Miehelle palttiarallaa 13 000 euroa eli egee eli eikkaa mikä on osapuilleen kolttoista tonnia eli tonaa eli donaa. Kiinnostuitko?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Jos toi on kk-tulot, niin bueno.
Varmasti kiinnostaa, isot tulot!
On epäselvä viesti. Kiinnostua mistä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
N21
Tietenkin kiinnostaa
Hyvä, että miehellä on, mutta mistäs sulle saatais?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
N21
Rahan perässä?
Mikä v***n juntti kirjottaa noin, hyhhyh.
Vierailija kirjoitti:
Egee ,palttiarallaa.... järjetöntä kieltä.
Onko huumoria
Mitä vttua aloituksessa sönkätään?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua aloituksessa sönkätään?
Varmasti kiinnostaa naisia
Tuollainen on tyhjätasku. Jos minulla säästöjen määrä alittaa 500 tonnia, iskee paniikki.
Kiinnostuin. Laita rahat ruskeaan kirjekuoreen sovittuun paikkaan.
Onko se palttiarallaa joku elämämkoululaisten uusi slangi?
On minullakin 12 000 e käyttö tilillä, mutta minä en edes pidä sitä mitenkään valtavan isona summana.
Olen mies. Voin ottaa koltoista kiloo, keilaa, tonttua. Lähetänkö tilinumeroni?
Vierailija kirjoitti:
Ootko joku pirinisti kun sössötät tuolla lailla.
On se.
Haluaa kasvattaa rahalle korkoa ja joutuu perimäään ne loppujen lopuksi väkivalloin, josta joutuu istumaan ja hups, 13 donaa eli donitsia meni viduix ja korvauksia jäi maksettavaksi uhrille..
Ap on hoidon tarpeessa. Tuskin auttaa tosin...
Joku kyselee suurta rahasummaa jollekin miehelle. Mihin tarkoitukseen, kelle miehelle? Jos mies on ollut kyselijään yhteydessä sähköpostitse Nigeriasta ja lupaa suurta perintöä tai osuutta timanttikaupasta mutta kertoo tarvitsevansa viranomaislupiin ja muihin järjestelyihin tuon summan, on kyseessä huijaus. Sellaiseen tuskin on monella kiinnostusta hävittää rahojaan.
Jos kyselijä haluaa löytää rahoittajaa jonkun miehen kanssa tehtävään liiketoimeen, kannattaisi olla vähemmän salaileva.
Nyt tuli mieleen, että voihan mies olla huumekauppias jolle kyselijä on velkaa tuon "koltoist donaa". Käytetty kieliasu voisi viitata siihen suuntaan. Koltoist donaa miehelle, pliis, ettei mulle käy huonosti.