Paljonko sulla on reiden ympärysmitta?!
Mulla on jäätävän paksut reidet vaikka oon hoikka, 57 cm paksuimmasta kohdasta. Joillain on vyötärö suunnilleen tota luokkaa..
Kommentit (80)
Reiden 55, vyötärön 64, lantion 96, rinnan 88. Pituus 167, paino 56.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä tiedä. Ehkä jotain 20- 30 cm? En jaksa mitata.
Oot luuta ja nahkaa?
Ei mun luut varmaan ole kuin 5-8 cm kohdittain. Ranne ainakin on aika kapea.
Saatko kätesi ranteesi ympärille? Siis peukalo-etusormiote?
Mä olen hoikka ja pienikokoinen ja saan. Sen otteen ("vaaksan" ) mitta on minulla n 22cm
Reiden ympärys paksuimmasta kohdasta 55cm
Olen eri, ja oma ranteenympärykseni on 14 cm. Siksi tuntuu hurjalta, kun kerrot olevasi hoikka ja pienikokoinen vaikka ranteesi on huomattavasti paksumpi kuin minulla. Kai minulla vain on pienet luut - kehonkoostumusmittauksessa luumassakseni saatiin 2,1 kg.
Olen aika suoravartaloinen, 52 kiloisenakin vy 71cm. Luumassa melkein 3kg
49cm. 164/52 muuten. Olen aika pieniluinen, ranne 13cm, jalka 36 kokoa. Joten reisissä on jopa vähän ylimääräistä, vaikka painoa ei enempää ole. Koitan taas aloittaa kuntokuurin, kun en edes syö kovin terveellisesti. En vaan syö paljon, joten olen pysynyt hoikkana. Viimeksi tämä elämäntaparemontti lopahti kun laihduin liikaa. Kun en vaan saa annoskokoja isommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nilkan paksuiset reidet kuulostaa aika hurjalta!
Ap
Eihän sulla oikeasti nilkat ole yli 20 cm paksut? Mä veikkaan, että mun nilkat on siinä 15 cm.
Aika tikkunilkat sulla. Mun munan ympärysmittakin on noin 14 cm ja ei edes ole paksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eihän sulla oikeasti nilkat ole yli 20 cm paksut? Mä veikkaan, että mun nilkat on siinä 15 cm.
Aika tikkunilkat sulla. Mun munan ympärysmittakin on noin 14 cm ja ei edes ole paksu.
Kyllä 14 munan ympärykseksi on paksu. Liian paksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Noin vessapaperihylsyn paksuinen, joten ei todellakaan mikään paksu.
Ihanaa olla keski-ikäinen, enää ei tämmöisillä asioilla ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Noin vessapaperihylsyn paksuinen, joten ei todellakaan mikään paksu.
Normaalille naiselle on. Hehtaarip*lluille ehkei.
En oo mitannut reittä, mut takataskujen välinen etäisyys on hiukan toista metriä 🙁
Vierailija kirjoitti:
Reisi on 44cm.
pituutta 166cm ja painoa 54kg.
Ei voi olla.
70cm paksuimmasta kohdasta. Kyllä, olen reilusti ylipainoinen. Mitat 168cm ja 111kg. Painonpudotus menossa ja olen sitä jo pudottanutkin.
Vierailija kirjoitti:
70cm paksuimmasta kohdasta. Kyllä, olen reilusti ylipainoinen. Mitat 168cm ja 111kg. Painonpudotus menossa ja olen sitä jo pudottanutkin.
Kommentoin tänne jo aiemmin, itsellä 68 cm reidet ja olen 168 cm/88 kg. Ei nämä mitat lopulta paljoa kerro, itsellä on kymmenisen vuotta salitaustaa takana, mutta kehossa on kyllä rasvaakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa olla keski-ikäinen, enää ei tämmöisillä asioilla ole mitään väliä.
Kaipa niitä reisiä keski-ikäisetkin tarvii?
Mullaki reisi paksuimmasta kohdasta 55cm .. ja aika levee lantio 100cm.. paino 56kg ja pituus 160cm. Jonkun verran harrastan lihasharjoittelua, joten en osaa sanoa kuinka paljon painosta on läskiä ja mitä lihasta..