Mies lopetti tapailun, koska en halua lapsia
Mies lopetti tapailemiseni, koska mä en halua lapsia. Tein sen alusta asti hänelle hyvin selväksi, mutta ilmeisesti hän ei halunnut uskoa, vaan luuli että voi taivutella mut muuttamaan mieltäni. Harmittaa, että kävi näin. Miten välttää tällaiset jatkossa? Pidettiin yhteyttä n. 3 kk.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
En käsitä, miksi tuota miestä puolustellaan. Hän on halunnut säätää ja paneskella kolmisen kuukautta, vaikka on alusta asti tiennyt erimielisyyden lapsiasiasta ja että ero tulee siksi ennemmin tai myöhemmin. Edes jollain lailla rehellinen mies olisi pistänyt poikki saman tien, ei todellakaan vasta kolmen kuukauden päästä.
Miksi ei, säätelyyn ja paneskeluun tarvitaan aina kaksi ja se on sentään antanut sitä parasta sisältöä velanaisen tyhjänpäiväiseen elämään.
Vähän häiritsee tuo "ilmeisesti uskoi että voi taivutella"
Annan sinulle vinkin: älä tapaile miehiä. Ei sulla ole niille mitään käyttöä. Nämä tarinat täällä palstalla vain vahvistavat sitä. Kaikille parasta kun olet joko yksin tai tutustut toisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et välttämättä voi mitenkään välttää vastaavia tilanteita. Minä jouduin päättämään avoliiton seitsemän vuoden jälkeen rakastamani puolison kanssa, koska hän alkoi haluta lapsia. Siinä asiassa ei voi tehdä kompromissia.
Myöskään deittiprofiilissa oleva selkeä ja yksiselitteinen maininta pysyvästä lapsettomuudesta ei auta. Joko asiaa ei uskota, tai kuvitellaan, että sen voi muuttaa.
Minä kävin vasektomiassa, kun en halua lapsia. Asia kannattaa viedä puheen tasolta tekojen tasolle.
Kyllä. Minä olin alle 30, joten sterilisaatio ei ollut mahdollinen, vaikka olisin sen tietysti halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vähän häiritsee tuo "ilmeisesti uskoi että voi taivutella"
Annan sinulle vinkin: älä tapaile miehiä. Ei sulla ole niille mitään käyttöä. Nämä tarinat täällä palstalla vain vahvistavat sitä. Kaikille parasta kun olet joko yksin tai tutustut toisiin naisiin.
Mutta kun se toinen nainenkin saattaa haluta lapsia yhtäkkiä. Onneksi kahden naisen vaikeampi saada lasta mutta en haluaisi olla ihmisen kanssa joka haaveilee perheestä kun en itse halua. Meidän tulevaisuudenhaaveet ja yhteinen elämä ja arvot eroaisi silloin liikaa toisistaan
Yleensä varmin tapa on mennä yhteen sellaisen miehen kanssa joka tehnyt vasektomian ja itse laittanut piuhat poikki.
Vierailija kirjoitti:
Siis sä päättelit omassa päässäsi että se halusi taivutella sua? Hohhoijaa.
No kuule minua on yritetty taivutella jo kuukauden tapailun aikana muuttamaan kantaani. Ensinnäkin en ole niin tyhmä että suostuisin edes harkitsemaan lapsen tekoa noin lyhyen tuttavuuden aikana ja toiseksi en halunnut lapsia. En voi käsittää miehiä jotka ovat heti valmiita tekemään lapsia, se on todella outoa ja iso red flag.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule minua on yritetty taivutella jo kuukauden tapailun aikana muuttamaan kantaani. Ensinnäkin en ole niin tyhmä että suostuisin edes harkitsemaan lapsen tekoa noin lyhyen tuttavuuden aikana ja toiseksi en halunnut lapsia. En voi käsittää miehiä jotka ovat heti valmiita tekemään lapsia, se on todella outoa ja iso red flag.
Tuollaisia miehiä ei vain ole olemassakaan, mutta keksi lisää valheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehilläkin on biologinen tarve saada lapsia. Et uskokaan kuinka moni nainen biologisen kellon tikittäessä on valmis jo parin kk jälkeen lisääntymään heti ensimmäisen ehdokkaan kanssa. Kun tuo iskee niin siinä vaiheessa on toissijaista tunteeko sitä isää kunnolla, kun tärkein, kaikista tärkein on saada jälkikasvua. Se on fyysinen kipu ja tarve, se ei selity järjellä. Ei siinä aleta miettimään toisen luonteenpiirteitä. Jos mies on muuten ok eikä esim väkivaltainen niin sen kanssa lapset tehdään, piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan varmasti mies alkaa kuukauden tapailun aikana vänkäämään jonkun tuoreen säätönsä kanssa lisääntymisestä. Miehet on tunnetusti just tollasia ja sinä niin kertakaikkisen ainutlaatuinen olento, että haluavat käyttää energiansa juuri sinun pääsi kääntämiseen sen sijaan että vain jatkaisivat matkaa. Me kaikki uskotaan. Hohhoijaa.
Laittaisin kans heti tietoon että "en voi lisääntyä".
Ainoa keino päästä niistä haihattelijoista.
Niin siis miten välttää mitkä? Lapsia haluavat miehet? Valitettavasti et käytännössä mitenkään, koska ihan kuka tahansa voi ja saa muuttaa mieltään. Voit tietysti ottaa sterin jos sen jo saat tai valehdella miehille heti kärkeen, että olet sen ottanut. Se kyllä karkottaa osan, mutta ei niitä, joiden oma näkemys lasten hankinnasta on vasta kehittymässä. Tämä pätee erityisesti jos tässä puhutaan nyt parikymppisistä, ei silloin ole käytännössä kukaan vielä edes ajatellut lapsia.
Vierailija kirjoitti:
M G T O W
Kirjoita v**** suomea tai mene enkunkielisille ulkkispalstoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan varmasti mies alkaa kuukauden tapailun aikana vänkäämään jonkun tuoreen säätönsä kanssa lisääntymisestä. Miehet on tunnetusti just tollasia ja sinä niin kertakaikkisen ainutlaatuinen olento, että haluavat käyttää energiansa juuri sinun pääsi kääntämiseen sen sijaan että vain jatkaisivat matkaa. Me kaikki uskotaan. Hohhoijaa.
No kato kun tuo nainen on niin jäätävän hyvä paketti että pakkohan miesten on päästä lisääntymään just sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä miehellä teet jos et lapsia halua?
Haluan siltä seksiä, läheisyyttä, arjen jakamista ja siitä retkikaveria, harrastuskaveria ja kumppania.. Ei ap.
Onnistuu naisten kanssa. Eli edelleen: mitä miehellä...?
Vierailija kirjoitti:
En käsitä, miksi tuota miestä puolustellaan. Hän on halunnut säätää ja paneskella kolmisen kuukautta, vaikka on alusta asti tiennyt erimielisyyden lapsiasiasta ja että ero tulee siksi ennemmin tai myöhemmin. Edes jollain lailla rehellinen mies olisi pistänyt poikki saman tien, ei todellakaan vasta kolmen kuukauden päästä.
varmaan sen takia että tuo mies on mielikuvituksen tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et välttämättä voi mitenkään välttää vastaavia tilanteita. Minä jouduin päättämään avoliiton seitsemän vuoden jälkeen rakastamani puolison kanssa, koska hän alkoi haluta lapsia. Siinä asiassa ei voi tehdä kompromissia.
Myöskään deittiprofiilissa oleva selkeä ja yksiselitteinen maininta pysyvästä lapsettomuudesta ei auta. Joko asiaa ei uskota, tai kuvitellaan, että sen voi muuttaa.
Minä kävin vasektomiassa, kun en halua lapsia. Asia kannattaa viedä puheen tasolta tekojen tasolle.
Vasektomia tulisikin sallia saman ikäisenä kuin naisille abortti.
Yksi asia minua ihmetyttää ja haluaisin siihen selityksen:
Miksi miehet haluaa ehdottomasti lapsia?
Kun kumminkin kun se lapsi syntyy se onkin tiellä ja perhe-elämä ei enää kiinnostakaan.
Lapsi jää äidin kontolle, mies häipyy. Mitä iloa siitä miehelle sitten oli?
Vai onko sen takia että voi sitten maailmalle todistaa että on pystyvä ja kykekevä, oikea MIES kun lapsenkin sai tekaistua? Siitä viis ettei siitä penusta sitten ole kiinnostunutkaan, onhan se kuitenkin elävä todiste siitä että Minä Kykenen, ole Mies.
Ja tämä: miehet haukkuu ja solvaa naisia joilla on lapsia ja jotka ovat synnyttäneet. Mitä rumempaa kieltä käytetään. Nainen ja lapsen äiti on esine ja halpa-arvoinen. Tämän olen itse kuullut tarpeeksi monta kertaa ja onneksi itse olen sen verran selväjärkinen etten siihen rumbaan ole lähtenyt enkä lähde.
Myös naisilla on vastuu siinä, että ovat liian hyväuskoisia ja sinisilmäisiä. Uskotaan mitä vaan liirum laarumia ja sitten jäädään lehdellä soittelemaan lapsi kainalossa. Ehdottomasti pitäisi malttaa odottaa ja ottaa selvää, ei haksahtaa kehen tahansa janttariin jolla sattuu olemaan hyvä supliikki.
Pitäisi huolehtia siitä, että jos ja kun sitä jälkikasvua alkaa harkita, -huom! harkita! ei syöksytä siihen suin päin kun se mies "on niiiiiiin ihana"! - vaan varmistetaan että kyseessä on mies eikä keskenksvuisen asteelle jäänyt peluri.
Tutustumiseen tarpeeksi aikaa, ei sormien läpi katsomista. Lapsen hankkiminen tähän maailmaan on kuitenkin niin iso päätös ettei sitä voi kevyesti tehdä.
En väitä etteikö oikeita miehen nimen ansaitsevia olisi, itsekin tunnen sellaisia, mutta valitettavasti sitä kaikenlaista huuhaata on niin paljon liikkeellä ja niin helposti saatavissa että moni erehtyy pahan kerran.
Aina voi adoptoida...Näin totesi eräs sankari joka tiesi etten lapsia voi saada kun käynyt sterissä:D