Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulkitkaapas uneni

Vierailija
18.02.2024 |

Näin vähän häiritsevän unen viime yönä.

Unessa istahdin puistossa penkille jotenkin hyvin uupuneena. Harkitsematta, lähes tiedostamatta painoin vaan pääni vieressä istuvan henkilön olkapäälle, katsomatta edes kuka siinä on. Kyseinen ihminen silitteli päätäni muutaman kerran, sanoi sitten jotain vähän huvittuneena (unohdin jo mitä) ja nousi lähteäkseen. Vasta kun hän käveli läheisen nurkan taakse, huomasin että kyseessä oli bikineihin pukeutunut nuori tyttö, ehkä jotain 12v.

Samassa nurkan takaa syöksähti tytön äiti raivosta kihisten, pitäen minua pedofiilina ja ottaen minusta kuvia puhelimellaan. Ajattelin onnettomana, että nyt taidan joutua sanomaan hyvästit ammatilleni (opettaja), koska en osannut ollenkaan selittää, miksi olin tehnyt niin kuin tein, ja tiesin että "tein sen vahingossa ja tajuamatta" ei tule menemään läpi tälle raivottarelle.

Olen siis naispuolinen henkilö.

Löytyisikös unien tulkitsijoita, jotka osaisivat kertoa mistä tuollainen uni voi syntyä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet vähän tyhmä tai vähintään aivojen kehitys jäljessä kun uskot unilla olevan mitään isompia merkityksiä.

On niillä merkitystä ainakin itsellä jos liittyy johonkin henkilöön minkä jollain tavalla tuntee ja se monesti alkaa tietyllä tavalla vituttaman kun jonkun kuoleman tietää jo etukäteen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla