen tuttavuuden aikana ja toiseksi en halunnut lapsia. En voi käsittää miehiä jotka ovat heti valmiita tekemään lapsia, se on todella outoa ja iso red flag.
Joo ihan varmasti mies alkaa kuukauden tapailun aikana vänkäämään jonkun tuoreen säätönsä kanssa lisääntymisestä. Miehet on tunnetusti just tollasia ja sinä niin kertakaikkisen ainutlaatuinen olento, että haluavat käyttää energiansa juuri sinun pääsi kääntämiseen sen sijaan että vain jatkaisivat matkaa. Me kaikki uskotaan. Hohhoijaa.
Aivan taatusti. Tunnetusti kaikista kuumimmat ja menestyneimmät pari-kolmekymppiset velat käyttävät viikonloppunsa kirjoittelemalla vauvapalstalla. Näin sen täytyy olla.
Miksi ei olisi uskonut, jos sanoit, ettet lapsia halua. Uskoi varmaan, mutta halusi tuossa kohtaa vain jotain hyötyä (seksiä) ja kun oli tarpeekseen saanut, pisti välit poikki ja etsii seuraavaksi sellaisen, joka lapsia haluaa. Tai on jo ehkä etsinyt samalla, kun tapaili sua.